Forslag til dugandes forforsterker med fjernkontroll til bruk sammen med Audio Note P1? Vet om Conrad Johnson.
Få tak i en M1/M2, sett i en Alps pot m/remote og bingo.Brasse skrev:Forslag til dugandes forforsterker med fjernkontroll til bruk sammen med Audio Note P1? Vet om Conrad Johnson.
Snok opp en L2 kanskje ?Brasse skrev:M1 er vanskelig å få tak i, M2 er litt dyr for meg, kunne ikkje satt inn en pot om eg hadde fått en pistol mot tinningen.
Hvis det er av interesse er det bare å ringe, snakke med selger om pakking osv, sende til sverige for eks (poste restante)Brasse skrev:Sett på de, men tar ikke sjansen på å handle uten skikkelig emballasje.
Ja harru settshaunv skrev:Ligger da både M2 og M3 på børsen her nå ialle fall! Og mye annet AN snacks:O stikkord: DAC 4,1... CD two/II...
MIn OTO har remote , (arcam motorstyrt ) påbygget av roar malmin.. jeg glemmer å bruke den , men det går an å bygge inn altså-......funker vel og bra.....men jeg skrur allikevel på rattet etter en lang tids fravær av volum fjærr-.---JanR skrev:Hvis det er av interesse er det bare å ringe, snakke med selger om pakking osv, sende til sverige for eks (poste restante)Brasse skrev:Sett på de, men tar ikke sjansen på å handle uten skikkelig emballasje.
Mange muligheter.
Hvis han karen med M2 Phono skal selge til rundt 6-7k er det en meget bra pris.
Eller bare kjøpe noe annet m/remote 8)
edit: ligger en Holfi pre m/remote her på børsen. Ikke avskrekkende pris heller.
/jan
Så får vi sjå da ;DYour eBay bid is confirmed: Préampli Audio Note M1 Line (170397292906)
;DBrasse skrev:Så får vi sjå da ;DYour eBay bid is confirmed: Préampli Audio Note M1 Line (170397292906)
Daaaaaaaaaamn you eBay!!!
Sant sant.Brasse skrev:Er fransk auksjon - litt greit, da er det 240v og en slipper (forhåpentligvis) amerikanske bud. Samt at det er lav frakt.
Der det funker best og støyer minst. Ikke noe fast regel på det.Brasse skrev:Korleis gjer eg det med volumkontrollen på P1? Setter den på maks? Halvt?
Brasse skrev:Rykende fersk auksjon - 9 dager igjen, mitt ledende bud er på svimlende 133 kr. Maksprisen min er satt til 5000,-
Forsterkeren er 2 år gammel.
På godt norsk jaBrasse skrev:Hæ? Prøøøve seg fram altså ???
Ja, nei, blir spennende dette ;D
Har ikkje vært utsatt for pissbud hittil på eBay - min makspris er en hyggelig pris. Men ser på eSnipe.ErosLoveking skrev:Brasse skrev:Rykende fersk auksjon - 9 dager igjen, mitt ledende bud er på svimlende 133 kr. Maksprisen min er satt til 5000,-
Får håpe ikke noen pissbyr 20-30 ganger da og driver prisen opp mot maksbeløp. Bruk Esnipe sier jeg bare.........
På sikt er jo det en tanke også.Brasse skrev:Er vel også en mulighet å bypasse volumkontrollen på P1 - men, rolig nå, er ikkje sikkert det blir noko av :-X
Krysser fingre og tær, håper det grer seg tilBrasse skrev:Jepp, er vel best å sperre eBay de neste 9 dagene, så får vi skje hva som skjer. Gikk jo med P1'en - Beste kjøpet!
Volumkontrollen MÅ by-passes , å kjøre med to volumkontroller blir skjelden no særlig suksess,.JanR skrev:Der det funker best og støyer minst. Ikke noe fast regel på det.Brasse skrev:Korleis gjer eg det med volumkontrollen på P1? Setter den på maks? Halvt?
/jan
Mjo, ja, nei.ssm skrev:Volumkontrollen MÅ by-passes , å kjøre med to volumkontroller blir skjelden no særlig suksess,.JanR skrev:Der det funker best og støyer minst. Ikke noe fast regel på det.Brasse skrev:Korleis gjer eg det med volumkontrollen på P1? Setter den på maks? Halvt?
/jan
Ta kontakt med aair her på forumet for råd , han har greie på det derre.
Espen
Notert.aair skrev:Samme løsningen som AudioNote Kits bruker Jeg fikk kun tak i 1 W'ere, men LMC anbefaler 2W, da det visstnok er hørbare forskjeller.
47k er greit nokaair skrev:Fås i masse forskjellige verdier: http://www.audionote.co.uk/comp/resistors.shtml. Jeg brukte som sagt 2 stk 47K per kanal.
Og hvordan ligger du (an) i løypa ?Brasse skrev:Rykende fersk auksjon - 9 dager igjen, mitt ledende bud er på svimlende 133 kr. Maksprisen min er satt til 5000,-
siste 2 timene er det actionBrasse skrev:Er nok over 5 dagar igjen, så det veit eg ikkje. Men har ikkje fått beskjed om at eg har blitt overbydd 8)