Brukte den på Svampen, ikke noe problem det.Brasse skrev:Ja, de burde laget den slik at den matchet annet AN utstyr også!
Tviler ikke, den er jo litt mere lystlydende i forhold til andre AN pre's. Bør nok prøves før man kjøper pga av matching/lyd preferanser.Brasse skrev:Brukte den på Doxa, P1 og NAD, hørt den på en CJ, feil alt sammen
Handler vel om matching, og at eg har hørt 4 dårlige matcher, mens det matchet hjå deg. Digg med fjernkontroll da ;D
Truer words were never spoken ;DJanR skrev:Fjernkontroll er feigt
Har med godt resultat brukt M-Zero pre med Doxa Signature 70 MKII, MKIIa og Model 72. Så her er nok erfaringene ulike.JanR skrev:Hvilket selvsagt er helt feil.Brasse skrev:Zero-pre'en tror eg bare funker med Zero blokkene.. :-X
/jan
Som sagterlandsen skrev:Har med godt resultat brukt M-Zero pre med Doxa Signature 70 MKII, MKIIa og Model 72. Så her er nok erfaringene ulike.JanR skrev:Hvilket selvsagt er helt feil.Brasse skrev:Zero-pre'en tror eg bare funker med Zero blokkene.. :-X
/jan
Vet ikke, ang. siste del lurer jeg på om ikke Tommy Hørning og avdøde Harvey "Gizzmo" Rosenberg er litt uenig her......og de har da skrudd en rørforsterker eller toBrasse skrev:Svar her veit du:
Dear Arinbjorn,
Someone has changed the power supply to a valve rectifier and installed a different mains transformer, this may actually sound better, although toroid transformers generally do not sound all that great.
Sincerely,
peter
Kva seier AN folket til det?
Ja ???Brasse skrev:Hyyysj.. de andre som byr er tydeligvis ute på shopping, på café eller sitter i bilen på veg til svigers. De har helt glemt auksjonen. Eg liker prisen.
Venta på detgut_man skrev:Hmm, det kaffe serviset så veldig kjent ut Jan 8)
JanR skrev:Noen bilder fra en kompis som ikke er aktiv på hfs
/jan
;D ;Dgut_man skrev:Eh, er det symptomatisk for AN eiere å ta bilder uten bentøy på? Ser da vitterlig ut som om JanRs "ukjente" venn har tatt bilder uten bukser på når man ser på dac bildet.. Har Jan tatt disse bildene? Hva betyr dette? Tilhører bena han med colabunnene? Tilgi en uvitende, overarbeidet gutty, men her ramla jeg av lasset...
Rettelse:Gago skrev:JanR skrev:Noen bilder fra en kompis som ikke er aktiv på hfs
/jan
ikke aktiv på hfs?
yeah, sure!
Hehe, det ser ut for meg som en arm som kommer ut av en t-shirt. Uansett, ser trivelig ut det lille systemet.gut_man skrev:Eh, er det symptomatisk for AN eiere å ta bilder uten bentøy på? Ser da vitterlig ut som om JanRs "ukjente" venn har tatt bilder uten bukser på når man ser på dac bildet.. Har Jan tatt disse bildene? Hva betyr dette? Tilhører bena han med colabunnene? Tilgi en uvitende, overarbeidet gutty, men her ramla jeg av lasset...
Da er du en AN vennhifiguru skrev:Hehe, det ser ut for meg som en arm som kommer ut av en t-shirt. Uansett, ser trivelig ut det lille systemet.gut_man skrev:Eh, er det symptomatisk for AN eiere å ta bilder uten bentøy på? Ser da vitterlig ut som om JanRs "ukjente" venn har tatt bilder uten bukser på når man ser på dac bildet.. Har Jan tatt disse bildene? Hva betyr dette? Tilhører bena han med colabunnene? Tilgi en uvitende, overarbeidet gutty, men her ramla jeg av lasset...
(Skriver litt i AN-tråden jeg siden jeg har en PZero som lydstyrkeregulator for RIAA'n )
SEr ut som noen slitene lokaler i allfall....Hagto skrev:
PQ "jobbet" eller hadde god kontakt med Kondo i sin tid.hifiguru skrev:Hva er linken mellom Audio Note JP og UK egentlig? Og hvordan går produktene sammen?
JanR skrev:Rettelse:Gago skrev:JanR skrev:Noen bilder fra en kompis som ikke er aktiv på hfs
/jan
ikke aktiv på hfs?
yeah, sure!
ikke så veldig aktiv 8)
/jan
;D ;DGago skrev:JanR skrev:Rettelse:Gago skrev:JanR skrev:Noen bilder fra en kompis som ikke er aktiv på hfs
/jan
ikke aktiv på hfs?
yeah, sure!
ikke så veldig aktiv 8)
/jan
en "mitt anlegg"-tråd like lang som året er vondt, jevnlig totalskifte av anlegg med noen måneders mellomrom, skjult pålogget dagen lang - jo, jeg vil kalle det VELDIG aktivt. ;D
Tsk... tsk....Gago skrev:JanR skrev:Rettelse:Gago skrev:JanR skrev:Noen bilder fra en kompis som ikke er aktiv på hfs
/jan
ikke aktiv på hfs?
yeah, sure!
ikke så veldig aktiv 8)
/jan
en "mitt anlegg"-tråd like lang som året er vondt, jevnlig totalskifte av anlegg med noen måneders mellomrom, skjult pålogget dagen lang - jo, jeg vil kalle det VELDIG aktivt. ;D
Ska sei gutty!!gut_man skrev:Eh, er det symptomatisk for AN eiere å ta bilder uten bentøy på? Ser da vitterlig ut som om JanRs "ukjente" venn har tatt bilder uten bukser på når man ser på dac bildet.. Har Jan tatt disse bildene? Hva betyr dette? Tilhører bena han med colabunnene? Tilgi en uvitende, overarbeidet gutty, men her ramla jeg av lasset...
Oioioioi... Hva slags versjon?Brasse skrev:Og jeg joiner lista om en uke 8) Eller to...