hvalross
Overivrig entusiast
Noen som har erfaring med denne forsterkeren . Kanskje den mest vellydende forsterkeren til kr.59.000 . Event . hvilke alternativer finnes som spiller bedre enn denne forsterkeren til denne prisen . Erling.
Skal ikke påstå at den spiller bedre, men for 60000,- får du en BAT VK-56. Den hadde jeg definitivt tatt med i vurderingen.Noen som har erfaring med denne forsterkeren . Kanskje den mest vellydende forsterkeren til kr.59.000 . Event . hvilke alternativer finnes som spiller bedre enn denne forsterkeren til denne prisen . Erling.
Absolutt, du har jo også Prima Luna, Ayon, Mastersound, LM Audio for å nevne noen flere gode.Finnes vel en del rørforsterkere i den prisklassen? Jeg er nysgjerrig på å teste rør, og ser blant annet på Cayin CS-150A - koster 52000
Har den i stua og er godt fornøyd, og jeg har en mye dyrerer sak i kjellerstua. CS150 står seg godtFinnes vel en del rørforsterkere i den prisklassen? Jeg er nysgjerrig på å teste rør, og ser blant annet på Cayin CS-150A - koster 52000
Det er en sånn til salgs her på torget nå for 32`Har den i stua og er godt fornøyd, og jeg har en mye dyrerer sak i kjellerstua. CS150 står seg godt
Noen som har erfaring med denne forsterkeren . Kanskje den mest vellydende forsterkeren til kr.59.000 . Event . hvilke alternativer finnes som spiller bedre enn denne forsterkeren til denne prisen . Erling.
Hvordan låter denne ved kompleks og rytmisk lydbilde? Har hatt flere AR forsterkersett og de kan låte helt himmelsk på sitt beste, men også slite litt på mer rytmisk musikk.Audio Research I/50 er en fremragende forstærkere! Blandt det absolut bedste jeg har ejet til dato!
Den har afløst en anden seriøs, vellydende rørforstærker, som jeg også var rigtig glad for: Audio Note Oto SE Signature
Jeg testede også Electrocompagniet ECI-6DX MKll samt Copland CSA-70 og CSA-100 inden sammenligningen kom til Audio Research I/50. Alle forstærkere rigtig, rigtig vellydende. I/50 har bare det ekstra og jeg var ikke i tvivl da jeg hørte den. Den ramte mig lige i hjertet. Jeg havde ellers planlagt at jeg skulle går over til transistor. Men nej, I/50 har blot vist mig at jeg er til rør, og kun rør!
I/50 har en vidunderlig, sjælfuld mellemtone og KÆMPE soundstage tilsat dybde, højde og bredde, hvor lyden bare slipper fri af højttalerne. PRAT, headroom og dynamik er nøgleord. Bas/bund er blandt det absolut bedste jeg har hørt, uanset om vi taler solid state eller rør.
Kort fortalt skal der seriøse forstærkere til at slå lyden fra Audio Research I/50!