niels
Hi-Fi freak
Min har også WC , som HoJ sin, vet ikke hva WC står for...min kom fra Japan.
På min står hele navnet.....De nyeste ART9- og OC9-modellene har heller ikke «audio-technica» skrevet på siden. Kun modellnavnet.
Har en 45th anniversary jeg også, som jeg kjøpte på visitt i japan i 2017 - i følge ryktene skal anniversary være "pick of the litter",og de best målende AT33mono, men om det stemmer vet jeg ikke.Mens jeg nylig fikk levert en AT33MONO 45th Anniversary. Identisk med den vanlige utgaven ifølge spec, jeg fikk den bare billig så why not.
Bilde rappa fra nettet:
vpi 12.6 arm har vel ca 12g. ble fortalt at det ikke var noen topp match for at33mono. (var det her på hfs, mon tro?) (har en 12.6 i hrx'en)Den burde vel funke på enhver arm som har medium eller større masse. Japansk compliance på 6 blir vel Europeisk compliance på rundt 10. Her er Ortofon's take on things:
Vis vedlegget 917912
Litt sånn i grenseland, men så lenge armen har et godt lager så vil jeg tro det går aldeles greit.
...og disse kjøpte hvor sa du...?Nye litt lengre skruer gjør Azimuth justeringen litt tryggere . Slår meg til ro med 30/30 crosstalk på Ortofon sin testplate . Det er på spec. Er ørliten tilt måtte til..
Med disse fingermuttrene går det som en lek…
Vis vedlegget 921406
Vis vedlegget 921407
Syns også det var håpløst til jeg leste bruksanvisningen , dvs tre inn skruene nedenfra, det kan gjøres med stiftbeskytteren på. Plasser pekefinger og tommel slik at skruehodene holdes på plass, før PU nede fra og opp mens skruene sikter på hullene/sporet i armhodet, det går da greit å få PU på plass med en hånd, med den andre legger man på muttere ovenfra. å feste det hele ovenfra er rimelig knotete ja.Solgte nettopp unna min AT33ev . Demontering minnet meg på hvor håpløs disse AT33 er å montere og demontere. Kjenner det skal mye til før jeg kjøper pu uten gjenger på nytt. Noen ganger får man det man betaler for. Verken mer eller mindre.
Syns PTG gjør en god figur her…