scaniagutten
Overivrig entusiast
Jeg har en selvbygd Bottlehead Reduction riaa med 6922 rør som brummet på Rega Cursa3 preampen jeg hadde, den er faktisk helt støyfri på Audiolab 8000Q av en eller annen grunn?
Har 6000CDT, som er plugget i en Bryston DAC. Har aldri hatt noe problemer. Spiller nydelig, uten noen hickups.Har et Audiolab 6000 CDT drivverk som jeg er veldig godt fornøyd med lydmessig, MEN opplever at musikken stopper i et mikrosekund eller to med ujevne mellomrom når jeg spiller gjennom en hel CD (skjer kanskje 3-5 ganger per CD i gjennomsnitt). Har lest et par lignende historier på nettet og mistenker at det er en feil/svakhet med bufferen i drivverket.
Er det noen her på sentralen med 6000CDT som har opplevd noe lignende?
Samme her, funker som den skal og da sammen med en Topping D50S.Har 6000CDT, som er plugget i en Bryston DAC. Har aldri hatt noe problemer. Spiller nydelig, uten noen hickups.
Mvh
Du er inne på noe der ja.JanOlav: Se ikke bort fra at du får ei musikalsk hydrogenbombe i fanget i kombinasjon med det systemet du har i signaturen. Dynamikken er det da iallefall absolutt NULL i veien med, skulle jeg tro....
Notert!JanOlav: Jeg tipper du blir for opptatt med musikken din. Fisk opp Ellis Marsalis´"A New Orleans Christmas", samt "An Oscar Peterson Christmas" og Norgeshistoriens absolutt beste juleplate, "It´s Snowing On My Piano", så redder du jula i år og
Har helt glemt å oppdatere etter at jeg skifta til en annen DAC. Audiolab'en fungerer helt perfekt uten hickups med Audial S4.Har et Audiolab 6000 CDT drivverk som jeg er veldig godt fornøyd med lydmessig, MEN opplever at musikken stopper i et mikrosekund eller to med ujevne mellomrom når jeg spiller gjennom en hel CD (skjer kanskje 3-5 ganger per CD i gjennomsnitt). Har lest et par lignende historier på nettet og mistenker at det er en feil/svakhet med bufferen i drivverket.
Er det noen her på sentralen med 6000CDT som har opplevd noe lignende?
Gratulerer!!Bare som et apropos! Hentet idag en 8000dac på postkontoret! Ser eksteriørmessig ut til å komme direkte fra "butikken" - mint condition!
Mvh ToreP