Audionet.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Nifr

Medlem
    Ble medlem
    03.08.2004
    Antall liker
    0
    pks >> Nu är några bilder på plats i min anläggning.

Hoppas ni andra Audionet-freaks göra detsamma så vi får lite att dregla över.

O

om.s

Gjest
    pks >> Nu är några bilder på plats i min anläggning.

Hoppas ni andra Audionet-freaks göra detsamma så vi får lite att dregla över.
    Jeg har selv negative erfaringer med å legge ut hele anlegget på nettet, men ta deg en tur på pressbyrån og kjøp siste Fidelity #23, der får du ett kort på min anleggning  ;) :D ....

Flott anlegg du har der, bor du i nærheten av Gøteborg? Jeg har emigrert dit...

mvh

pks

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Antall liker
    3
    fint! likte anlegget!
    skal ta bilder i kvæll, skal bruke litt tid på den andre hobbyen min først! Men har ikke noe skikkelig rack enda, så det er ikke det er litt som skal gjøras etter hvert på den fronten...

Ha en god dag alle sammen!

PK

pks

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Antall liker
    3
    Var på alle bensinstasjoner i nærheten på fræda om.s, men ingen hadde fidelity!! Skal sjå utafor bygdas grenser men hadde det ikke vært fint å få vist fram anlegget sitt på nettet da? hehe...

emotikon

Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Antall liker
    2.998
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Ja, hva slags speller venter du på?
    pk
    Noe billigskit fra Hong Kong.......  ;)
    Lover å legge ut noen bilder og rapport i egen tråd når jeg har fått testet den.
    Måtte bare kjøpe etter å ha hørt hva den presterer.

Her er bilde av den bakfra

Men nå skal det IKKE brukes mer tid på dette i denne tråden. :)

Nifr

Medlem
    Ble medlem
    03.08.2004
    Antall liker
    0
    Flott anlegg du har der, bor du i nærheten av Gøteborg? Jeg har emigrert dit...

mvh
    Tack, jag bor lite mer söderöver -utanför Helsingborg.

Fidelity är svår att få tag på här nere men jag skall skicka in en prenumereration i rappet.
    Kul med tidningsartiklar, min kolega var med i senaste hifi/musiks "hemma hos"-reportage och ni som gillar Audionet borde köpa det numret.
    Han är kanske lite extrem med sina 5 (!) AMP MAX till sin anläggning. Lite bilder här:
    http://www.euphonia-audioforum.se/forums/index.php?showtopic=3410 A

pks

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Antall liker
    3
    Hallo igjen artsfrender!
    Kjøpt meg Fidelity idag, og må bare si til om.s at det ser hinsides rått ut! Gratulerer med et kjæmpe oppsett! Er litt sjalu nå!

PK

pks

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Antall liker
    3
    Og forresten om.s, ser du har Audionet multifjernkontroll (om jeg ikke ser feil), hvor har du fått tak i den? En slik skulle je hatt...

Og til et spørsmål... Har nå Consonance Cyber 50, vil Pre 1 G2 bli en stor opgradering?

PK

Berg

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.02.2003
    Antall liker
    1
    Fjernkontrollene til Audionet er sunwave 2020 og 7000 med en audionet sticker. Jeg har ikke en slik en av årsaker jeg egentlig er litt usikker på.

O

om.s

Gjest
    Og forresten om.s, ser du har Audionet multifjernkontroll (om jeg ikke ser feil), hvor har du fått tak i den? En slik skulle je hatt...

Og til et spørsmål... Har nå Consonance Cyber 50, vil Pre 1 G2 bli en stor opgradering?

PK
    Hei du..

Takker og smiler, skal jo ikke si annet enn at jeg er meget fornöyd ;) :D ;D...

Fj.kontrollen fulgte med VIPén, den kan også kjöpes xtra for noen dyre kroner, ellers ser jeg at Berg har peil på hva det er og muligens kan dette skaffes uten Audionet stickersene...

mvh

O

om.s

Gjest

PK
    Det kan jeg helt enkelt ikke svare deg på, siden jeg ikke har testet CC 50én, men det burde jo väre muligheter å teste selv, om det er slik at HiFi Guiden har en PRE 1G2 inne?!..

mvh

pks

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Antall liker
    3
    Jada, og det skal testes også. Det er den hifiguiden har inne som er interessant, så.. Vis jeg f.eks får solgt 50'n for en god penge (den er jo sprætt ny) hvor mye er det verdt å legge i..?
    noen som vet?

Ps: budsjettet begynner å nærme seg 0.. Hehehe... Knekkebrød og vat'n på meg;)

Takker:

PK

O

om.s

Gjest
    Jada, og det skal testes også. Det er den hifiguiden har inne som er interessant, så.. Vis jeg f.eks får solgt 50'n for en god penge (den er jo sprætt ny) hvor mye er det verdt å legge i..?
    noen som vet?

Ps: budsjettet begynner å nærme seg 0.. Hehehe... Knekkebrød og vat'n på meg;)

Takker:

PK
    Om den har innebygd riaa er den jo selvsagt verdt noen kroner mer, samt alder og kondisjon spiller inn, hva som er verdt å legge imellom er jo relativt ;) ...

mvh

pks

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Antall liker
    3
    Det er ikke innebygd riia på noen av forforsterkerene. Begge er i veldig bra stand, men audionet'n er 4 år. Men så lenge ingen vet noe spesielt, så skal det testes, og resultatet blir postet her;)

Ang fjernkontrollen, takk for link Berg. Skal sjå på saken, trudde fjernkontrollen var mer eksklusiv.

PK

Nifr

Medlem
    Ble medlem
    03.08.2004
    Antall liker
    0
    Någon som vet varför AMP1 inte är uppgraderingsbar till AMP1 V2-versionen ?
    Det brukar ju alltid gå att uppgradera ända tills G2-versionen kommer.

Berg

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.02.2003
    Antall liker
    1
    Jeg tipper den kan oppgraderes til v2. Jeg tror ikke sidene til audionet er helt "up to date". Jeg hadde sendt de en mail og spurt.

Nifr

Medlem
    Ble medlem
    03.08.2004
    Antall liker
    0
    Jag har pratat med den svenska generalagenten och han har fått beskedet, dock utan motivering.
    Tycker att den borde fått namnet G2 i stället.

Berg

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.02.2003
    Antall liker
    1
    Jag har pratat med den svenska generalagenten och han har fått beskedet, dock utan motivering.
    Ja det er jo meget merkelig. Et stort pluss med Audionet har jo vært muligheten til oppgradering på eksisterende produkter. Får håpe dette ikke er en ny "policy" de har innført.

O

om.s

Gjest
    Det som synes være noe av deres (luxus) problem for tiden er at de har mye å gjøre, tydeligvis både med oppgraderinger og leveranser. Ville selv ha oppgradert min PAM etter å snappet opp at det gikk an og ringte Tyskland for å høre, inn på første kvartal neste år kunne det gå, de ville og legg merke til dette, ikke gå med info før de var kapable til å holde sine løfter, for meg er dette seriøst!

Men en tlf ned vil avklare mye som Berg her sier...

mvh

O

om.s

Gjest
    Ofte går det vel en viss tid for å tilby oppgraderinger når de i prinsippet har modda en "ny" forsterker, tålmodighet tror jeg er ett passende ord her ;) ...

mvh

Berg

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.02.2003
    Antall liker
    1
    Men en tlf ned vil avklare mye som Berg her sier...

mvh
    Ja kundeservicen deres er det iallefall ingenting å si på !

pks

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Antall liker
    3
    Kjæmpefine bilder! Tusen takk berg! Toppmatinga på "nye" G2 er bygd solid ser det ut som. Oser kvalitet! Cd-såellern min er per dags dato det tyngste i racket! Bygget som en tanks!
    Slike bilder vil vi sjå fler av!
    PK

pks

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Antall liker
    3
    Pre 1 G2 som var tilsalgs hos hifi-guiden er forresten solgt til en på Lillehammer! Så ble ikke den på meg.. men Arild på hifiguiden mente heller ikke at det ville ha noe for seg med tanke på lyden og oppgradere til Audionet pre'n. Så jeg kan vente.
    Pre 1 G2'n som er tilsalgs hos hifistasjonen skulle han ha 15k for, så jeg kan la det vente... Men er det noen her som ser en pre til salgs, så si ifra!! hadde vært morosamt å hatt!

PK

janopseth

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    23.11.2005
    Antall liker
    2
    Jeg vil ha den CD-spilleren jeg, ingen her som vil selge den brukt til meg da?  ::)

ps.

Hvem er forøverig importør av Audionet?

janopseth

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    23.11.2005
    Antall liker
    2

pks

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Antall liker
    3
    Nei, skal ha en ny Audionet jeg da.
    Hegelen får du vel en god pris på?

PK

janopseth

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    23.11.2005
    Antall liker
    2
    Kanskje, men fant akuratt ut at den nyeste heter G2, vil jo ikke ha V2 da, ser at V2 ligger på veil 32k,- hos Audioaktøren, hva koster da en G2?

Nei, skal ha en ny Audionet jeg da.
    Hegelen får du vel en god pris på?

PK

Berg

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.02.2003
    Antall liker
    1
    44k i sverige cirkus 40k NOK om jeg skulle tippe. Har ikke sett noen "norske" priser på siste versjon enda.

pks

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Antall liker
    3
    stemmer bra det.. jeg har heller ikke sett den til salg i norge.. V2 er sirkus like bra.
    PK

Dog

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    Hva slags spiller skal du ha nå da pks? G2?

O.
    Er nok mulig å få tak i brukt, men trur du må ut av Norge.. Audionet er dyrt, hadde tenkt meg Cd-spiller til 4000, men hørte Art v2 og gikk på en budsjettsprekk på 8000 kr, men tross for dette er jeg kjæmpefornøyd.

PS: Beklager at det dukker opp noen dialektord av å tel, men det faller meg naturlig.... :D

O

om.s

Gjest
    Hyggelig å lese at SAM V2 er omtalt i siste Stereophile under My favourite thing; Hardware s.51 under The fifth Element: John Marks...

mvh

pks

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Antall liker
    3
    Hva slags spiller skal du ha nå da pks? G2?

O.
    Tenkte på VIP'n til om.s jeg dog. DVD spiller i samma slengen er fint, for da blir jeg kvitt en boks (dårlig boks), pluss at toppmatinga på VIP'n er finere ;D Det er vel et hakk bedre CD-speller i Vip'n også, vis jeg har skjønt riktig?
    Men jeg burde jo oppgradere alt anna før jeg bytter... Menmen.. Er glad i CD-speller'n min, så vis ingen vil ha den, blir den stående her i mange år! For meg er den mye mer verdt enn det jeg ga, så jeg nermer meg ikke engang den prisen:D

Vil du kjøpe?? hehe...
    Har forøvrig sammenligna med din spiller da, dog en meridian G08 ikke sant.. På mitt anlegg var det stor forskjell, kansje litt plasébo, men for meg var det aldri tvil.

PK

pks

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2006
    Antall liker
    3
    Den dårlige boksen er DVD-speller'n. Så det var litt dumt skrevi.

PK

Dog

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    Jeg er imponert over at du hører noe som helst gjennom den grøten til EC ;D

Takk, men nei takk! Syntes du gjør lurt i å beholde den jeg, og heller ruste opp forsterkeriet.

O.
    Tenkte på VIP'n til om.s jeg dog. DVD spiller i samma slengen er fint, for da blir jeg kvitt en boks (dårlig boks), pluss at toppmatinga på VIP'n er finere ;D Det er vel et hakk bedre CD-speller i Vip'n også, vis jeg har skjønt riktig?
    Men jeg burde jo oppgradere alt anna før jeg bytter... Menmen.. Er glad i CD-speller'n min, så vis ingen vil ha den, blir den stående her i mange år! For meg er den mye mer verdt enn det jeg ga, så jeg nermer meg ikke engang den prisen:D

Vil du kjøpe?? hehe...
    Har forøvrig sammenligna med din spiller da, dog en meridian G08 ikke sant.. På mitt anlegg var det stor forskjell, kansje litt plasébo, men for meg var det aldri tvil.

PK

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn