Det kreves også 25% mva av en gaves oppgitte verdi, såfremst verdien er over 1000,-Mva. regnes av oppgitt verdi + frakt på forsendelsen. Hvis varen opplyses å være en gave slipper du mva.
mvh.
Ketil
Grattis med ny og god amp, det er en fornuftig pris om den er ströken og fin...gleder meg å höre om dine inntrykk...Ja, da er Audionet AMP III bestillt.
Kommer vel forhåpentligvis til uka en gong!
Og for den som lurer så har jeg gitt 10.000 norske kroner! Det er inklusive frakt på døra og forsikring på veien!
Det er et kjøp jeg kan leve med
Lurer på en ting, siden jeg forskuddsbetaler slipper jeg toll o.l. sant?
Og det er ingen spesielle bestemmelser når det blir sendt med forsikring? Er det eventuelt en fordel at selger skriver gave på pakka?
I'm singing in the rain today!
mvh
Én Audionet rikere PK.
Hei begge to..SAM har pre.out ja. Hvor bra forforsterkerdelen er kontra en Pre1 vet jeg ikke da jeg ikke har hatt en slik i hus. Om.s kan vel svare deg på dette.
Hei du...Ny PRE, hmmm, da blir det hvertfall ikke den Må ut på bruktmarkedet jeg vel ;D Men den nye skal vel du ha om.s, og da kan jeg kjøpe din PRE 1 G2?? Eller er det PRE G2 du er ute etter nå? omtrent når kommer den nye pre'en da om.s, vet du det?
Men, tror jeg går for PRE 1 G2 mot/i sommer.
Det burde jo også bli ltt bedre når prisen er 20000 høyere. Ca.. Og med EPS.. Dyrt etterhvert gitt..
PK
Importøren hadde det heller ikke klart for seg hva det nye navnet blir, G2 pleier jo fra Audionet indikere en "ny" komponent, V2 er vel mer en liten variasjon over samme tema.1-2 mnd... så fort.. Godt å høre! Synes det høres fint ut med knapper jeg, jeg liker ikke det praktiske med knapper, eller rettere sagt liker jeg et ratt (ratte-ratte) bedre enn knapper, men med en fjernkontroll har det for meg ingen ting å si.
Kansje det nye navnet blir PRE 1 G2 V2?? hehe.. Eller PRE 2?? Glær mej!!
PK
Det har vært stille rundt VIPén og kanskje det er sunt, har strekt budsjettet godt i 06 så kanskje det kan være godt å nyte litt av det man har fått i hus, tror kanskje PAMén (riaaén) drar på en oppgraderings tur til Tyskland under våren, det er vel det første, ellers har jeg tenkt å eksprimentere med noen Cera-pucks under mono blokkene så får jeg se og høre hvordan det faller ut, man er nok nærme mål nå, så skulle det være noe så får det bli en PRE G2 eller ett par Wilson Benesch ACT høyttalere, eller en ART G2 eller......neida VIPén gjør nok jobben godt nok en stund til den, kanskje får den en flatskjerm å leke seg med, hvem vet ...Det blir G2 på meg, ja. Har sett pre-ene som er til salgs, men tenker ikke på å kjøpe dem en gang.. den tid den sorg... Nå (på fredag, kansje) skal jeg sette meg ned å lytte til musikk! AMP III blir vel sendt i dag, så.
Hvordan går det med bytte ditt til ART G2 da?
PK
En PRE G2 fortjener anlegget definitivt ;D ;D, men da får det bli en VIP G2 istedenfor både VIP og ART G2...Hehe.. Det er planer der å hører jeg.. Det er liksom litt vanskelig, når det hele tida er noe bedre. Men det som jeg synes er bra er at man kan være fornøyd med det man har, så oppgraderinger ikke er et must!
Apropo flatskjerm, så er nok det på vei inn døra her også, etter at jeg fikk parabol på mitt rom (bor desverre fortsatt i min mor å fars hus, i en beskjeden alder på 19 år )
Hva med både VIP og ART G2, det er vel passe kult å ha..?
PS: anlegget ditt fortjener vel snart en PRE G2 vel om.s?
PK
Hei igjen..Det er sant Men artig med mange bokser! Hvilken side er den absolutt best oppdaterte på audionet-produkter. Selv synes jeg audionetusa og audionet.de er bra, men er det andre gode sider, helst på engelsk...
Syns forøvrig at Audioaktøren har en veldig dårlig oppgradert side, den skulle jeg gjerne ha jobbet litt med! Jeg her ikke peiling på priser o.l. på nye produkter, og jeg liker best nett, ringe å masa er ikke helt meg
PK
Ja hvem gjør det, ikke jeg!! Audionet trenger tid for å prestere,,,,-Vem stänger av sin anläggning ??? ;D
Jeg føler jeg må, pga røra i Cyber 50, men bør jeg heller bytte rør titt og ofte? hver 125. dag ca.. Det som er dumt med akkurat denne pre'n, er at den sender ut noen voldsomme transienter ved avslag (dårlig ord). Fikk høre at det skulle være slik, og at det ikke var noe å gjøre. Amp 3 kan settes i stand by, men er ikke dette anbefalt heller?-Vem stänger av sin anläggning ??? ;D
St-by med Audionet er OK....Jeg føler jeg må, pga røra i Cyber 50, men bør jeg heller bytte rør titt og ofte? hver 125. dag ca.. Det som er dumt med akkurat denne pre'n, er at den sender ut noen voldsomme transienter ved avslag (dårlig ord). Fikk høre at det skulle være slik, og at det ikke var noe å gjøre. Amp 3 kan settes i stand by, men er ikke dette anbefalt heller?
PK
Slå det bare ikke av og forvent max deretter, da tar det en liten tid...Da er det jo inget problem! Takk skal du ha..
PK
Ps: opampene mine har fått ben å gå på alt ;D
Lydmessig så fremstår standby som samme som at den er avslått hos meg. Tar like lang tid for forsterkeren å spille optimalt.
Ett tips som Berg var inne på, la den stå på hele tiden, det gir best og kjappest gode resultater, ikke drar den mye strøm heller, er litt usikker her, kanskje Berg kan fylle ut for meg, men det er sjelden det blir noe varme fra Audionet´s forsterkere, selv med godt pådrag så er det sjelden påtagelig varmt...Ok, da blir det nok kun standby på meg
Så forresten på den svart PRE 1 G2'n som er tilsalgs på hifimagasinet.nu, og på bildet var det en uhyre tøff fjerkontroll jeg ikke hadde sett før.. Er det den som følger med PRE 1? Synes den så bra ut! Kan noen legge ut et bilde av den?
PK
Ett tips som Berg var inne på, la den stå på hele tiden, det gir best og kjappest gode resultater, ikke drar den mye strøm heller, er litt usikker her, kanskje Berg kan fylle ut for meg, men det er sjelden det blir noe varme fra Audionet´s forsterkere, selv med godt pådrag så er det sjelden påtagelig varmt...Ok, da blir det nok kun standby på meg
Så forresten på den svart PRE 1 G2'n som er tilsalgs på hifimagasinet.nu, og på bildet var det en uhyre tøff fjerkontroll jeg ikke hadde sett før.. Er det den som følger med PRE 1? Synes den så bra ut! Kan noen legge ut et bilde av den?
PK