Audiophile-stova

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• YesJens

Musikkelsker og Livsnyter😊
    Ble medlem
    21.08.2018
    Antall liker
    7.514
    Sted
    Under stjernene
    Nei, har ikke lagt merke til det. Leser sjelden reklame.
    Var ikke klar over det.
    Kom til å tenke på svensk høyttalerprodusent som reklamerte med at hans høyttalere låt bedre i mono enn andre i stereo.
    På 70 tallet var det viktig at det sto
    HiFi Stereo, det er vel så godt som borte i dag😊

Audiophile-Arve

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    8.354
    Sted
    Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
    Torget vurderinger
    0
    Eg har vore sjuk eit par dagar, akkurat såpass at eg orka bruke fjernkontrollen på hovudanlegget medan eg tykkjer synd i meg sjølv. Likevel muntrast eg av å høyre lydattgjevinga. Så kika eg på YesJens si referanse til den svenske produsenten som gjekk for mono. No er det mykje interessant spelt inn i mono, men det er urovekkjande at så mykje avspeling går føre seg med berre ein høgtalar. Det var vel eigentleg Geneva som "gjenoppdaga" monoattgjevingsspelarar (når vi ser bort frå hankestereo med ein "dundreboks" der høgtalarane er plasserte 20 cm frå kvarandre), men når sjølvaste JBL hentar størstedelen av overskotet sitt frå såkalte "høgtalarar" utan evne til å gje att perspektiv og anna snadder, då er det noko gale med verda.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    8.354
    Sted
    Torget vurderinger
    0
    Ja. Har litt ambivalente kjensler no når eg ser at EAT-riaaen eg kvitta meg med til fordel for eit enkelt liv med SP 10 no er prissett til godt over 100 000.... men SP 10 har ingen grunn til å skamme seg, så lenge han får pickupar med utsignal på 0,3 mV og oppover...
    Brukar også SP10 innimellom til forforsterkar når det spelast CD .

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    9.188
    Torget vurderinger
    1
    Prisveksten er litt vanvittig.

YesJens

Musikkelsker og Livsnyter😊
    Ble medlem
    21.08.2018
    Antall liker
    7.514
    Sted
    Under stjernene
    Eg har vore sjuk eit par dagar, akkurat såpass at eg orka bruke fjernkontrollen på hovudanlegget medan eg tykkjer synd i meg sjølv. Likevel muntrast eg av å høyre lydattgjevinga. Så kika eg på YesJens si referanse til den svenske produsenten som gjekk for mono. No er det mykje interessant spelt inn i mono, men det er urovekkjande at så mykje avspeling går føre seg med berre ein høgtalar. Det var vel eigentleg Geneva som "gjenoppdaga" monoattgjevingsspelarar (når vi ser bort frå hankestereo med ein "dundreboks" der høgtalarane er plasserte 20 cm frå kvarandre), men når sjølvaste JBL hentar størstedelen av overskotet sitt frå såkalte "høgtalarar" utan evne til å gje att perspektiv og anna snadder, då er det noko gale med verda.
    God bedring Arve

Takk for det. :)
    Nei, det var Carlsson sjøl sin uttalelse om sine OA-52.

Inspirert av det du skriver om mono, har Vanilla Fudge sin første fått kjørt seg i dag.
    Det er en 45x2 Mofi utgave i mono 1084/3000.
    En underlig opplevelse, dersom jeg ikke hadde lest at det var en monoutgave så ville jeg ikke ha registrert at den var i mono.
    Har den fra før som en ordinær stereoutgave.

M

MarkusH

Gjest
    SP10 er jo en spennende forforsterker det .... Jeg bruker en gammel Classe DR-4 som forforsterker i hovedstereo og en Hegel P2A i tv-stereo. Det kjedelige med hegelen er at den mangler riaa-trinn, ellers er jeg veldig fornøyd med de to.
    Ingen av mine foregående anlegg hadde kostet mer enn de jeg har i dag, så den saken er grei for min del. Tror noen av komponentene har steget litt i pris etter at jeg kjøpte de også, stor etterspørsel og få bruktsalg øker vel verdien vil jeg tro. I tillegg alt som er ute av produksjon er jo litt mer gøy å eie, mener jeg da. :)
    Du får ha god bedring Arve. ;)

Audiophile-Arve

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    8.354
    Sted
    Torget vurderinger
    0
    Takkar for gode ønskemål om helsa!
    Når det gjeld Carlsson var han ein luring. Han utvikla "kolboksen" den tid då alt skulle vere i mono (50-talet)https://www.lydogbilde.no/nyheter/romforskeren-carlsson/ og eg ser ikkje bort frå at OA 52 kunne greie seg med ein stk åleine. (har berre høyrt dei i par, og det var flott). Elles har eg nokre monoinnspelingar, endåtil 78-plater, som eg ikkje har spelt sidan eg kvitta meg med min SL 1000 i 1997. Angrar bittert......
    Det å ha ein forforsterkar som fell i smak, er noko av det viktigaste for godlyden (Høgtalar og pickup er nok viktigare) Så for meg var det veldig greitt å bruke forforsterkaren frå 1985/86. Denne har fått vore med og prega min lydsmak sidan den gong, og veit korleis eg skal ha det.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    8.354
    Sted
    Torget vurderinger
    0
    Då har eg hatt min siste musikktime i ungdomskulen. I morgon er siste skuledag før eg vert pensjonist, og det kan hende det lurer ein vikartime i musikk på barnetrinnet. Men så er det slutt.
    Eg er spent på kor mykje ned eg går i kjøpekraft. Treng eigentleg ikkje så mykje anlegget er greitt nok, og eg ser ikkje umiddelbare investeringsbehov på det feltet. Og skulle det verte for store økonomiske utfordringar kan høgtalarar eller rørforforsterkar seljast, og i verste fall erstattast med noko mindre ambisiøst.
    Men medan eg har helse til det (Eg har fått Parkinsons sjukdom, og kjem sannsynlegvis etter kvart til å verte redusert på fleire felt), kunne eg tenke meg å oppsøke nokre av nettkompisane mine og høyre litt på anlegga deira. Det må nok ein del organisering til, innimellom andre gjeremål - det er mykje som må ordnast, og ei god køyrerute må ordnast. Det vil ta tid. Så om de har tips om anlegg/personlegdomar som burde besøkast, er eg open for slikt.

duc999

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2007
    Antall liker
    5.170
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    3
    Lykke til som pensjonist, det er et veldig bra audio note oppsett på haugalandet. Hvis du skal på disse trakter kan jeg muligens ordne med audiense der

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.231
    Torget vurderinger
    32
    Trist å høre om sykdommen, men du er alltid hjertelig velkommen til meg.

roeng2

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2012
    Antall liker
    6.146
    Sted
    Møre & Romsdal
    Torget vurderinger
    9
    Lykke til som pensjonist.
    Får håpe sykdommen lar vente på å komme frem og at du får mange flere gode år.

The Shy

Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Antall liker
    17.037
    Sted
    Langesund
    Leit med slike beskjeder, alt av sykdom er noe dritt, men stå på, og pass på og kos deg masse i pensjonstilværelsen. Hvis mitt oppsett er av interesse er det bare komme. Spiller meget bra på lavt nivå ;)

• Liker
    Reaksjoner: TAF

Karl_Erik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.10.2002
    Antall liker
    1.159
    Torget vurderinger
    1
    Lykke til som pensjonist, Arve!

Sevald

Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Antall liker
    20.936
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer som pensjo. Trist å høre om sykdommen, men håper du klarer å holde den i sjakk😅 Hvis du er Haugalandet en gang, er du velkommen innom😀

jmolnes

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    6.102
    Lukke til som pensjonist! Ikkje kjekt å høyre om sjukdomen, og eg ynskjer deg det beste i åra framover.

Singh

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2006
    Antall liker
    1.977
    Torget vurderinger
    1
    Til lykke med pensjonist tilværelsen, ikke la sjukdommen sette en stopper for fremtidige planer og Hifi besøk.

vim

Innkjøpsansvarlig
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    10.053
    Sted
    1346
    Torget vurderinger
    8
    Kjipt med sjukdom, men til lykke med pensjonisttilværelsen.
    Du er alltid velkommen hvis du havner i Oslo/Bærum området ved et lykketreff.
    Her er mer hjerterom enn husrom, men du skal få låne (den eneste) godstolen ☺

MakkinTosken

Who, me?
    Ble medlem
    21.02.2020
    Antall liker
    43.067
    Sted
    og til
    Torget vurderinger
    6
    Gratulerer med endt arbeidsliv, men trist at du har fått litt å slite med! Håper likevel du kommer til å nyte den nye tilværelsen. ❤

brotevatn

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    04.02.2010
    Antall liker
    236
    Torget vurderinger
    1
    Til lukke med pensjonisttilveret, og måtte helsa halde seg lenge enno!
    Om du tek turen innom Ålesund, er du velkomen til ein prat om Ivar Aasen og ein lytt til div Burmester, Michell og Vera 😃

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn