Det er mye mer der inne, så om du orker på det så bare kjør på! Morsomt at flere kan få se det
Og Ulfsn er meg det også ja ! Men jeg byttet på noen forum. Fant ut at det var greit å være den man er!
Jada, flott at noen tar seg tid til kopieringer osv. og legger dette ut.
Er ganske vanskelig å finne så mye av og fra Audioscan, og gamle tidsskrifter i det hele tatt.
Er man heldig kan man finne scanninger av frontsider av slike blad som ligger ute til salgs, hvis man ikke er heldig og har noen liggende selv.
En husbrann tok det meste her i 1990, og det jeg har er i stor grad utgitt etter dette.
Bla. Tandbergbrosjyrer fra Akers mic inkl. prislister.
Ett og annet gammelt er jo også kjøpt etter den tid.
Så æren for denne Audisocankatalogen med "skriblerier" er din
Ser du har notert priser og "spekulert tungt og lenge"? før eventuelle innkjøp ble gjort.
Noe som også jeg gjorde, kjøpte ikke noe fra Audioscan, men likte mye av det de hadde en gang i tiden.
Kjøpte en Tandberg TR 2060 og denne ble brukt til omkring 2000-tallet da deler av 3000 settet ble kjøpt.
Angrer på at jeg solgte 2060, da den sikkert hadde kunne blitt brukt enda, til tross for en loddefeil da jeg solgte den.
2060 ble kjøpt på en lokalt Ekspert-butikk i 1981
Tror ikke de ble produsert så sent - ikke senere enn 1978 kanskje?
Var vel da de gikk konkurs?
I alle fall var den nettopp kommet inn der sammen med en 2080, frekventerte stedet nesten daglig grunnet diverse kassettdeck, platespiller og mere til.