Avalon Indra vs Marten Bird

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Morty

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.04.2002
    Antall liker
    91
    Torget vurderinger
    7
    JP skrev:
    2 ting:

1.
    OAS sine lytteinntrykk fra KV sitt system kan være påvirket av at flere i panelet har forsterker fra samme produsent som KV. Lydsignaturen blir således lett å like, ikke noe galt med det. Jeg synes at det var underholdende lesning, ikke opplysende.

2.
    Det blir håpløst som når noen i denne tråden henviser til en messerapport og bruker denne som et slags sannhetsbevis for at Coltrane ikke er en god høyttaler. Jeg har svært vanskelig for å tro noe annet enn at Coltrane er en veldig god høyttaler. På bakgrunn av dette mener jeg at " det vs det debatter " blir håpløse og meget upresise.

Jeg hadde SVÆRT gjerne lest en sammenlignende test/ inntrykk av mine egne Indra og Coltrane, men det er en annen sak.

Mvh
    JP
    1: I teorien kan man sikkert anta at folk liker det de kjenner igjen fra eget anlegg. I dette tilfellet var det vel bare meg som hadde samme forsterker (DP A1s). Powerpoint har en 6.4 og flere med "DP" tror jeg ikke var representert. Den nokså ensartede og positive oppfatning vi i OAS har gitt uttrykk for etter besøket hos KV, står nok stødigere enn som så.
    For egen del vil jeg (desverre) påstå at anlegget til KV har fint få, om noen fellestrekk med eget anlegg.

Men kanskje en dag....
    Morty

J

Janpe

Gjest
    Enig og skjønner hva du skriver. Jeg vil også tro at det spiller veldig bra hos KV, skulle vel også bare mangle.

Jeg trodde at det var flere i OAS som satt med DP, da har jeg tatt feil. Noe jeg sikkert hadde funnet ut hvis jeg hadde gått inn på OAS `egne sider.

Joda, lytteoppfatningene står stødig de!

Mvh
    JP

vassagohifi

Bransjeaktør
    Ble medlem
    10.06.2003
    Antall liker
    10
    Sted
    odense
    Spiller selv på Indra i hjemmet.

Havde ellers tænk på ISIS men synes de bliver for store.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn