K
knutinh
Gjest
Det er noe i det når mødre sier til barna at "det må to til for å krangle". Hvis du ved hver eneste korsvei umiddelbartgav meg rett så ville det ikke bli noe "Ordgjøgleri, belæring, og dårlig skjult jeg-er-akademisk setningsoppbygning". Grunnen til slike ting er selsagt at noen motstrider meg og andres utsagn. Noe de selvsagt må få rett til.Et forum bestående utelukkende av uberskeptikere (finner ikke liggende kolon på engelsk tastatur) etc. blir et sykt kjedelig forum, det er ikke rart at det ikke finnes. Av natur blir de derfor nødt til å "invadere" andre forum.
For all del vær skeptisk, det er jeg selv så det holder, men å gå fra det og være en evig grinebiter til alles forergelse er en helt annen ting. Ordgjøgleri, belæring, og dårlig skjult jeg-er-akademisk setningsoppbygning gjør personen til den evige lameren uansett hvor rett han teoretisk måtte ha.
Altså kan du velge å ikke svare på posterdu synes er usmakelig, eller du kan velge å ikke starte slike disksjoner. Greier du ikke det er du vel like stor kverulant som oss andre
Hvem skal da bestemme hva som er politisk korrekt? Du Høvding? Gud?Når det kommer til stykket, er det derfor dømt til å bli mislykket om en skal tillate folk å krangle om det samme , tråd etter tråd. Noen enighet blir det ikke uansett. Jeg fatter bare ikke vitsen. Og man blir ikke klokere av dét heller.
For de fleste er ikke dette mer enn "barne-tv for de voksne med hifi-problemer", og da ønsker man ikke å inn på diskusjoner ang filosofi,abx,empiri, etc etc, eller å se at tråd etter tråd blir ødelagt av de samme personene. Kjell B (Gud være med han) var jo også uenig med "alle" , men vi blir ikke så mye klokere når det er kun 1 ting som repeteres i det uendelige. Du forstår jo det du også, TheStig, om du bare legger godviljen til![]()
Hvorfor tror du at interesse for Vin, Whisky og dyre båter er så mye mer "akseptert" ute i samfunnet enn kjøp av høyttalere til 100.000? Kan det være fordi ganske mange hifi entusiaster dessverre er navlebeskuende gretne fyrer som ikke tåler motstand? Som "selv vet best" i absolutt alle spørsmål?
mvh
Knut