Nettopp kjøpt og montert enn slik Freemont Nordic season gassgrill med 4 brennere + sidebrenner, nå har den stått 15-20 minutter og enda ikke passert 206 grader når lokket står igjen, er ikke dette for dårlig?
Det er veldig lavt. Termometeret viser sannsynligvis feil, om du har fire bluss bør der bli rimelig varmt inni der. 1kW er jo 1kW uansett hvilket merke grillen har og det er jo uansett ikke allverdens isolasjon i lokkene. Prøv å legge inn en metallform og la den stå uten brenner rett under. Mål så tempen med ir-termometer om du har eller kan låne. Alternativt legg inn et steketermometer som tåler høy varme.
Samme her ang vindJa, jeg har bare en liten Q200, men den tikker fint til 350-400 på en 10-15 min om jeg klarer å holde lokket igjen litt, men den er som nevnt av andre veldig sensitiv til sidevind.
Weber Gassgrill ? Plantasjen - Alt for hagen dinHvvilken gassgrill bør man kjøpe i dag med budsjett på 3-4k?
Hvvilken gassgrill bør man kjøpe i dag med budsjett på 3-4k?
Du skal vel vær litt forsiktig med å tett ventilasjon - den er vel der for noe.Monterte den nye grillen, ble mye kjappere varm enn den forrige. Litt for mye vind idag så skal ta en test igjen etter jeg har tettet ventilasjonshullene med litt alufolie.