LA8PV
Hi-Fi entusiast
- Ble medlem
- 07.11.2012
- Antall liker
- 287
Eeeeh?DU - har Helt Riktig Gjestemedlem - og jeg er helt enig ... MEN - Forutsatt at Kortvarig hadde vært like følsom som Deg !Jeg vedder en tier på at kortvarig aldri vil være i stand til å høre forskjell på kabler med identiske måledata om de så var laget av seigemen og snåsagull. Ikke hvis lyttingen foregikk uten at kortvarig viste hva som var tilkoblet slik at lyttingen kunne tilpasses hans betydelige bibliotek av antagelser og badutspringeri.
MEN DET SOM kanskje ER GREIA ...- la meg si at KORTVARIG er 100.972 ganger mer Følsom enn Deg...........- Joda - Han har også Ultra-Frekvent Hørsel, men den er bare så tilslørt av et annet moment at har bare har såvidt brukt den. Når dette momentet er fjernet så vil Han kunne bli enda MYE mer Følsom.
Mvh. Lyden av Opplevelser av enda raskere Hastigheter...
Javel.
Lyden av Opplevelser (heretter kalt LAO) er enig i Gjestemedlems litt spydige beskrivelse av Kortvarigs hørsel, forutsatt at Kortvarig hadde vært et helt vanlig menneske, som deg og meg. Men det Gjestemedlem ikke har tatt høyde for i sitt innlegg er nemlig at Kortvarig er ekstremt følsom; eksakt 100.972 ganger mer følsom enn Gjestemedlem på følsomhetsskalaen (LAO kjenner tydeligvis både Kortvarig og Gjestemedlem svært godt og har utført svært nøyaktige følsomhetsmålinger). I tillegg har Kortvarig ultrafrekvent hørsel, som han dessverre ikke får brukt fullt ut pga egne hemninger.
LAOs innlegg kan kanskje virke "litt" overdrevet og merkelig men det er altså et forsøk på å forklare bakgrunnen for Kortvarigs mange og lange innlegg der han påstår å høre forskjell på alt mellom himmel og jord. Med en slik følsomhet og ekstreme hørsel er blindtester selvfølgelig bare bortkastet tid.