baatsman
Bransjeaktør
- Ble medlem
- 09.10.2004
- Antall liker
- 0
Hei!! er det noen forhandlere eller importører av Jack Babee produkter i Norge som feks disse http://www.enjoythemusic.com/magazine/equipment/1202/bybee.htm
Så du hva trådstarter spurte om? Ingen hensikt å begynne en tviletråd når spørsmålet var hvem som IMPORTERER disse til Norge.Jeg har lest hjemmesiden og forklaringene virker for meg sterkt i strid med den fysikken som gjelder forøvrig i verden. Er det noen som har gjort målinger på disse noen gang? Skulle vært gøy å kjørt en HF-måling med spektrumanalysator på disse sammen med en rekke ulike kabelstumper.
???Dessuten er de som infinite resolution har ikke produsert av Bybee....
På produktsiden for "Add on" Quantum Purifiers står det "(Gjør oppmerksom på at disse produktene IKKE er produsert av Jack Bybee!)". Jeg tror det bare gjelder akkurat det produktet, ikke Bybee Quantum Purifiers som de også selger.
Hei!På produktsiden for "Add on" Quantum Purifiers står det "(Gjør oppmerksom på at disse produktene IKKE er produsert av Jack Bybee!)". Jeg tror det bare gjelder akkurat det produktet, ikke Bybee Quantum Purifiers som de også selger.
Dette er tech-hjørnet. Her diskuterer vi teknikk på et mest mulig saklig plan relatert til produkte(ne) eller teknologien trådstarter refererer til.Så du hva trådstarter spurte om? Ingen hensikt å begynne en tviletråd når spørsmålet var hvem som IMPORTERER disse til Norge.
N E M L I G !Dette er tech-hjørnet. Her diskuterer vi teknikk på et mest mulig saklig plan relatert til produkte(ne) eller teknologien trådstarter refererer til.
Nei, men hvor er det tekniske innspill ?Trådstarter skrev:" Hei!! er det noen forhandlere eller importører av Jack Babee produkter i Norge som feks disse http://www.enjoythemusic.com/magazine/equipment/1202/bybee.htm"
Også forsøker noen å starte en tvile/gneldre/sutre/ det virker ikke tråd? Det har ingenting med tech-hjørnet å gjøre, det har med litt for store ego å gjøre.
Jepp!! ;DTrådstarter skrev:" Hei!! er det noen forhandlere eller importører av Jack Babee produkter i Norge som feks disse http://www.enjoythemusic.com/magazine/equipment/1202/bybee.htm"
Også forsøker noen å starte en tvile/gneldre/sutre/ det virker ikke tråd? Det har ingenting med tech-hjørnet å gjøre, det har med litt for store ego å gjøre.
Trådstarter spurte da om forhandler? Gjorde han ikke? Han spurte da ikke etter hva slags intensjoner folk som ikke er overbevist om at bybee-filtre fungerer har?Trådstarter skrev:" Hei!! er det noen forhandlere eller importører av Jack Babee produkter i Norge som feks disse http://www.enjoythemusic.com/magazine/equipment/1202/bybee.htm"
Er dette et svar på spm. hans da? Jeg limer her inn et tidligere innlegg Snickers så kan du forklare hva dette har med forhandlere å gjøre-ikke sant?Trådstarter spurte da om forhandler? Gjorde han ikke? Han spurte da ikke etter hva slags intensjoner folk som ikke er overbevist om at bybee-filtre fungerer har?
Dårlig retorikk .......Nei men Viking da, dette er jo en avsporing. Det var jo ikke dette tråden handlet om, var det vel?
Hadde ikke forventet mer heller, helt i tråd med det som presteres til vanligDårlig retorikk .......
mvh
Og hva gjør vi ikke for å ta fokus VEKK fra eget håpløse forsøk på å gjøre om et spørsmål til en "Bybee-virker-ikke" tråd.Heisann, her kommer personangrepene fra de vanlige ja... Men jeg hadde ikke forventet mer heller, helt i tråd med det som presteres til vanlig
Person angrep?, du låter som en fornærma liten jentunge med slike uttalelser du her presterer, du forsøker å vri spmét til noe annet enn hva som var utgangspunktet i tråden, vri det til at det er ett personangrep på deg mens du selv mer enn antyder og benytter sleip herske teknikk for å score billige personlige poeng, dette er under pari dårlig retorikk isen, men helt i tråd med det som presteres til vanlig 8)Heisann, her kommer personangrepene fra de vanlige ja... Men jeg hadde ikke forventet mer heller, helt i tråd med det som presteres til vanlig
Ja, dessverre!, KW har helt rett i sitt innlegg på forrige side, en forsiktig hentydning til at det muligens er plassert i feil "hjørne" og latt bli å forsøke å vri dette over til noe annet enn trådstarters enkle lille spm.....Dette var da en særdeles givende tråd!
8)Trådstarter har fått svar på det han spurte om, har han ikke? Han kan høre men janhella om han har flere eller han kan kontakte Infinite Resolution. I god HFS-ånd lever tråden nå sitt eget liv.
Hadde trådstarter vært helt fersk her, ville jeg beklaget at hans spørsmål ikke ble besvart seriøst. Siden han tok dette opp her, havnet han i klørne på de mer teknisk interesserte......... og skeptiske. Sånn er det bare.
Hvorfor poster du ikke da i den andre tråden og lar denne, som tydeligvis er under ditt ego´s verdighet å befatte deg med, leve sitt eget liv?Siden champagneguttene insisterer på å spre sitt solskinn
her på tech-hjørnet, bør vi absolutt gjøre dette til en teknisk diskusjon om
dette virker eller ikke og eventuelle teorier om teknikken bak. Det gleder meg
derfor umåtelig å lese tilbudet Audiomix har kommet med i en annen tråd.
Du kan nok ha rett i det med store egoer her Viking. De som poster fast her på hjørnet er
faktisk så sikre på ytelsen av utstyret sitt at de ikke trenger å starte gjentatte billedtråder
hver gang de bytter ut noe av utstyret i et forsøk på å få bekreftet sin egen manndom.
Nope! men så har jeg heller aldri gitt inntrykk å være en "tech wannabee", det finns det nok av andre som tar seg av.....Og dine inlegg er kjemisk frie for synsing som vanlig, ser jeg