ErosLoveking
Æresmedlem
Du vet det Townes, hullet er ikke tett før du har originalen på slik sjutomms-o-lykkeTettet sjøl et lite hull i 80sgarage-samlinga i går, så nå er denne på vei til ståvo
Knallband det også
Du vet det Townes, hullet er ikke tett før du har originalen på slik sjutomms-o-lykkeTettet sjøl et lite hull i 80sgarage-samlinga i går, så nå er denne på vei til ståvo
Knallband det også
Mange morsomme 80-talls tips å plukke opp her inne nå.
Jeg oppdaget til min glede at en av mine mer ukjente 80-tallsfavoritter hadde kommet seg på streaming nå, med litt bonusspor på kjøpet.
Human Switchboard - Who's Landing in My Hangar fra 1981. Åpningslåta Saturday's Girl er en soleklar klassiker, og det er mye annet fint også. God påskemusikk for en innepåske i krypter over hele landet.
Vis vedlegget 487656
God påske Pokker, det bildet ser ut som hentet fra noe skrekkfilm ala Stephen King De harene så ikke helt god ut...God påske ønskes både kranglefanter og konfliktsky, og de midt imellom!
Vis vedlegget 487754
Hilsen balubaklanen.
Jazzmatazz fyller en stue Vest for byen mellom de 7 fjell. Det ene (Lyderhorn) ble forsøkt besteget før lunch. Retrett måtte befales da pelsdottene på fire ben ikke `orket` mer. Jisuss...Påsken har vært på sitt mest stille i dag, det er såvidt jeg har sosialisert. Mine foreldre og min yngre bror inviterte på lammelår, noe som var aldeles nydelig. Det var min bror som stod for tilberedelsen av selve låret, og jeg er imponert over hva han fikk til. Ikke for de hvitløksky, for å si det slik. Men det er slik påskelammet skal være.
Har hatt besøk av min gamle venn Rolf Solvang, som har en YouTube-kanal der han legger ut videostubber fra konserter han går på. Han er såpass voksen at han husker godt når Sgt. Peppers kom ut, så det ble 50 Anniversary-remixen på oss før vi spilte Abbey Road i 24 bit. Så spilte jeg litt fra A Hard Day's Night, som han oppfattet som et hint fra oven om at han burde kjøre hjem og finne senga.
Så da sitter jeg her alene, fyrer opp en Golden Virginia og mimrer tilbake til høyden av mine heydays. I 1993 og 1994 var nok dette det et av de aller mest spilte albumene i samlingen min. Nå er det sjelden jeg spiller det, men hver gang jeg drar CD-en ut av hyllene så er det med glede. 8)
Guru's Jazzmatazz Volume 1 finner du på din favoritt strømmetjeneste.
Du trenger jo ikke forstå det som rappes, bare se på det som instrumentalmusikk.Høres ikke galt ut dette men blir litt feil da det er på fransk skal ta en skikkelig lytt i alle fall
mvh
eheh ja det kan du siDu trenger jo ikke forstå det som rappes, bare se på det som instrumentalmusikk.Høres ikke galt ut dette men blir litt feil da det er på fransk skal ta en skikkelig lytt i alle fall
mvh
Hadde en liten visitt på tapetet i dag, når jeg først var i Bergen. Tenkte det passet godt i tråden din Håper det er ok?Jazzmatazz fyller en stue Vest for byen mellom de 7 fjell. Det ene (Lyderhorn) ble forsøkt besteget før lunch. Retrett måtte befales da pelsdottene på fire ben ikke `orket` mer. Jisuss...........Guru's Jazzmatazz Volume 1 finner du på din favoritt strømmetjeneste.
Jazzmatazz var riktig medisin nå før påskeharen skal skremmes.
Takk for påminnelsen om denne Guru
Vinyl versjon på More Music er på vei
^ Utvilsomt et av avdøde Bjørn Frode Larssons tidlige verk. Du husker ham kanskje fra kunstnerkollektivet i Krydderfabrikken, Per Magnus?Bildet over hang på Kvarteret, men måtte fjernes grunnet mye klager. (Bildet viser en soldat som voldtar en dame) Nå henger det her.
^ Hehe. Høyst sannsynlig et selvportrett!Ja, alle maleriene var av Bjørn Frode.
Også dette.
Det der er Frode, ja. Jeg solgte noen av hans mer dekorative bilder til utestedet Miles Ahead, husker han var rimelig fornøyd med den dealen. Selv så ønsket jeg å kjøpe hans Butterbean-bilde, men plutselig var han borte. Hvil i fred.^ Utvilsomt et av avdøde Bjørn Frode Larssons tidlige verk. Du husker ham kanskje fra kunstnerkollektivet i Krydderfabrikken, Per Magnus?Bildet over hang på Kvarteret, men måtte fjernes grunnet mye klager. (Bildet viser en soldat som voldtar en dame) Nå henger det her.
mvh esp