ErosLoveking
Æresmedlem
Tviler du?Bravo, Cash! Tenkte nok at det fantes de som har dette albumet blant oss.
Tviler du?Bravo, Cash! Tenkte nok at det fantes de som har dette albumet blant oss.
He he, ikke i det hele tatt. Men litt kudos må jo gies for slike innslag. Hyggelig å se at du stikker hodet innom Krypten, du er mer enn velkommen.Tviler du?Bravo, Cash! Tenkte nok at det fantes de som har dette albumet blant oss.
Jeg tar kontakt med deg om litt.Takker for svar.Ja, det er interesse for brukte bånd sålenge de er av god kvalitet. Det som er synlig på toppen av bunken er ganske gode Basf Chromdioxid Super II, som jeg brukte endel av på midten av åttitallet. Absolutt et godt bånd som jeg ikke kaster, og gjerne plukker opp hvis det dukker opp på gjenbruksjappa nedi Kaigaten.
Då skal eg få levert kassettene til gjenbruk - butikken i Kaigaten har eg ikkje fått med meg.
(Om ikkje du eller andre her inne ønsker å overta kassettene - då kan det selvfølgelig ordnes.)
Fin tråd dette - mykje interessant stoff om musikk i mange retninger.
Tg
Joda, det er godt å se "alternativ" musikk på sentralen . Hyggelig å følge fra sidelinja, slenger innom nå og da, aktivitetsnivå på et minimum, sånn har det blitt. Takker for reminder på Wanda, settes på snarest når den svenske ungdommen, representert ved Bäddat För Trubbel, gjør seg ferdig.He he, ikke i det hele tatt. Men litt kudos må jo gies for slike innslag. Hyggelig å se at du stikker hodet innom Krypten, du er mer enn velkommen.Tviler du?Bravo, Cash! Tenkte nok at det fantes de som har dette albumet blant oss.
Totally psyched! ;DOg her er et lite klipp fra fredagens gig med stoner-psych bandet mitt. Speller ikke bare pønk. Jointhugger, enjoy.
Oooh, den Denon ampen er fet som fy. Misunnelig.Joda, det er godt å se "alternativ" musikk på sentralen . Hyggelig å følge fra sidelinja, slenger innom nå og da, aktivitetsnivå på et minimum, sånn har det blitt. Takker for reminder på Wanda, settes på snarest når den svenske ungdommen, representert ved Bäddat För Trubbel, gjør seg ferdig.He he, ikke i det hele tatt. Men litt kudos må jo gies for slike innslag. Hyggelig å se at du stikker hodet innom Krypten, du er mer enn velkommen.Tviler du?Bravo, Cash! Tenkte nok at det fantes de som har dette albumet blant oss.
Vis vedlegget 485036
Jo takk. Lå på Finn sist torsdag, bragt i hus på fredag. Røtent telefonbilde, men det er da greie 25 kg forsterker som står der. Over der, impulskjøpt Project DS2 RIAA og en traust Technics 1210 m/ AT33ptg . Spiller helt greit detta, sikkert ikke hifipolitisk-korrekt , men menOooh, den Denon ampen er fet som fy. Misunnelig.Joda, det er godt å se "alternativ" musikk på sentralen . Hyggelig å følge fra sidelinja, slenger innom nå og da, aktivitetsnivå på et minimum, sånn har det blitt. Takker for reminder på Wanda, settes på snarest når den svenske ungdommen, representert ved Bäddat För Trubbel, gjør seg ferdig.He he, ikke i det hele tatt. Men litt kudos må jo gies for slike innslag. Hyggelig å se at du stikker hodet innom Krypten, du er mer enn velkommen.
Vis vedlegget 485036
Manley er ikke solgt, men pakket bort til den gang livet evt. skulle gi større armslag. Samlinga har etterhvert krevd litt for mye plass...........Har du fortsatt Manley-utstyret eller har du nedgradert for en periode? Låter sikkert helt OK det oppsettet der også.
Bildet er forresten helt OK. Det er mer enn beskrivende nok, og passende gritty til innholdet.
Vel, du har ikke solgt det så da blir det vel en ordning på tingene når barna ikke er fullt så små og fysisk aktive i stuen. Det er også greit å leve en stund med mer jordnært utstyr, for da setter vi desto mer pris på det fete utstyret når det tas i bruk igjen. Jeg hadde det slik i en periode på et par år i praksis i overgangen mellom fast bosted i Bergen og Kopervik.Manley er ikke solgt, men pakket bort til den gang livet evt. skulle gi større armslag. Samlinga har etterhvert krevd litt for mye plass...........Har du fortsatt Manley-utstyret eller har du nedgradert for en periode? Låter sikkert helt OK det oppsettet der også.
Bildet er forresten helt OK. Det er mer enn beskrivende nok, og passende gritty til innholdet.
Ja, man liker jo flinke piker... Kremt...Der skulle vi ha vøri, ja! Hun på bass er en kapabel musiker, virker skolert når jeg ser på spillestilen hennes.
Hehe, ja, mission accomplished! Artig og bra går jo ofte for det samme. Og Primus er jo aldri feil!Haha - fikk endelig hørt på crustys japrock et stykke oppi her.
Mer artig enn bra i mitt hode, med matterock og grunge i en salig blanding som mest av alt ga meg lyst til å ta fram Primus fra Wynona's BBB perioden igjen.
Mission accomplished tross alt?
Jeg kjøpte jo Langsomt Mot Nord-boksen som Christer Falck gav ut forleden, så alt ligger til rette for delvis elektronisk leikaring når som helst.Er det snart tid for leikaring i de balubske katakomber?
K-Pop får vente til Jazz på norsk er ferdig. 고마워요!Ikke japanpunk, men koreapop med "claim to fame" fra Asia's got talent...
Pene piker med talenter er det i det minste. Tror de har gått hver til sitt, og trommisen A-Yeon er i det minste en hit på youtube.
https://youtu.be/KzJmrY-9PA0