united
Æresmedlem
God jul, og grattis med spilleren, den var fin. Jordstøyen får du sikkert bukt med.
Absolutt gledelig klar over det, så dette blir nok tidenes romjul/avslutning på året. Tusen takk!God jul i krypten du får ha en pakke tilgode over jula.
Jada, bare de minste og lettest påvirkelige er kommet i seng så kan vi også helle litt nedpå uten et fnugg av dårlig samvittighet. Men jeg må innrømme at fram til junior kommer seg i seng er jeg ganske måteholden. I sine 16 år har han aldri sett meg mer enn lett brisen etter et par GTs og en grande Peroni eller to på deling med hans mor.Barn er meininga med jula, ja, helt opplagt.
Samt det at vi gamliser kan ete og drekke og nyte det meste, da.
Tjaaaa.....snakker vi Irish Creamaktige saker eller befinner vi oss mer i tannkrem evt vaselinverden?.... interessen for kremer.... interesserer vel folket her inne lite.
Utelukkende til utvortes bruk, ser det ut for. Sist gang jeg kikket i speilet så jeg noe som tyder på at det ikke er helt bortkastet.Tjaaaa.....snakker vi Irish Creamaktige saker eller befinner vi oss mer i tannkrem evt vaselinverden?.... interessen for kremer.... interesserer vel folket her inne lite.
Det kan godt hende, for mye av det musikalske virket hans fra Popium-perioden fram til han kom hjem for å bli medlem av Evig Din For Alltid er Oslo-basert. Det er også i Oslo at Frank har truffet Helge Martin, som har bodd der i endel år nå. Om Frank fortsatt har bolig i Oslo vet jeg ikke, men han deler jo sin tid mellom å spille både i Bergen- og Oslo-baserte band.Frank Hammersland hade vel en jobb periode på rokk n rolls her i Oslo vil jeg mene? Ellers var det en hyggelig dobbelganger
Urdenes tid er enda ikke forbi, eller hvordan det nå var...Urd herjer utenfor krypten.... men jeg hører godt hvordan vinden tar også her nede i mørket.
De har jeg vurdert å kjøpe. Det lå et sett på Finn til 200 kroner som jeg nesten kjøpte tidligere i år, selv om jeg i og for seg er fornøyd med Takstar slik de er. Har brukt dem et par timer i strekk om gangen, og har ikke irritert meg over putene men vet at det er mulig å gjøre bedre. Har jo hatt to par K710 tidligere. Tror nok jeg kjøper meg puter til slutt.Hvis du har Takstar hodetelefonene fortsatt kan jeg anbefale på bytte putene til Brainwavs sine i saueskinn. Har gjort dette på Pro80, og følelsen av å bli klam rundt ørene etter en tid er borte. Mer behagelige enn de originale på alle måter. Litt tykkere polstring, så elementene kommer litt lengre fra øret også, noe som var til det bedre i pro80. Koster under 350kr inkl frakt, så slipper moms og tollgebyr
Har faktisk latt spilleren hvile fram til jeg får tid til å justere den skikkelig opp. Har det ikke så travelt nå som den er i hus, selv om jeg egentlig hadde sett fram til å spille vinyl i julen. Men det har i det hele tatt blitt lite tid til musikk i år. Det er så mye annet fint å ta seg til i julen, med begge mine brødre og junior hjemme. Tar det helt med ro nå som Gett! er i krypten.Sånn innimellom dødsfall, storm og annen elendighet - hva er status på brum´n?
Du har bare noe å ta igjen... eksisterer gjør du åpenbart.Alle hører på smørsangere? Oh, well! Da er jeg nok utenfor trådeiers referanserammer for "alle", er jeg redd.
Eller? Muahahaha!eksisterer gjør du åpenbart.
Ett av de kuleste apparatene EVER!Bildet under er vel noe for deg gamle bardun ?
Den kjøpte jeg av,Ernst hos Pro-Sonic på 80 tallet. Mener og huske den kostet 5KDen stod jævlig høyt på ønskelisten, og forble uoppnåelig.
Den stod jævlig høyt på ønskelisten, og forble uoppnåelig.
Hadde nok ønsket å sette en glassplate på toppen der så det hadde fungert i et kaffeselskap også.Siden du er the crypt keeper tenkte jeg å komme med et forslag til møblering hos deg.. Det så jo litt kaos ut sist på bilder..
Vis vedlegget 417756
Hele grunnen til at Naka bygde denne typen autorevers, er jo at lydhodene ikke kan justeres optimalt for å spille båndet i mer enn én retning, og dette ser jo så jævla mye kulere ut!Den stod jævlig høyt på ønskelisten, og forble uoppnåelig.
Mener at det etter hvert dukket opp spillere som stoppet opp og gikk den andre veien når man kom til slutten av båndet.