BALUBAS KRYPT - THE TWILIGHT ZONE

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Harald HM

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2016
    Antall liker
    2.142
    Sted
    Bardufoss
    Torget vurderinger
    1
    Ja, tenkte meg at den plata var noe jeg kunne like:)Må se å få sporet den opp for kjøp. Litt skuff at den ikke er å finne på TIDAL:p

Auditor

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Antall liker
    4.354
    Torget vurderinger
    1
    Baluba: Nåvel...får vel følge med på snurra..
    Harald HM: Ikke helt en av Chets perler, imo, men absolutt verd penga..

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Ja, tenkte meg at den plata var noe jeg kunne like:)Må se å få sporet den opp for kjøp. Litt skuff at den ikke er å finne på TIDAL:p
    I alle fall lett å finne, så blir den noe eksklusivt for oss som er litt ekstra glad i Chet. Så kan alle de andre spille Chet! og andre suboptimale album fra hans verste periode på sekstitallet isteden. ;)

Jepp, men etter å ha konferert med viktige personer i mitt råd for utvikling så begynner jeg å tenke med hodet istedenfor hjertet denne gang. Har ikke bestemt meg 100% for hvilket av de to hemmelige alternativene jeg går for, men for øyeblikket har det safe alternativet et lite overtak. Det er gøy men litt frustrerende når begge alternativer er så gode men likevel så forskjellige. :rolleyes:

Men snart har jeg mye viktigere ting enn haifai å leke med, og da får jeg litt tid til å få platesnurrer ut av hodet for et friskt blikk på situasjonen en gang ut på dagen i morgen. What to do, what to do. En ting er i alle fall sikkert, I will do something. Og det valget foretar jeg i morgen for å gi tilbakemelding til den som jeg gjør handelen med. :D

Snurrer forresten Jackson Brownes Late For The Sky nå, den krever ikke for mye hjerneaktivitet slik at jeg får tenkt meg om før viktigere saker tar over. Livet er heldigvis mye mer enn kunst og musikk. :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.003
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Den plata til Chet er forresten noe for deg, Harald HM. Min favoritt fra min favorittperiode med Chet, tiden i København på slutten av syttitallet. Og det på tross av at han ikke synger ei eneste linje på hele plata. Burde være grei å få tak i på nettet, hvis du ikke har den fra før. :)

Her i krypten er jeg fortsatt på en high etter at det har blitt utvikling i vinylsagaen min. Spiller derfor et av mine glansnummer fra karaokeopptredener i Albir. Neida, baluba er ikke redd for å legge hodet lagelig til for hugg. ;) Slik så det ut da jeg framførte The Weight i fjor med min eldre bror B i bakgrunnen på kor og munnspill. :cool:

Vis vedlegget 405063

Litt joie de vivre må vi kunne tillate oss i livet. :cool:
    Det var faktisk ikke signaturen din som fikk meg til å tenke på at dette kunne vært en scene i livet til Hunter S Thompson :cool::D

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Det er flere som har påpekt det når de har sett bilder av meg på sosiale nettverk... :confused: ;)

Må jo værra litt rock'n'roll, da. Det er baluba anno 1992 enig i. :cool:

IMG_0217.JPG

Falmet tusjtegning foretatt av en som nok ikke likte meg så godt på det tidspunktet. ;)

Sist redigert:

Harald HM

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2016
    Antall liker
    2.142
    Sted
    Bardufoss
    Torget vurderinger
    1
    Kanskje ikke først og fremst CB som frister på den skiva. Ser imidlertid at NHØP er med i kvartetten, og en innspilling på Steeple Chase fra Køben på slutten av 70-tallet. Betrakter det som et kvalitetsstempel i seg selv:)

Harald HM

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2016
    Antall liker
    2.142
    Sted
    Bardufoss
    Torget vurderinger
    1
    Det er flere som har påpekt det når de har sett bilder av meg på sosiale nettverk... :confused: ;)

Må jo værra litt rock'n'roll, da. Det er baluba anno 1992 enig i. :cool:

Vis vedlegget 405139

Falmet tusjtegning foretatt av en som nok ikke likte meg så godt på det tidspunktet. ;)
    92 var forøvrig et godt år for meg. Sluttet å røyke:cool:. Noe jeg ikke angrer på i dag:p

Auditor

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Antall liker
    4.354
    Torget vurderinger
    1
    Harald HM: NHØP er og var en av verdens råeste bassister. Du vil garantert like Duo 1 og Duo 2..Bare så synd han bare var 57 da han la seg..

Harald HM

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2016
    Antall liker
    2.142
    Sted
    Bardufoss
    Torget vurderinger
    1
    Harald HM: NHØP er og var en av verdens råeste bassister. Du vil garantert like Duo 1 og Duo 2..Bare så synd han bare var 57 da han la seg..
    Duo 1 på CD i heimen, og Duo 2 på TIDAL. Fantastisk flotte utgivelser;). Kontrabass og tangenter. Min desiderte favoritt innen instumentsammensetnig enten det er NHØP/Kenny Drew eller Chick Corea/Stanley Clarke eller andre tilsvarende:cool:.

Kongemusikk!

Auditor

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Antall liker
    4.354
    Torget vurderinger
    1
    Baluba, Harald HM: Flere tips: Danilo Perez: Panamonk og Central Avenue..Forresten, Baluba..vil du ha en HD8? Isåfall legger du med strøkne opptak (på SP2) av de nevnte Daniloskivene + NHØP/Alan Paczynski- Duologue:cool: Med avtalt støyreduksjon..som et tillegg til bestillingen..

Sist redigert:

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Kanskje ikke først og fremst CB som frister på den skiva. Ser imidlertid at NHØP er med i kvartetten, og en innspilling på Steeple Chase fra Køben på slutten av 70-tallet. Betrakter det som et kvalitetsstempel i seg selv:)
    Duke Jordan også. Fine komposisjoner som gir mye rom til alle i bandet.

Jeg vil hevde at det er en av hans store, litt ukjente perler. Når folk foretrekker perioden på Riverside framfor perioden på Steeplechase så blir jeg litt forundret. Det er åpenbart at han er knapt nok kapabel til å spille på enkelte Riverside-utgivelser fra overgangen til sekstitallet og utover på grunn av sin totale raving i heroinrus. Det er ikke uten grunn at han ikke fikk lov til å synge på albumet Chet (1959) av Orrin Keepnews. Han var rett og slett i for dårlig form, uten lungekapasitet til å kunne synge i det hele tatt. Jeg vet mange Chet-fans setter perioden høyt på grunn av romantiseringen av Chets liv, men jeg er på Orrins parti og respekterer ikke uprofesjonalitet. Miles ville ikke på sine verste heroin- og kokainkjør hatt en like skjødesløs og uprofesjonell holdning som det Chet hadde. Han var en skikkelig klur, som det heter i narkomiljøer.

Med en god del unntak, som glimrende Baby Breeze (1965), er det Chet før han fikk kontrakt med Riverside og fra og med comebacket She Was Too Good To Me fra 1974 og utover som gjelder. Han var jo såpass produktiv at du finner flere gode album i alle hans perioder. Men Bakers ustabilitet gjør at alle perioder er befengt med nedturer. Unntaket hans danske periode. Enten hadde han god tilgang til topp heroin som han hadde råd til eller så var han faktisk nykter på slutten av syttitallet. Da jeg så han live på starten av åttitallet med blant andre Kjellemyr og Kapstad var han helt klart i fysisk god form og ikke på et ustabilt kjør.

På toppen av min liste over favorittplater av Baker ligger No Problem og The Touch of Your Lips, der han også synger. Begge gitt ut i 1979 på Steeplechase. Deretter holder jeg faktisk Baby Breeze fra året før han brakk fortennene og ikke fikk til å spille trompet fram til 1974. I den perioden spilte han flygelhorn isteden. Det gjør han forresten også på Baby Breeze. Det var egentlig fordi det var det eneste trompetlignende hornet noen ville låne til ham etter at hans egen trompet var blitt stjålet. Pantet tror jeg er nærmere sannheten, men jeg skal slutte å skrive stygt om en som ikke kan forsvare seg lenger. Og flygelhorn spiller han aldeles nydelig på det albumet, kanskje fordi det ble lettere for ham å skape de lydene han ønsket med flygelhorn enn på trompeten. Han får jo trompeten til å låte som en B-kornett på mange låter, så overgangen til flygelhorn førte vel til at han rett og slett fikk mindre å kjempe med fysisk. Uansett så er den platen en flott prestasjon, spesielt med tanke på hvilken fysisk form selve Chet var i.

Akkurat nå spiller jeg det albumet som på en måte var hans tekniske og musikalske høydepunkt før han gikk til hundene, hans første (?) på Riverside, Chet Baker Sings - It could happen to you fra 1958. Her er det åpenbart en Chet i svært god form vi møter, selv om forfallet på ham personlig hadde satt inn etter et år på dop. Men det var først året etter at det fikk konsekvenser for hans kunstneriske kapasitet. Bedre har han nok aldri sunget i hele sin karrière, og platen ligger i alle fall på topp fem i mine ører. Perfekt musikk til en kopp god kaffe på en lazy Sunday afternoon. :cool:

La det nevnes at jeg er Chet Baker-fan, men jeg er en kritisk sådan. Og jeg elsker trompet. Ut fra en hifi-synsvinkel er piano et mer interessant instrument på grunn av sitt enorme register med toner, men det hører jo som oftest med uansett.

chet sings it could happen.jpg

Sist redigert:

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Oj, jeg glemte å nevne at etter å ha kommet hjem i dag ved lunchtider så forsvant Kef-ene ut av krypten for godt. Har fått gode tilbakemeldinger på at de fungerer fint i det anlegget de nå spiller på. Det er oppløftende å vite at de skal fortsette å tilfredsstille en ny entusiastisk eier framover. Lykke til på videre reise, små engelske gulvhøyttalere. Tror den nye eieren synes det er litt kult at det er en av de siste seriene som ble produsert i hjemlandet. Union Jack på baksiden og den stolte teksten Made in England. :)

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Takk for vakre, gjennomtenkte, dyptfølte og kritiske ord om en av mine favorittmusikere, baluba. Søndagskvelden ble enda bedre.

Vi har samme favorittskive, by the way.

Sist redigert:

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Den nye eieren synes dette er kult og er særdeles fornøyd med dem. Jeg skal ta godt vare på dem! :)
    Jeg er glad for at de gikk til en ny entusiast som er i en rivende utvikling med anlegget sitt. Gleder meg til du eventuelt får den DAC-en du sikler på. Da tar jeg turen innom når jeg er i Bergen for å høre på den. Edruelig priset den også, som alt annet du har satset på til nå. Har meget stor tro på synergien i ditt system etterhvert, kraft og finesse med åpning for framtidige oppgraderinger uten at det koster skjorta i neste omgang heller. Vel, alt er relativt i hifi. :)

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Det har forresten blitt en dag i vokaljazzens verden kun avbrutt av litt slumring innimellom. Nå har jeg kommet midtveis i volum 16 (Mercer) den særdeles anbefalte American Songbook-serien hennes fra femti- og sekstitallet. Jeg har nevnt den tidligere, og den kan ikke nevnes ofte nok. En skattekiste for de som er interessert i den amerikanske standardtradisjonen.

ella fitzgerald songbook.jpg

knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.321
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Da fikk jeg endelig bokmerket Ella her. Takk for tips Baluba. Dette ser jeg fram til. :)

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Da fikk jeg endelig bokmerket Ella her. Takk for tips Baluba. Dette ser jeg fram til. :)
    Gleden er på min side! Her hører jeg nå volum 1 fra 1956 i gloriøs mono i motsetning til volum 16 fra 1964 som selvfølgelig er i stereo. Og for å si det slik, med den superbe teknikken både orkester, vokalist og teknikerstab la inn i dette så savnes ikke stereoen fra de senere albumene i serien i det hele tatt. I get a kick out of you singing Cole Porter, Ella! :D

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Men selve nattasangen får Tom Waits og Crystal Gayle stå for. Soundtracket til Coppolas One From The Heart markerer på en måte slutten på den Tom Waits publikum hadde lært å kjenne gjennom syttitallet, utover åttitallet skulle de få helt andre måter å lage musikk på fra den godeste Waits. Uansett, et så vakkert album som dette fortjener ikke å bli oversett. Finnes på strømmetjenester, folkens. Hvis dere liker gammel-Waits i balladeform kommer dere til å elske denne. :cool:

waits one from the heart.jpg

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    32.477
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Du store, dette er rett og slett vakkert!

Det er ingen grenser for hva jeg ikke har fått med meg......

ShineySmileysBlush.jpg

/ Morten

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    "Broken bicycles" er hjerteskjærende vakker, og fremkaller gåsehud som eggkartong her i gården, selv etter tjuefem år..
    "September's reminding July it's time to be saying goodbye.." En verselinje som er et haiku-dikt i seg selv.

Sist redigert:

Hifi-girl77

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2014
    Antall liker
    2.612
    Sted
    Bergen
    Den nye eieren synes dette er kult og er særdeles fornøyd med dem. Jeg skal ta godt vare på dem! :)
    Jeg er glad for at de gikk til en ny entusiast som er i en rivende utvikling med anlegget sitt. Gleder meg til du eventuelt får den DAC-en du sikler på. Da tar jeg turen innom når jeg er i Bergen for å høre på den. Edruelig priset den også, som alt annet du har satset på til nå. Har meget stor tro på synergien i ditt system etterhvert, kraft og finesse med åpning for framtidige oppgraderinger uten at det koster skjorta i neste omgang heller. Vel, alt er relativt i hifi. :)
    Takk for gode ord. Forhåpentligvis blir det ikke alt for lenge til jeg får Jolida DAC-en i hus, noe jeg virkelig ser frem til. Du er hjertelig velkommen, som alltid :)

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Takk for invitasjonen, Hifi-girl77. Den Jolida-en har jeg så stor tro på at den er interessant for meg også. Derfor ser jeg spesielt fram til det. Og siden du nå sitter på det paret høyttalere som har vært min private referanse i 14 år og spiller på Xindak klasse A så vil jeg kunne gjøre meg opp en mening om hvordan jeg tror det vil låte hos meg når jeg får høre det hos deg. ;D

"Broken bicycles" er hjerteskjærende vakker, og fremkaller gåsehud som eggkartong her i gården, selv etter tjuefem år..
    "September's reminding July it's time to be saying goodbye.." En verselinje som er et haiku-dikt i seg selv.
    Jepp, impulse. Du har så hjertelig rett i det. Med unntak av hifijournalister og mattematikk... 34 år er antall år den har vært i distribusjon. :p Men du sikter kanskje til da du hørte den selv for første gang? Eller er du like skjødesløs med tall om natten som jeg er? ;) Uansett så var det eier av Boahs Kopervik, altså min daværende sjef, som introduserte meg for platen da den var helt ny i 1982. Svein introduserte meg for mye god musikk mens jeg hadde ettermiddags- og lørdagsjobb hos ham. Klassisk Tom Waits, Ry Cooder og massevis av jazz. Men klassisk hadde og har han ikke så mye peiling på.

@Lagga: Du er ikke alene om å ikke ha fått med seg denne før, noe som nok skyldes at den ikke kom ut som en ordinær Waits-utgivelse. Og den kom året før det store gjennombruddet med Swordfishtrombones og har gått under radaren for de fleste, og året etter Heartattack and Wine. Den er altså litt anakronistisk i hans katalog. Og det var vel vitende om at flere Waits-diggende hifinisser som oss ikke har fått med seg at den finnes jeg formulerte meg slik jeg gjorde. :)

Sist redigert:

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Da var dagens dont utført, og jeg kan hengi meg til musikken. Rørene varmes opp av denne anbefalingen jeg tror det var Bluesbreaker som kom med i en annen anleggstråd i dag. Selvfølgelig kjenner jeg til dokumentaren Heartworn Highway, men soundtracket har jeg aldri hørt før. En perle av ei plate virker det som nesten midtveis uti albumet. Noe som ikke bør overraske noen. :cool:

heartworn highway.jpg

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Takk for invitasjonen, Hifi-girl77. Den Jolida-en har jeg så stor tro på at den er interessant for meg også. Derfor ser jeg spesielt fram til det. Og siden du nå sitter på det paret høyttalere som har vært min private referanse i 14 år og spiller på Xindak klasse A så vil jeg kunne gjøre meg opp en mening om hvordan jeg tror det vil låte hos meg når jeg får høre det hos deg. ;D

Jepp, impulse. Du har så hjertelig rett i det. Med unntak av hifijournalister og mattematikk... 34 år er antall år den har vært i distribusjon. :p Men du sikter kanskje til da du hørte den selv for første gang? Eller er du like skjødesløs med tall om natten som jeg er? ;) Uansett så var det eier av Boahs Kopervik, altså min daværende sjef, som introduserte meg for platen da den var helt ny i 1982. Svein introduserte meg for mye god musikk mens jeg hadde ettermiddags- og lørdagsjobb hos ham. Klassisk Tom Waits, Ry Cooder og massevis av jazz. Men klassisk hadde og har han ikke så mye peiling på.

@Lagga: Du er ikke alene om å ikke ha fått med seg denne før, noe som nok skyldes at den ikke kom ut som en ordinær Waits-utgivelse. Og den kom året før det store gjennombruddet med Swordfishtrombones og har gått under radaren for de fleste, og året etter Heartattack and Wine. Den er altså litt anakronistisk i hans katalog. Og det var vel vitende om at flere Waits-diggende hifinisser som oss ikke har fått med seg at den finnes jeg formulerte meg slik jeg gjorde. :)
    God ettermiddag, baluba. :)
    Jo, du har delvis rett, jeg var ikke helt presis med tallene der. Ved nærmere ettertanke er det nok snakk om tredve år, og jo, jeg refererte til da jeg hørte den første gang selv. I den smått legendariske platebutikken Opus 8, hvis lokaler nå huser en interiørbutikk for vestkantfruer. Verden går ikke alltid framover.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Noen ganger føles det som om verden er i full revers. Og ikke på den gode måten. :(

Det er jo ikke rart du tok noen få år før du oppdaget den, det er nok noe du deler med veldig mange siden den ikke har fått den oppmerksomheten som albumene Waits har gitt ut på sine primære kontrakter. Hadde det ikke vært for Svein så ville jeg kanskje ikke ha hørt den før jeg selv begynte å skrive om musikk. Kanskje det mest perfekte nattestid-albumet i hele hans produksjon. :)

Her fortsetter jeg i samme lei som soundtrack-albumet til Heartworn Highways. En av artistene som er med i dokumentaren og på albumet er outlawpioneren Steve Young. Han gikk bort tidligere i år, men før han meldte seg inn i englekoret med sine gamle kompiser Townes Van Zandt, Gram Parsons og resten av de avdøde heltene fra hans miljø fikk han gitt ut en perlerekke av album, helt til 2007. Etter en deilig bolognese som sen lunch/middag passer det fint med 2010-albumet Primal Young.

steve young primal young.jpg

Finnes på strømmetjenester.

slettix

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.03.2007
    Antall liker
    212
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    3
    Men selve nattasangen får Tom Waits og Crystal Gayle stå for. Soundtracket til Coppolas One From The Heart markerer på en måte slutten på den Tom Waits publikum hadde lært å kjenne gjennom syttitallet, utover åttitallet skulle de få helt andre måter å lage musikk på fra den godeste Waits. Uansett, et så vakkert album som dette fortjener ikke å bli oversett. Finnes på strømmetjenester, folkens. Hvis dere liker gammel-Waits i balladeform kommer dere til å elske denne. :cool:

Vis vedlegget 405378
    Takk for tips! Dette var jo ei kremplate!!

The Last One

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.01.2014
    Antall liker
    1.842
    Sted
    Trondheim.
    Xindac PA M på heimlån interessant?

Kunne vært moro om du hadde fått den i hus. Gitt noen forhåpentligvis oppløftende kommentarer.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Det er gøy når min lille tråd kan inspirere andre til å høre på samme musikk som meg. :D

Jeg lurer litt på, har alle glemt Rodriguez/Sugar Man? Er det kanskje på grunn av de middelmådige konsertene han holdt med det bandet han turnerte med i etterkant av sitt plutselige comeback fra intet? Jeg har i alle fall ikke sett noen referanser til denne snodige karen som ble løftet rett ut av syttitallet og ned i fangene våre for noen få år siden på lang tid, hverken i lyttetråder eller anleggstråder. De to platene han opprinnelig gav ut har vært hyggelige gjenhør i krypten i kveld. Her representert med hans engelskproduserte andre album.

Coming-from-Reality.jpg

Hans samlede verker ligger på alle strømmetjenester.

Sist redigert:

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Xindac PA M på heimlån interessant?

Kunne vært moro om du hadde fått den i hus. Gitt noen forhåpentligvis oppløftende kommentarer.
    Har veldig tro på PA-M. Alle erfaringer med Xindak og klasse A i betalbar klasse har til nå vært gode, og jeg tror nok PA-M og PA-M II vil være enda et strå kvassere enn tidligere eksempler. Selv er jeg ikke i markedet for transistor-effekttrinn på lang tid framover, så det å teste den uten noen bestemt årsak ser jeg ikke noen grunn til nå. Det er helst saker og ting på pre- og DAC-siden jeg er i markedet for når platespiller er på plass. :)

Men er det ikke en blant oss som har fått PA-M til testing på Klipsch Cornwall eller Heresy? Det har ikke kommet noen oppdateringer i den tråden såvidt jeg kan huske, kanskje en av oss burde bumpe tråden og spørre hvordan det gikk?

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn