Jeg kjenner ikke mannen personlig, så da blir det opp til enhver å følge med i media. BTW, siste dag i Arendal. Samlet all slags brosjyrer for papirresirkuleringen, og bladde litt i disse to små "håndbøkene". Makan til pretensiøst vrøvl fra en helt ordinær velferdsprofitør som de ansatte på standen forsøkte å framstille som en veldedig NGO. Nå kjenner jeg lusa på veggen, men enhver halvveis oppegående idiot vet at en leder for en NGO ikke kaller seg konserndirektør. Og innholdet eller, oh my God så patetisk. :-XBaluba: Du får si fra om han lager et komplett Icebox set
Helst ikke. Vet det garantert er sprit i barskapet og har sett både øl og sider i kjøleskapet, men i kveld frister bare cola. Straffede og de problemene de sliter med hører til blant den problematikken jeg jobber med. Ikke direkte, men jeg brukes som konsulent på semantikk og det organisatoriske av en av deres interesseorganisasjoner.Blir litt usikker her, er det rusmidler som skal nytes?
Å? -har du vært i håndgemeng ved en av bodene..?Nå lar jeg de lidende være lidende uten at jeg blander meg før jeg selv blir en av dem. Arendalsuka og engasjerte medmennesker tar på for gamle menn, og nå skal jeg nyte så mye av helgen som mulig...
Vis vedlegget 453541
Jeg hever hodet, Hifigirl. Men det er merkelig å se hvordan noen forsøker å diskreditere medlemmer totalt uprovosert, sannsynligvis fordi de vet vi er uenige om saker som forsterkertopologier eller et eller annet tilsvarende uvesentlig. Hva vet vel jeg, for uprovoserte personangrep er vanskelige å tyde.Det er bare å heve hodet over dette. Du er et prisgitt medlem på sentralen og jeg vet at det flere enn meg som mener det samme.
TakkDe to menige medlemmene som likte den nevnte posten fikk nok ikke helt med seg personangrepet før det ble påpekt og uthevet av meg, så de er tilgitt og inne i kryptens tvilsomme varme igjen.
Jeg er nok pragmatisk på de fleste områder, også lydteknikk.Ikke alle som mestrer kunsten å diskutere sak... Person kan fort blandes inn. Finner det også krevende å diskutere, der konklusjonen allerede er gitt, og nyanser er omtrent like fraværende som vann i ørkenen.
Du sa det for meg, BangBang. Her har jeg intet å tillegge. Takk!Har ikke fått med meg saken, men personangrep er ikke greit. Men dessverre er det slik at enkelte synes det er enklere å ta person enn saken.
Synes det har vært mye barnsligheter på Sentralen den siste tiden, og min aktivitet er nesten nede i null. Men at noen kan fortelle at du ikke bidrar på sentralen er på alle måter en av de største selvmotsigelser jeg har hørt.
Bergenser er han nok ikke, men resten stemmer jo braEn frittalende lydproff med munndiare og HIFIHD - attpåtil bergenser - er akkurat hva HFS trenger! Sammensettingen er unik og kunne sannsynligvis bare være mulig i nevnte distrikt....