Har fulgt Big Dipper fra de lå vegg i vegg m kafe Sara, og drukket jazz og hørt øl på Bare jazz.Veldig trist.Så mange småsjapper av ymse slag som lå i Oslo sentrum før er borte og kjedene overtar.Viser hvor viktig det er å bruke de få som er igjen!
Kan du være så snill å jobbe litt med setningsoppbygningen før du «poster». Jeg skjønner ikke hva du skriver, selv etter å ha lest utallige ganger med den største velvilje.Det er så trist, hore jeg også spiller mest spotify, legger igjen 200 til 500 måned på musikk. 15-20 År siden 2000.3000
På norsk: det er trist. Han spiller mest Spotify nå. Bruker 2-500 i måneden på fysiske medium, for 15-20 år siden var det 2-3000 i måneden.Kan du være så snill å jobbe litt med setningsoppbygningen før du «poster». Jeg skjønner ikke hva du skriver, selv etter å ha lest utallige ganger med den største velvilje.
Da vil jeg «stå bak deg» BigSwifty og applaudere med oppildnende tilrop! .Hvis det kommer enda en kjedebutikk i det lokalet, tar jeg med meg balltreet!