Her er synsing tillatt og etterspurt! Innledene del av prosjektet er jo nettopp synsing - begrensningene og verifisering av egenskaper/muligheter følger senere.
Vet du ikke det da Leif, at når en tar andres erfaring og prestasjoner og sammenfatter så kalles det forskning? Og ut av forskning kommer det resultater.
Hva jeg prøver å få til her er en skikkelig ide-kasting som jeg så kan sammenfatte og plukke brukandes elementer fra til sluttproduktet. Dersom en eller annen foreslår oppblåste fryseposer som plint - so what? Kanskje upraktisk men poenget er at tanken bak, prinsippet - teori - hva vet jeg, men kanskje noe ved tanken trigger meg i en retning hvor en eventuell annen mekanisk løsning eller teknologi kan benyttes... Basert på innledende forslag's prinsipp og mulig gode egenskap.
Det spennende er å ta alle variabler, forske frem flest mulige egenskaper hos disse for deretter å utnytte det beste. Og i dette prosjektet er det nok av variabler; kjente materialer brukt på ny måte, nye materialer brukt på gammelt vis, alle tenkelige relevante kombinasjoner av disse ighen osv.