|
madman skrev:Jeg la Sluket, slukket lyset og forlot ham rundt midnatt. Han sov da jeg gikk.
-m
Dette hornsettet ligger til salgs på diyaudio om noen er interessert.RojohII skrev:Du har sett denne? ;Dhel skrev:Sånn. Fornøyd nå. Jeg er sulten. Vennligst svar på spørsmålene mine. Takk.
Nei, langt under halv pris men det er vanskelig å si noe om det ref. tilstanden; en del har anløpninger både på membran og metall, mye problemer med luftfuktighet der borte så man må passe på som en smed. Hvilken auksjonsforretning var det? JPco?LMC skrev:gikk nettopp et par FE208ES-R som sluket har i Japan den 17april for 1171 usd...ikke sååå galt!
mvh
Leif
pengesluk skrev:Nei, langt under halv pris men det er vanskelig å si noe om det ref. tilstanden; en del har anløpninger både på membran og metall, mye problemer med luftfuktighet der borte så man må passe på som en smed. Hvilken auksjonsforretning var det? JPco?LMC skrev:gikk nettopp et par FE208ES-R som sluket har i Japan den 17april for 1171 usd...ikke sååå galt!
mvh
Leif
Du har et poeng der. Vi får dra igang TCF Audio Society igjen.LMC skrev:Quote "Sluket"
At ikke presumptivt oppegående hifientusiaster snart gjennomskuer dette gigant SCAM er meg en gåte
Unquoute
pls...nevn en skikkelig oppegående entusiast/reviewer ? ;D
ehem...bortsett fra noen få utvalgte hornlowers :
mvh
Leif
Jasså, redd systemet kan gi hørsels- og bukskader? Er vel derfor det ramler innom lege og yrkeshygieniker hos entreprenøren titt og ofte. Reine bedriftshelsetjenesten du har fått deg nede i kjelleren, jo ;Dpengesluk skrev:Registerte ikke bevegelse i bassene engang, med average 100 dB-målinger. Hva slags peak disse kanonene har vites ikke men det var på grensen til uforsvarlig. Dei ligger faren - lett å skru opp volumet litt vel mye.
pengesluk skrev:Har seks hjul på testbaflene. De ferdige vil veie 200 kg sånn ca.omtrent bortimot. Ingen problem å stille / tune inn 4 spikes. Dette er ikke kjøpespikes i pingleklassen. Vi kan legge inn veieceller eller strekk-lapper som indikerer de forskjellige belastninger på alle 4, med dig. dispplay, så er det bare å finjustere til de er like.
Det er ferdig imponert ;Dpengesluk skrev:@jan#jan: Er du ikke ute og impregnerer huset i det fine været??
Takk for vennlige ord, Jan :-* :-* Ekstra morro når de kommer fra en som har diametralt motsatt filosofi ref. krom & Swarovski "kjøpebrennevin" mot Stealth-svart hjemmebrent...Grumpy skrev:Jeg er mektig imponert Sluket av hva jeg leser og ser. -Tilsynelatende en historie som aldri tar slutt denne bassgreia di. Du har brukt kompetansen din og realisert en SUKSESS til det sanne på bakgrunn av en tilsynelatende halvgal teori som ihvertfall ikke Blingmaster'n hadde turd å håpe på, annet enn dyp, overveldende bass.... -Og attpåtil fått et RESULTAT!!!! - "Aching Eyebulbs"![]()
Da setter jeg meg i bilen - kjøkkenet mitt er ramponert for tiden grunnet oppdateringer på lys/elektrisk. Skrubbsulten...jan#jan skrev:Det er ferdig imponert ;Dpengesluk skrev:@jan#jan: Er du ikke ute og impregnerer huset i det fine været??
Nå har jeg montert en kjøkkenbenkeplate på 820 x 4860 mm og satt i en vask !!
Bare en til .. og den blir satt på plass imorgen.
Nå skal jeg grille pinnekjøtt - steke poteter på grillen og madamen holder på med kålrabistappe her inne.
ØL er en selvfølge nå ... om det er velfortjent ... ?? JEPP
Seff - bare å komme ;Dpengesluk skrev:Da setter jeg meg i bilen - kjøkkenet mitt er ramponert for tiden grunnet oppdateringer på lys/elektrisk. Skrubbsulten...jan#jan skrev:Det er ferdig imponert ;Dpengesluk skrev:@jan#jan: Er du ikke ute og impregnerer huset i det fine været??
Nå har jeg montert en kjøkkenbenkeplate på 820 x 4860 mm og satt i en vask !!
Bare en til .. og den blir satt på plass imorgen.
Nå skal jeg grille pinnekjøtt - steke poteter på grillen og madamen holder på med kålrabistappe her inne.
ØL er en selvfølge nå ... om det er velfortjent ... ?? JEPP
Bare en GTV6 med 3 liter motor.pengesluk skrev:Alfa er topp, særlig dersom det er en 1650 GT eller en gateregget sportsvogn fra den amerikanske serien i sin tid!!