steinost
Æresmedlem
mye morsomt å høre på her.
Både av mennesker og musikk.
Både av mennesker og musikk.
Wow! Hva skjer her? Se på de lineære avgrensningene.
Det kan godt være, men man hører ikke på instrumenter over anlegget men opptak. Der er sjeldent hele spekteret med.Akustiske intrumenter kan ha innhold ned til veldig lave frekvenser, dette er fordi ting som er kort i tid bretter seg ut langt i frekvensdomenet.
Og så har du all musikken som faktisk har mye og kraftig innhold ned til veldig lave frekvenser. Om dette har noe for seg, må hver enkelt avgjøre selv, ved å oppleve det.
Hva er det? Ser ikke navnet på skiva...Flere spor på denne som rister godt De andre i huset er sikkert glad for at jeg kun har en 12"
Vis vedlegget 444542
Spennende.. får sjekke det ut..Terje Isungset Ice Concerts. Jeg synes albumet er veldig bra.
Kan ikke klage over det akkurat...Elsker Jøkleba.
Tipper du har fine arbeidsdager med en av landets fineste trommeslagere for tiden....
Det foregår en del der nede i den nye platen også,London Grammar med Hey now. Der ligger det noe å ulmer i bunn
Spiller ofte Nu Jøk på Tidal. En av albumene som låter veldig bra på online strømming.Noen som har lagt til denne enda?
Det går ihvertfall dypt.....
https://open.spotify.com/track/4cWixU2uK0bX7WQEFpjD4s
Jøkleba Live
NEI!Sett volume på maks
Hør gjennom Black Hawk Down på +0db midt på, dersom du har sub og ikke får kommentar av naboene da, selvom du bor i villa, så har du funnet ut at du har gode naboer....Hørte gjennom litt av musikken til krigsfilmen Black Hawk Down. På Mogadishu blues skjer det noe rundt 1 min 24 sek. Får dere med dere det gutta
........Eller elendig sub?Hør gjennom Black Hawk Down på +0db midt på, dersom du har sub og ikke får kommentar av naboene da, selvom du bor i villa, så har du funnet ut at du har gode naboer....