Ja det er rigtigt man kan godt komme til at tænke at det er for godt til at det kan være sandt!,audiy skrev:Skal innrømme at det er litt sånn "trur det ikkje før eg høyrer det" med dette opplegget. Har sett ditt opplegg med interesse og Orion og div som Siegfried Linkwitz har skrive og produsert oppgjennom. Har oppfatta at lav virkningsgrad, aktiv deling og eq er uunngåeleg. Gradient er rett nok unntak. OB med 100dB (93dB for mine)og uten filter for breibandselementet må jo vere ein våt draum for den som vil bruke gode små watt. Og det for 15-20K inkl 2 subforst. Ikkje er det låvedører heller slik ein er vant med å tenke for ob, men ganske så tøffe i stova etter min smak (Firebird). Som oftast er "for godt til å vere sant" nettopp det. Det får vise seg. Men kan godt tenke meg at den direkte koblinga mellom forsterkar og breibandelementet i ob kan gi nokre kvalitetar som gjer at ein kan leve med evt andre skavankar i eit slikt konsept. Rett frekvensgang f.eks vil vel nesten vere for mykje å vente av eit slikt opplegg. Spennende å prøve.
Sigurd
men jeg må sige at for mig og mine ører, der har det været sant
jeg har tidligere haft et sæt avantgarde accoustics duo omega, de spiller ret godt
men mine Bastanis spiller bedre, og de koster 1/7
det gir bare ikke mening
Bastanierne har bedre, friere, hurtigere, mere naturlig bas ( 18" erne ( har ikke prøvt de andre)), som har en langt bedre integration med mellemtonen
og så er bastanierne langt mindre "farvede" - der er ingen horn til at give farvningen
virkeligt høj værdi pr krone
Mvh Nikolaj