Hej,
Jeg har været uden musik i de sidste 5 uger, havde problemer med mine effekt blokke LD91, der var ca 4 db´s kanalforskel, og jeg havde svært ved at finde årsagen, det viste sig så at årsagen lå i udgangstransformerene
der var voldsomt stor forskel på DC modstanden i dem, ca 170 mod 100,
det tog diyhifisupply 14 dage, med daglige mail skriverier, at acceptere at der var fejl i deres transformere
og så tog det yderligere 3 uger for dem at få sendt mig en ny, men nu er den her, og jeg er igang med at "breake" den ind,
de LD91 monoblokke spiller virkeligt godt, jeg har dem i udgaven med amorpheus kerner og masser af AN 2 watt tantal modstande og sølvfolie AN kondensatorer- men hvis jeg havde vist hvor ringe service diyhifisupply giver, og hvilken mangel på tillid til deres kunder, og hvilke kæmpe mangler/fejl der er i deres byggevejledninger - så havde jeg aldrig handlet med dem.
Jeg har haft følgende problemer med dem:
-byggevejledning baseret på en tidligere/anden udgave af LD91
-manglende komponenter
-forkerte værdier på komponenter
-brugte komponenter i byggesættet
-og nu til sidst 2 forskellige OPT
og den mest fantstiske oplevelse, synes jeg, er at de ikke en eneste gang, undervejs i alle disse fejl og mangler, har beklaget deres fejl :'( men det er måske den normale standard for dem?
kontrasten på service niveaue
er voldsom når man (jeg) i samme periode som jeg byggede LD91´erne i
byggede mine Bastanis og min TAP-X fra Bent Audio/John Chapman
det var nok de 2 bedste service oplevelser jeg længe har haft
de står begge Robert og John Chapman 100% til rådighed med råd og vejledning
min TAP-X fik en fejl i frontdisplayet jeg sendte en mail til John vedr dette
han svarede promte med vejledning i fejlsøgning
fejlen kunne jeg ikke finde
og 4 dage efter havde jeg kvit og frit et nyt display og en undskyldning for besværet-Super Service
Nå nok brok for nu!
jeg har musik igen i hytten
og har den gode oplevelse at jeg stadig synes at mine Bastanis er de bedste HTére jeg har haft
de kan noget med timing og sammenhæng af de forskellige elementer, som virkeligt er unikt, oplever jeg.
og mængden af detaljer som kommer frem er overvældende, og det er på en helt naturlig måde, jeg sidder bare og opdager nye lag i musikken, på plader som jeg har haft og lyttet til i de sidste 20 år!
fantastiskt :-*
Mvh Nikolaj