Rotel 1582mk2 tenkte jeg,vurderer også å kjøpe en billig ren pre,men blir mye ledd av det da..Min 2.7 funka tilfredsstillende som pre, men er best en en ren dac. Hvilket effekttrinn skal du bruke sammen med 1.7?
Det skal jeg gjøre jaBC dacer passer bra som pre sammen med klasse d forsterkere. Men jeg tror du kommer til å være fornøyd. Du får prøve og komme tilbake med lytteinntrykk av komboen.
6 år gammelt spørsmål - jeg har ref1000mkII monoblokker. Mye kraft. Helt svart. Stort lydbilde med Full kontrollTråden virker noe dø.. Noen som kan dele erfaringer ref500m vs ref1000m (versjon to)?
Hei, hva syns du om den nye dacen din? Jeg har selv 1,5 ern!DAC 2.5 er handlet på finn.
Blir spennende.. nytt merke for meg.
Jeg handler for rom nr 2 eller 3
Men siden det ble så seriøst, må den vel testes i stua først, tenker jeg.
Synspunkt?
Solgte anlegg nr 2 så er desverre borte nå.Hei, hva syns du om den nye dacen din? Jeg har selv 1,5 ern!
mer opplsøsning og den har vesentlig bedre psuHei, hva syns du om den nye dacen din? Jeg har selv 1,5 ern!
det stemmer Bel Canto må være varm - mitt oppset står altid på. Har gjort det i 8 år nåSolgte anlegg nr 2 så er desverre borte nå.
Jo den var bra..
Vart først drit skuffa.. Tok den ut av esken etter å ha hentet den på posten og testet den med en gang mot Heed Obelisk DA.
Men viste seg at den måtte stå på litt så den ble varm. Da var godlyden der. Det oppdaget jeg da jeg koblet den inn i det andre anlegget etterpå.
Vart aldri testet mot Heed igjen, da jeg er litt lat og den gjorde så god jobb der den stod
Har ikke testet 1.5 så kan ikke si noe om evnt forskjell.
Utrolig at det et mulig med bedre oppløsningmer opplsøsning og den har vesentlig bedre psu
Hehe jeg tør ikke ha det på. Er ikke trygt på Vestlandet..det stemmer Bel Canto må være varm - mitt oppset står altid på. Har gjort det i 8 år nå
Hehe jeg tør ikke ha det på. Er ikke trygt på Vestlandet..
Har du hørt noen av dacene til Helgel? .. og i så fall, kan du si noe om hvordan Hegel høres ut i forhold til Bel Cantoen?Solgte anlegg nr 2 så er desverre borte nå.
Jo den var bra..
Vart først drit skuffa.. Tok den ut av esken etter å ha hentet den på posten og testet den med en gang mot Heed Obelisk DA.
Men viste seg at den måtte stå på litt så den ble varm. Da var godlyden der. Det oppdaget jeg da jeg koblet den inn i det andre anlegget etterpå.
Vart aldri testet mot Heed igjen, da jeg er litt lat og den gjorde så god jobb der den stod
Har ikke testet 1.5 så kan ikke si noe om evnt forskjell.
Bare hatt HD10 for lenge siden.Har du hørt noen av dacene til Helgel? .. og i så fall, kan du si noe om hvordan Hegel høres ut i forhold til Bel Cantoen?
ja, jeg lurte også litt på HD20 eller 25, men nå må en jo også plutselig tenke på topping D90..Bare hatt HD10 for lenge siden.
Og det var en stor skuff.
Ikke hørbar forskjell mellom direkte fra pc til anlegg eller pc, HD10 og til anlegg.
Også hatt innebygget usb i en H100 og heller ikke den var så bra.
Kunne tenkt meg å testet HD25 som er oppskrytt, men ikke til 7-8000 som de ligg ute for
Er en jeg selv og har lyst å teste.ja, jeg lurte også litt på HD20 eller 25, men nå må en jo også plutselig tenke på topping D90..
Det er bare en god måte at finne ut påEr en jeg selv og har lyst å teste.
Men frykter den er perfekt, men kjedelig lyd. At den ekte klangen i lyden, mangler.
Håper jeg tar feil.