ArneM
Dsp er et must !
De så jo hyggelige ut Tenker du OB?
Jeg har et sett med 15Nmb1000 på inngående.....
Jeg har et sett med 15Nmb1000 på inngående.....
Ser ut som vellyd med dynamikk er i vente.Kjørte en rask test og ting virker så absolutt å passe nå.
Ikke alltid det er så skamdyrt, da. En fersk Dorado her hvor jeg er nå koster ca 60 kroner. Det holder til en porsjon, den blir sløyet mens jeg ser på… steker den med smør, salt, hvitløk og drysser. Ed pepper og sitron. Det er svinaktig godt. Det gjelder jo mye annen fersk fisk også…Ja, det er vel høye priser på gode råvarer fra havet i både Norge og Japan.
Men de betaler nok mye mer i Japan enn her hos oss.
Jeg klager ikke.
God mat skal koste litt, men man trenger jo ikke å spise det hver dag.
Hadde vært betenkt om det var Schwarzeneggers !Ingen over eller under. Vis vedlegget 830118
Det der er dritdiggVis vedlegget 832365
Banh xeo.
Jepp! Dorade og seabass er nais!Ikke alltid det er så skamdyrt, da. En fersk Dorado her hvor jeg er nå koster ca 60 kroner. Det holder til en porsjon, den blir sløyet mens jeg ser på… steker den med smør, salt, hvitløk og drysser. Ed pepper og sitron. Det er svinaktig godt. Det gjelder jo mye annen fersk fisk også…
En solbrent utgave av avataren din...Nordsjø "Gay Pink Corner" RAL70666
Ser meget solid og bra ut.Bare et. Detsom sjølveste bergfinn finner ut at det målet tilfredsstillende så blir det et til om han oppfører seg pent.
Jeg kan alltid frese ut nye om det blir tilfredsstillende ja, gitt at bergfinn og Haglund som har tegnet det hele synes det er greit.Ser meget solid og bra ut.
prøve med andre ord, begynner du å selge disse parr vis da, og resultatet blir tilfredsstillende?