Det har jo tradisjonelt ikke vært helt heldig, men driveren skal etter sigende være litt annerledes. Ble vel delt på 5-600 i en 2-veis satellitt jeg fikk demo av.
Hvor dyp kan en midbassløsning være hos deg?
Vanskelig å forklare. Maks 60 cm dybde om kassa blir V formet bakover.
Med firkant form, maks 30 cm.
Jeg ønsker ikke å utfordre komfort sonen til "Haglund/H.R" horna ifm. nedre delefrekvens.
18" tror jeg uansett blir et for stort kompromiss i denne sammenheng.
...eller kan det fungere med en singel potent 18" vs. doble 15"? (senter til senter avstand er vel et issue her)
Jeg må si jeg er svært takknemlig for alle her som vil mitt beste og prøver å hjelpe så godt dere kan.
Jeg er villig til å strekke meg langt på både testing og pengebruk for et godt sluttresultat, men når det gjelder pengebruk, må jeg strekke tidsforløpet litt, ellers må jeg begynne testing på kreditt. Det ønsker jeg definitivt ikke gjøre.
Drivere hoper seg opp om jeg skal teste ditt og datt uten å komme i mål, og jeg selger unna mine ting på ekstremt lave priser.
(jeg liker at den lille DIY ligaen her i Norge føler de har gjort ett kupp fra mine salg)
Mitt bidrag til å opprettholde DIY entusiasmen. (håper
@Naturlyd er fornøyd med sitt BlieSMa kjøp)
Jeg vurderte en gang J-horn, men selv det blir for digert her.
Det MÅ bli en en eller annen kompakt løsning fra 100 til 7-800 Hz...i en eller annen form.