|
Gratulerer så meget3000 innlegg med svada, gratulerer meg selv.![]()
Hvor i Valdres er dette? Er jo Årdøl jegTilbringer helgen i Valdres, min oppvekstplass. Stille og fredelig.
Vis vedlegget 467028
Langt inn i skogen, vekk fra sivilisasjonen.
Fint sted å vokse opp i likevel.
Vis vedlegget 467029
Ser ut til at mora mi klarer seg godt til tross for fars bortgang for et drøyt år siden.
Her på bygda tar folk godt vare på hverandre.
Hun har fått en ny kompis som er innom 2-3 ganger i uka.
Mikkel Rev, et lite sjarmtroll som av og til napper vennskapelig i foten hennes.....mon tro om det er fattern i ny drakt? ...tviler på det, men en hyggelig liten tass er det.
Vis vedlegget 467030
Vis vedlegget 467031
Begnadalen. Stedet gud glemte, og fanden forlot.Hvor i Valdres er dette? Er jo Årdøl jegTilbringer helgen i Valdres, min oppvekstplass. Stille og fredelig.
Vis vedlegget 467028
Langt inn i skogen, vekk fra sivilisasjonen.
Fint sted å vokse opp i likevel.
Vis vedlegget 467029
Ser ut til at mora mi klarer seg godt til tross for fars bortgang for et drøyt år siden.
Her på bygda tar folk godt vare på hverandre.
Hun har fått en ny kompis som er innom 2-3 ganger i uka.
Mikkel Rev, et lite sjarmtroll som av og til napper vennskapelig i foten hennes.....mon tro om det er fattern i ny drakt? ...tviler på det, men en hyggelig liten tass er det.
Vis vedlegget 467030
Vis vedlegget 467031![]()
Da endte det opp med 500,- på Clas Olson til kablet overføring via strømnettet.Hjælp meg.
Jeg har trådløs wifi kort i hifi PCn.
Men det er så lang avstand til router (etasjen over) at musikken til stadighet stopper opp.
Løsning; kan jeg f.eks kjøpe en til router. Koble den nye routeren til den gamle med kabel.
Og da sette den nye rett ved trappa ned til mancaven. Da blir avstand til nærmeste router iallefall mye kortere.
Har ikke lyst å trekke kabel fra gamle routeren helt ned til kjellern. Blir vanskelig å få dette til på en pen måte.
Nødløsning hittil har vært å bruke mobilen som tilgangspunkt med 4G nettet.
Funker prikkfritt, men blir dyrt i lengden om jeg overstiger begrensningen på antall GB i abbonementet.
Er det ikke kablene som skal cryobehandles da?Er den Devoloen cryobehandlet? Hvis ikke må du ta den med til nærmeste -80 graders sushifryser og la den få en omgang!
Men et mareritt på sommerstid med den helvetes myggen. Ikke alltid like ille da, ikke så verst sommeren som var.Har lufta mange fluer i begna. Artig elv og trivelig sted
På risløkka- hvor er englene?
Har du ikke hørt om "haill"?Vel, jeg har i alle fall lært at sex på fisketur, hmmm.... ikke særlig smartSelv om du er alene
![]()
Slekter mer på Steinbitten den der fysaken!