Siden det er en tomannsbolig jeg bor i, er det nødvendig å pleie en hyggelig tone med paret som bor vegg i vegg her.
Sånn at jeg har litt å gå på ved spille høyt av og til.
Var en snarvisitt der i dag og fikk knipse et bilde av talerne hans. Flotte er de, men hørte ikke noe på de...ennå.
Waterfall.
Han sier han har for dårlig amp, så vi avtalte en liten test i nær framtid med noen av ampene mine.
Har litt å gå på, tror jeg har 7 eller 8 stk av forskjellig art.
Klasse D, AB og A.
Det er litt kjedelig med så nye og spennende drivere i hus når man ikke har mulighet å få testa de.
Det er jo fint lite å lese om de på nett av lytteinntrykk og, siden dette er OEM greier de færreste har mulighet å anskaffe.
MEN, jeg var på Grünerløkka i dag.
Der stakk jeg innom en lyd/musikksjappe og spurte om de tilfeldigvis hadde et par hønn på lur med 2" hull.
Jo, han rota rundt nedi kjelleren i ca. 10 min og fant jaggu meg et par tuter i nedstøva esker. Fikk de for kun noen hundrelapper, tuta hjemover med en tut under hver arm.
Men helvete heller, jeg har ikke bolter i passende lengde, så jeg får vente til mandag. De har vel noe på CO som passer.
Aner ikke hvordan dette vil låte, men jeg får i hvertfall snart litt lyd fra driverne. Kanskje hønna låter dritt, kanskje det låter bra.
Det er dette jeg synes er mest spennende ved hele hobbyen. Veldig gøy.
Har større forhåpninger til Yuichi A 290 FL som jeg muligens får låne av OB-BB.