Om du styrer gain struktur med jernhånd, så er det ingen sus/støy via dbx.Koblet du en høy effektiv diskantdriver via dbx'en ?
Hvis ja, ble det noe sus fra dbx'en eller er det helt tyst (?)
Skal forsøke å sette sammen en to-veis med sub i tillegg. Og der har jeg horn i toppen, og det er fort rundt 105 dB eller så i effektivitet...
den kaviaren hadde senket tyngdepunktet betraktelig......Fanken - jeg trodde det var kaviar på det bildet!! Rakk å sikle ned tastaturet før jeg oppdaget misforståelsen
Jævla matvrakFanken - jeg trodde det var kaviar på det bildet!! Rakk å sikle ned tastaturet før jeg oppdaget misforståelsen
Porschub
Tokanals Open-DRC har nok FIR kapasitet. Kun små unøyaktigheter under 50 Hz som neppe er hørbart.Det skal testes ut Nikko.
Jeg har ikke lagt manuell EQ på hylla ennå.
Det hadde vært fint å fått til en setup som ikke krever en pc i bakgrunnen.
Da kan jeg bruke DBX i stua oppe, til alles forlystelse.
Jeg har vært heldig med mine dsp sprell i kveld
og føler det er fortjent med en kjørepils mens jeg tar et par runder på Nurburgring
i en Brabham...på høyt motor volum.
Vis vedlegget 1002831
Bilde tatt halvmeter bak kjørestol.
I virkeligheten blir alt mer omsluttende bak rattet.
Hvordan gikk det med disse da?
Den "natta" forsvant bort i tåkeheimen.Hvordan gikk det med disse da?
Nei, jeg er fullere enn den verste sjømann.Bergfinn du er verre enn en full sjømann…
Kan hende jeg er "overfølsom" for den minste antydning til boksy lyd...vet ikke....jeg har kommet helt ut av tellingen av elementer du forkaster som låter boks.
Det er ikke elementene som låter boks.jeg har kommet helt ut av tellingen av elementer du forkaster som låter boks.