Plutselig du liksom jaggu har jeg ikke funnet utpakkings tråder i fora i det store utland også så nå vet dere hva RoDa bedriver tiden med . ;DRoDa skrev:Har ikke skjedd mye, nei. Beklager det.
Sjekker med min inside-man og ser om han kan hoste opp noen mulige datoer.
Kommer plutselig tilbake.
RoDa skrev:Hepp
Da blir det førjulstreff på SEAS Fabrikker i Moss den 5.desember kl 18:00!
Påmelding i tråden her:
RoDa
HCS
HCS skrev:RoDa skrev:Hepp
Påmelding i tråden her:
RoDa
HCS
JanR
JanR skrev:HCS skrev:RoDa skrev:Hepp
Påmelding i tråden her:
RoDa
HCS
JanR
Goblin
Goblin skrev:JanR skrev:HCS skrev:RoDa skrev:Hepp
Påmelding i tråden her:
RoDa
HCS
JanR
Goblin
Dazed
Jupp, tenkte på det. Ikke alle som ser her inne hele tiden.Dazed skrev:RoDa: Kanskje en PM til de som meldte seg på tidligere i tråden, før du satt en dato, så de får sjansen til å bekrefte eller avrefte sin deltakelse, er på sin plass?
Dazed skrev:Goblin skrev:JanR skrev:HCS skrev:RoDa skrev:Hepp
Påmelding i tråden her:
RoDa
HCS
JanR
Goblin
Dazed
eksu
De med IKKE SKJULT pålogging burde vel gå an å se :RoDa skrev:Jupp, tenkte på det. Ikke alle som ser her inne hele tiden.Dazed skrev:RoDa: Kanskje en PM til de som meldte seg på tidligere i tråden, før du satt en dato, så de får sjansen til å bekrefte eller avrefte sin deltakelse, er på sin plass?
Er på saken.
Hvem, hva hvor??JanR skrev:De med IKKE SKJULT pålogging burde vel gå an å se :
/jan
Takk for pm, Både den 16.52 og den 16.57. ;DRoDa skrev:Påmelding i tråden her:
RoDa
HCS
JanR
Goblin
Dazed
eksu
atonal
rolfozzy skrev:Takk for pm, Både den 16.52 og den 16.57. ;DRoDa skrev:Påmelding i tråden her:
RoDa
HCS
JanR
Goblin
Dazed
eksu
atonal
Jeg er med jeg. Hvis jeg ikke er så jævla opptatt den dagen da. Men jeg melder herved min deltagelse.
Du trenger ikke skrike. Jeg hørte deg første gangen. ;DRoDa skrev:rolfozzy skrev:Takk for pm, Både den 16.52 og den 16.57. ;DRoDa skrev:Påmelding i tråden her:
RoDa
HCS
JanR
Goblin
Dazed
eksu
atonal
Jeg er med jeg. Hvis jeg ikke er så jævla opptatt den dagen da. Men jeg melder herved min deltagelse.
Jeg ville være sikker på at du fikk det med deg.
Jeg sa: JEG VILLE VÆRE SIKKER PÅ AT DU FIKK DET MED DEG!
RoDa skrev:Påmelding i tråden her:
RoDa
HCS
JanR
Goblin
Dazed
eksu
atonal
rolfozzy
Destiny (Sølvpilen)
pang
lassemann
Noe sånt.JanR skrev:RoDa skrev:Påmelding i tråden her:
RoDa
HCS
JanR
Goblin
Dazed
eksu
atonal
rolfozzy
Destiny (Sølvpilen)
pang
lassemann
rubyred
Morten L
Bart
Flytta til Østfold?HEL skrev:Jeg kommer tentativt
Vestby sogner til Moss Sykehus og man kan vel ikke være rektig frisk for å drive med dette.RoDa skrev:Flytta til Østfold?HEL skrev:Jeg kommer tentativt
OK, høyttalerdonasjon skal bli. Et par som er diametralt i den andre enden av den geografiske selvfølelsen til en frekkas litt lenger opp i tråden ;D ;D ;DHCS skrev:Hvor er det du IKKE henger HEL ? ;D... Hornalliansen, her... Men trivelig om du ble med.. Du får donere noen høytalere til Østfold lauget også så blir det nok sus i serken.. 8)
Ja?HEL skrev:Men jeg må jo spørre pent seff.
Du kan sikkert være snill, men om DU er snill er vel ikke spørsmålet.HEL skrev:Kan jeg være så snill? :
Hold deg i nærheten av meg så går det nok braHEL skrev:For en gjeng : ;D med den mobbingen jeg opplever her så ser jeg med gru på å være sammen med dere på fabrikken