Vi er så snille, så. Så svære som vi østfldingene er i kjedten, er det større sjanse for å bli lagt merke til dersom man holder kjeften lukket, forresten. Lut rygg passer rett inn.HEL skrev:Jeg smyger meg bak ryggen din i lut gange med kjeften godt lukket
Det er Jan detDazed skrev:Vi er så snille, så. Så svære som vi østfldingene er i kjedten, er det større sjanse for å bli lagt merke til dersom man holder kjeften lukket, forresten. Lut rygg passer rett inn.HEL skrev:Jeg smyger meg bak ryggen din i lut gange med kjeften godt lukket
...Pakke petterøes i skjortelomma, så er det ingen som ser to ganger på deg. ;D
Han røyker da Rød Mix? Sånne feller må du ikke gå i. Da er du avslørt med en eneste gang!HEL skrev:Det er Jan det
Bra observert unge mann.Dazed skrev:Han røyker da Rød Mix? Sånne feller må du ikke gå i. Da er du avslørt med en eneste gang!HEL skrev:Det er Jan det
Jeg er klar for pizza, jeg.HCS skrev:Jeg er med. Et lite "julebord" bør vi vel ha?
Må melde pass, desverre.RoDa skrev:SEAS:
RoDa
HCS
JanR
Goblin
Dazed
eksu
atonal
rolfozzy
Destiny (Sølvpilen)
pang
lassemann
rubyred
Morten L
Bart
Peppe's:
RoDa
HCS
Dazed
eksu
JanR - med ETT forbehold
Morten L
SEASmannen
Hyggelig om flere blir med på pizza og skravling da
Hvem er "pølsa" og hvem er denne " vaffelen" det snakkes om... 8)rolfozzy skrev:Pølse i vaffel?
Hold grisepraten for deg sjøl.
Og jeg sliter fremdeles med og få teipa opp bilen.
Nope, kun kort tid!Dazed skrev:Ikke lenge til nå.
Husk å legge igjen (eller avt husk å ta på) scanspeak-skjorta hjemme.RoDa skrev:Nope, kun kort tid!Dazed skrev:Ikke lenge til nå.
Har ikke fått flere frafall heller, så da blir det en bra gjeng. 8)
Spørs om de er så glade for fotografering, da?bambadoo skrev:Ta bilder folkens.. Spør om evt. nyheter som kjem etc..
Fint du ser humoren i det. Selv synes jeg det er for jævli.pengesluk skrev:Dette så jeg komme.... dere rører for mye ;D ;D
Tuller du? tre timer før oppmøte?RoDa skrev:Da har jeg fått et frafall, og det er dessverre fra SEAS.
Besøket er avlyst!!
Beklager dette sterkt, men det er lite jeg får gjort når ingen fra SEAS kan stille opp.
Mvh
Rolf