Z
Zomby_Woof
Gjest
Skiva til Reiers, ja... Gratulerer med testpress. Skulle gjerne hatt den selv, men godt at vinylen endelig kommer. Jeg tror jeg har venta et år på den.
Vet du tittel og utgivelsesdato på den nye Zomb?Zomby_Woof skrev:Skiva til Reiers, ja... Gratulerer med testpress. Skulle gjerne hatt den selv, men godt at vinylen endelig kommer. Jeg tror jeg har venta et år på den.
Ja, det er den ja. Fant igrunn ingen annen info jeg heller. At KKV eventuelt avstår fra vinylrushet i fremtiden har jeg en to-delt mening om siden det har vært et fåtall utgivelser uten veldig sjenerende knittring -Men allikevel da???Zomby_Woof skrev:Plata heter vel ganske enkelt 'Gitar'. Den kom ut i fjor på CD. Vinylen har med andre ord latt vente på seg. Tror det er Big Dipper som utgir den, fordi KKV har sluttet/i hvert fall ikke gir ut sine titler på vinyl lenger. Forbehold om feil og misforsåelser og så videre.
Det skulle i så fall gå an å finne et bedre presseri. Jeg må ærlig innrømme at det ikke kjøpes så mye KKV her i gården, så jeg skal ikke mene så mye om svartplasten derfra.Grumpy skrev:Ja, det er den ja. Fant igrunn ingen annen info jeg heller. At KKV eventuelt avstår fra vinylrushet i fremtiden har jeg en to-delt mening om siden det har vært et fåtall utgivelser uten veldig sjenerende knittring -Men allikevel da???Zomby_Woof skrev:Plata heter vel ganske enkelt 'Gitar'. Den kom ut i fjor på CD. Vinylen har med andre ord latt vente på seg. Tror det er Big Dipper som utgir den, fordi KKV har sluttet/i hvert fall ikke gir ut sine titler på vinyl lenger. Forbehold om feil og misforsåelser og så videre.
Har ikke lenke, men ta en titt på denne ;DGrumpy skrev:Kaste yttercoveret? -Ærru gæær'n Skink ;D
Blei nysgjerrig jeg nå. Hvordan ser de ut? Produktlenke?
!!!Grumpy skrev:Skødder jeg ikke helt, var det denne pressingen av Aja. Flott låt det uansett:
Aja - 30th Anniversary All Analog HQ-180 Label Cisco
(All-Analog Remastering by Kevin Gray at AcousTech Mastering) ?
Det er Jazzland Recordings som ga ut "Gitar" på CDZomby_Woof skrev:Plata heter vel ganske enkelt 'Gitar'. Den kom ut i fjor på CD. Vinylen har med andre ord latt vente på seg. Tror det er Big Dipper som utgir den, fordi KKV har sluttet/i hvert fall ikke gir ut alle sine titler på vinyl lenger. Forbehold om feil og misforsåelser og så videre.
Jepp. Skulle akkurat poste en rettelse på det selv. Beklager så mye.A75 skrev:Det er Jazzland Recordings som ga ut "Gitar" på CDZomby_Woof skrev:Plata heter vel ganske enkelt 'Gitar'. Den kom ut i fjor på CD. Vinylen har med andre ord latt vente på seg. Tror det er Big Dipper som utgir den, fordi KKV har sluttet/i hvert fall ikke gir ut alle sine titler på vinyl lenger. Forbehold om feil og misforsåelser og så videre.
Så lenge jeg var der ble Gaucho spilt (Babylon Sisters, Hey Nineteen). Men jeg gikk jo ganske tidlig...Skink_123 skrev:Hvilken Steely Dan skive ble spilt på kvelden? :O
Steely Dan er så konge. : >erlandsen skrev:Så lenge jeg var der ble Gaucho spilt (Babylon Sisters, Hey Nineteen). Men jeg gikk jo ganske tidlig...Skink_123 skrev:Hvilken Steely Dan skive ble spilt på kvelden? :O
Hilsen Egil
Det var en diplomatisk måte å si det på Egil, at jeg tok feil som nevnte Aja... ;Derlandsen skrev:Så lenge jeg var der ble Gaucho spilt (Babylon Sisters, Hey Nineteen). Men jeg gikk jo ganske tidlig...
Hilsen Egil