Big Dipper-kveld.....

Z

Zomby_Woof

Gjest
Skiva til Reiers, ja... Gratulerer med testpress. Skulle gjerne hatt den selv, men godt at vinylen endelig kommer. Jeg tror jeg har venta et år på den.
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.618
Antall liker
15.404
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Zomby_Woof skrev:
Skiva til Reiers, ja... Gratulerer med testpress. Skulle gjerne hatt den selv, men godt at vinylen endelig kommer. Jeg tror jeg har venta et år på den.
Vet du tittel og utgivelsesdato på den nye Zomb?

Siden ingen av oss klarte å vinne, kan jeg opplyse at Elmer M. måtte nøye seg med denne.
Men, som nybakt pappa er det vel greit nok - selvom jeg ikke skjønner helt hva'n
tenker på. Det er vel grunn til å tro at det er nok skriiiik i heimen der om dagen.
-Han får begrunne det selv ...hehe:

 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Plata heter vel ganske enkelt 'Gitar'. Den kom ut i fjor på CD. Vinylen har med andre ord latt vente på seg. Tror det er Big Dipper som utgir den, fordi KKV har sluttet/i hvert fall ikke gir ut alle sine titler på vinyl lenger. Forbehold om feil og misforsåelser og så videre.
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.618
Antall liker
15.404
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Zomby_Woof skrev:
Plata heter vel ganske enkelt 'Gitar'. Den kom ut i fjor på CD. Vinylen har med andre ord latt vente på seg. Tror det er Big Dipper som utgir den, fordi KKV har sluttet/i hvert fall ikke gir ut sine titler på vinyl lenger. Forbehold om feil og misforsåelser og så videre.
Ja, det er den ja. Fant igrunn ingen annen info jeg heller. At KKV eventuelt avstår fra vinylrushet i fremtiden har jeg en to-delt mening om siden det har vært et fåtall utgivelser uten veldig sjenerende knittring :) -Men allikevel da???
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Når det gjelder skriking, må jeg forresten meddele at jeg reiste til Lillestrøm sammen med lille Sander og foreldrene hans i går. Det var ikke så høylytt, mesteparten var dessuten gemyttlige godlyder. Ole Vet muligens noe annet og mer om lungekapasiteten......

Du må huske at enkelte av oss synes det blir drøyt mye syngedamer innimellom. Stygge musikere har ofte en del å melde. Blir det for strengt, får man kjøpt cover av nøytral hvit papp..
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Grumpy skrev:
Zomby_Woof skrev:
Plata heter vel ganske enkelt 'Gitar'. Den kom ut i fjor på CD. Vinylen har med andre ord latt vente på seg. Tror det er Big Dipper som utgir den, fordi KKV har sluttet/i hvert fall ikke gir ut sine titler på vinyl lenger. Forbehold om feil og misforsåelser og så videre.
Ja, det er den ja. Fant igrunn ingen annen info jeg heller. At KKV eventuelt avstår fra vinylrushet i fremtiden har jeg en to-delt mening om siden det har vært et fåtall utgivelser uten veldig sjenerende knittring  :)  -Men allikevel da???
Det skulle i så fall gå an å finne et bedre presseri. Jeg må ærlig innrømme at det ikke kjøpes så mye KKV her i gården, så jeg skal ikke mene så mye om svartplasten derfra.
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.618
Antall liker
15.404
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Zomb: Som bransjeaktør for trådtittelen har du nettopp fått reklamert gratis for "hvit papp" - gratulerer. Da oppnådde vi da noe, så får jeg heller leve med de vakre damene mine ;D

Jeg er hos deg om 5 min. Cash - ha læjdissene klare ..hehe.

Edit: Det var den skiva du snappa fra meg det!!!! FY, da blir jeg hjemme i protest!
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Mnjaaa... Jeg vet ikke om vi har ytterpapp på Dipper. Jeg kjøpte mine på Elusivedisc for noen år siden. ;D
 

Skink_123

Bransjeaktør
Ble medlem
08.10.2008
Innlegg
4.637
Antall liker
1.346
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
Har dere ikke hørt om mapper for å ha vinylskivene i da karer? Da kan en jo bare kaste yttercoveret og ikke trenger dere tenke på ny hvit ytterpapp ;D
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.618
Antall liker
15.404
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Kaste yttercoveret? -Ærru gæær'n Skink ;D

Blei nysgjerrig jeg nå. Hvordan ser de ut? Produktlenke?
 

Skink_123

Bransjeaktør
Ble medlem
08.10.2008
Innlegg
4.637
Antall liker
1.346
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
Grumpy skrev:
Kaste yttercoveret? -Ærru gæær'n Skink ;D

Blei nysgjerrig jeg nå. Hvordan ser de ut? Produktlenke?
Har ikke lenke, men ta en titt på denne ;D

Ups, den het selvfølgelig "karaoke" når jeg lastet den ned :p

Jeg skulle gjerne ha vært der... Det eneste jeg klarer å få i meg er Eplemost og død Farris...
 

Vedlegg

Skink_123

Bransjeaktør
Ble medlem
08.10.2008
Innlegg
4.637
Antall liker
1.346
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
Hvilken Steely Dan skive ble spilt på kvelden? :O
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.618
Antall liker
15.404
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Skødder jeg ikke helt, var det denne pressingen av Aja. Flott låt det uansett:



Aja - 30th Anniversary All Analog HQ-180 Label Cisco
(All-Analog Remastering by Kevin Gray at AcousTech Mastering) ?
 

Skink_123

Bransjeaktør
Ble medlem
08.10.2008
Innlegg
4.637
Antall liker
1.346
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
Grumpy skrev:
Skødder jeg ikke helt, var det denne pressingen av Aja. Flott låt det uansett:



Aja - 30th Anniversary All Analog HQ-180 Label Cisco
(All-Analog Remastering by Kevin Gray at AcousTech Mastering) ?
!!!

Hvorfor måtte jeg være syk på selveste platehandlekvelden! Hvem fikk skiva med seg hjem?
 

Andreas B

Medlem
Ble medlem
17.08.2009
Innlegg
17
Antall liker
7
Torget vurderinger
8
Zomby_Woof skrev:
Plata heter vel ganske enkelt 'Gitar'. Den kom ut i fjor på CD. Vinylen har med andre ord latt vente på seg. Tror det er Big Dipper som utgir den, fordi KKV har sluttet/i hvert fall ikke gir ut alle sine titler på vinyl lenger. Forbehold om feil og misforsåelser og så videre.
Det er Jazzland Recordings som ga ut "Gitar" på CD :)
 

Elmer Midd

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.06.2006
Innlegg
419
Antall liker
514
Sted
Oslo
Torget vurderinger
6
[/quote]



Siden ingen av oss klarte å vinne, kan jeg opplyse at Elmer M. måtte nøye seg med denne.
Men, som nybakt pappa er det vel greit nok - selvom jeg ikke skjønner helt hva'n
tenker på. Det er vel grunn til å tro at det er nok skriiiik i heimen der om dagen.
-Han får begrunne det selv ...hehe:


[/quote]

Lot den stå igjen, da jeg allerede hadde den på CD og bunken med sort gull begynte å bli tung.

Skal nok passe meg for denslags aktiviteter som du innsinuerer i fremtiden, 20 sekunders moro
og 20 år med slit...
 

Bulter

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2003
Innlegg
1.656
Antall liker
3.076
Jeg kan forsikre dere om at testplata er meget bra, lavmælt uttykk, en del akustisk, med flotte låter og fantastisk lyd! All grunn til å være misunnelig, altså. 8)

Egil
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
A75 skrev:
Zomby_Woof skrev:
Plata heter vel ganske enkelt 'Gitar'. Den kom ut i fjor på CD. Vinylen har med andre ord latt vente på seg. Tror det er Big Dipper som utgir den, fordi KKV har sluttet/i hvert fall ikke gir ut alle sine titler på vinyl lenger. Forbehold om feil og misforsåelser og så videre.
Det er Jazzland Recordings som ga ut "Gitar" på CD :)
Jepp. Skulle akkurat poste en rettelse på det selv. Beklager så mye.
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.618
Antall liker
15.404
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Slik så den ferske testpressinga til Mr. Reiersrud ut. Den var visstnok så fersk at ingen turde å ta den ut av coveret i fare for pizza-deig-effekt. Merkelig nok har det blandet seg inn noen andre på bildet. Kan det være den konspiratoriske trekk-lapp-komiteen? -Hvor den ene trakk og den andre vant... eller hva tror du KW?

;D

 

Bulter

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2003
Innlegg
1.656
Antall liker
3.076
Skink_123 skrev:
Hvilken Steely Dan skive ble spilt på kvelden? :O
Så lenge jeg var der ble Gaucho spilt (Babylon Sisters, Hey Nineteen). Men jeg gikk jo ganske tidlig...

Hilsen Egil
 

Vedlegg

Skink_123

Bransjeaktør
Ble medlem
08.10.2008
Innlegg
4.637
Antall liker
1.346
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
erlandsen skrev:
Skink_123 skrev:
Hvilken Steely Dan skive ble spilt på kvelden? :O
Så lenge jeg var der ble Gaucho spilt (Babylon Sisters, Hey Nineteen). Men jeg gikk jo ganske tidlig...

Hilsen Egil
Steely Dan er så konge. : >
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.618
Antall liker
15.404
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
erlandsen skrev:
Så lenge jeg var der ble Gaucho spilt (Babylon Sisters, Hey Nineteen). Men jeg gikk jo ganske tidlig...

Hilsen Egil
Det var en diplomatisk måte å si det på Egil, at jeg tok feil som nevnte Aja... ;D
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Den Gaucho'n er i så fall en loppemarkesdublett som jeg har dratt med meg (om jeg ikke tar aldeles feil).

Knallfin skive, men muligens et litt frynsete og slitt eksemplar....
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.618
Antall liker
15.404
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Nå er du på bærtur Zomb! - Hva snakker du om her da?
...det var da visserligen en ny skive vi spilte (som en OASer kjøpte i tillegg til spes.ed-utgaven av "Aja").

;D

Edit: Du snakker kanskje om din egen "Gaucho" ...der har vi det tenker jeg. Er litt gammel og treg i nøtta jeg vet du. ;D
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Aaaaa soooo...

Jeg trodde det var min. Det har i hvert fall vært et eks. der før også.
 

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.495
Antall liker
2.925
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Takker så ydmykt for visuelle og verbale inntrykk fra Big Dipper-kvelden.
Herlig lese både her og på hjemmesiden til klubben. Kred til skribent og fotograf.
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.618
Antall liker
15.404
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Det var koselig å høre emotikon. Det er heller ikke vanskelig når man har slike mennesker tilstede på gode arrangementer. Jeg sender kredden videre til OAS og resten av OVK-gjengen, for ikke å glemme de som var tilstede fra Big Dipper/Duet Audio, samt Karl S. m/kidsa :D
- Uten de, intet å berette! ;)

Håper at ingen følte seg støtt av humoristisk vinkling.
For de som har lyst og enda ikke har sett: http://www.oslovinylklubb.net/34222795

Bukk og nej, fra Jan P.
 
Topp Bunn