50cm - eller to kuklengder som noen av oss velutstyrte ville sagt....Til mitt forsvar forventa jeg ikke noe strømkabel på 14cm dybde... slikt skal ligge på 50cm...
To? Beskjeden kar, du.50cm - eller to kuklengder som noen av oss velutstyrte ville sagt....Til mitt forsvar forventa jeg ikke noe strømkabel på 14cm dybde... slikt skal ligge på 50cm...
Hifisentralen: et treffpunkt for mannfolk som snakker om og viser fram utstyret sitt....To? Beskjeden kar, du.50cm - eller to kuklengder som noen av oss velutstyrte ville sagt....Til mitt forsvar forventa jeg ikke noe strømkabel på 14cm dybde... slikt skal ligge på 50cm...
Helt riktig, 2m......(2meter? 8))Hifisentralen: et treffpunkt for mannfolk som snakker om og viser fram utstyret sitt....To? Beskjeden kar, du.50cm - eller to kuklengder som noen av oss velutstyrte ville sagt....Til mitt forsvar forventa jeg ikke noe strømkabel på 14cm dybde... slikt skal ligge på 50cm...
Kvadratet på den siste halvmeteren trenger vel ikke å være stort større enn kvadratet fra sikringsboksen, så det er vel neppe noe problem, tror de pluggene er greit konstruertHar de siste årene byttet ut div kabler, og kjører nå et rent Silk/Silspeak oppsett, på signal og ht kabel. For strøm bruker jeg ölfelx med noen plugger jeg synd holder bra kvalitet(bestilt fra den fjerne østen..).
Deriblant disse er to kabler til A1s'ene, med de utmerkede Neutrik Powercon pluggene.. disse takler ikke enorme kvadrat som for eks Furutech sine IEC plugger, men patentet på powercon overgår lett det som er vanlig på el.utstyr. Stikk inn og vri - klikk - og det sitter som støpt... ikke noe fare for bevegelse i støpselet. I like
Ikveld har jeg trukket opp ht-kablene med samme strømpe som jeg har brukt på strømkablene tidligere. De ble ikke like hvite desverre, men de ble sånn at kablen under (Silspeak) er mørkere enn ölflex'n, og det skinner igjennom. men men.. You win some, you loose some.
Vis vedlegget 447290
Vis vedlegget 447288
Vis vedlegget 447289
Vis vedlegget 447291
Vis vedlegget 447292
mvh Kai
Nå er det 2.5kvm, så det samme som på en vanlig 16A kurs. Når stallen er ferdig med 4kvm i veggene(men fortsatt 16A), får jeg se om jeg gidder å teste samme kvdrat på "den siste halvmetern". Erfaringsmessig blir disse stive, tunge og uhåndterlige.Kvadratet på den siste halvmeteren trenger vel ikke å være stort større enn kvadratet fra sikringsboksen, så det er vel neppe noe problem, tror de pluggene er greit konstruert
Ser Forrest Snasent ut
Følger med!Felles for dp dac inngangene og Singxer sine utganger, er RCA, BNC og XLR.. har kjøpt inn en seriøs XLR kanel, og har en habil RCA kabel fra før..
Det er noe jeg ikke kan si pr dd.... Dac, preamp og effektrinn er fortsatt på sommerferie hos RJEL.Spennende sak.Hva er førsteinntrykket .hvordan oppgraderer du psu?
LPS-1 er bra den. Bruker den sammen med ūRendu i mitt portable oppsett.Aha.Så de hadde ikke fellesferien.easy fix med oppgradering men til den prisen bør det jaggu være bra.
Masse godsaker på bilde der, tror jeg må forsøke å få tak i en c1s, men blir ikke riktig enda. God Helg
C1s er dessverre ikke den enkleste å få kloa i, men det er mulig. Personlig er det et nederlag å ha en med E logoen istede for dp, men men... Min er nå vært hos RJEL og maksimalt oppgradert, pluss modifisert bass EQ'n. Ifl leverandør (Andervik Audio) var denne den siste som ble solgt, og hvis mine antagelser er korrekte, er det min som er avbildet i C1s/A1s testen jeg har lagt på web'n. Serienummeret ser ut til å stemme iallefall.Masse godsaker på bilde der, tror jeg må forsøke å få tak i en c1s, men blir ikke riktig enda. God Helg
Sikkert ikke lett å få tak i, men en sjelden gang dokk de opp på brukten, jeg fikk jo tak i 2,2 og det trodde jeg skulle bli vanskelig, må være håp om en c1s da. Vært kjekt å fått prøvd din, jeg er ikke så glad i å låne utstyr, men har jo vært veldig morro å teste da. Vi får se om det blir en anledning.C1s er dessverre ikke den enkleste å få kloa i, men det er mulig. Personlig er det et nederlag å ha en med E logoen istede for dp, men men... Min er nå vært hos RJEL og maksimalt oppgradert, pluss modifisert bass EQ'n. Ifl leverandør (Andervik Audio) var denne den siste som ble solgt, og hvis mine antagelser er korrekte, er det min som er avbildet i C1s/A1s testen jeg har lagt på web'n. Serienummeret ser ut til å stemme iallefall.Masse godsaker på bilde der, tror jeg må forsøke å få tak i en c1s, men blir ikke riktig enda. God Helg
Hvem vet, kanskje det passer ved en anledning å teste min hos deg en vakker dag, så kan du ta vurderingen før du evt svir av en stabel høvdinger
mvh Kai
...og appropo finn.no, denne ble min
Da har jeg fått kloa i et custom adapter for å kunne bruke ekstern PSU på Singxern... Et steg videreDet er noe jeg ikke kan si pr dd.... Dac, preamp og effektrinn er fortsatt på sommerferie hos RJEL.Spennende sak.Hva er førsteinntrykket .hvordan oppgraderer du psu?
Om jeg kommer til å oppgradere er ikke 100% sikkert, men det vil i såfall være snakk om en bypass av intern psu med en ekstern... Fant en bilde av en slik ombygging... men som du ser, er den ikke helt fullført... Platen skal settes der det orginale strøminntaket står. PSU'n på bilde er den mest brukte.. en UpTone LPS-1. Synd denne alene koster 400$.
Vis vedlegget 455560