Stående bølger er viktigDer var den tapeten igjen... Hvis jeg husker riktig, hadde du Kudos Cardea C20 noen år tilbake?
![Gi klem :hugging: 🤗](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f917.png)
![Smilende fjes med smilende øyne :blush: 😊](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f60a.png)
Stående bølger er viktigDer var den tapeten igjen... Hvis jeg husker riktig, hadde du Kudos Cardea C20 noen år tilbake?
Vis vedlegget 689319
Denne var utrolig flott! Kan du utdype litt om hvordan du har konstruert den? Kjøpt basen, eller laget selv? Vurderer å gå fra en modda Lenco 75 og over til et DD-drivverk og kjenner jeg ble inspirert av denne.
Hei!Denne var utrolig flott! Kan du utdype litt om hvordan du har konstruert den? Kjøpt basen, eller laget selv? Vurderer å gå fra en modda Lenco 75 og over til et DD-drivverk og kjenner jeg ble inspirert av denne.
Helt herlig.Anlegget er ikke så mye å skryte av i bilder, men jeg syns jeg har søt kone og skjønne barn
Her er den yngste prinsessen , for noen år siden
Vis vedlegget 689411
Dette er andre runde med VYGER Baltic for min del. Jeg hadde egentlig skalert ned vinylriggen, men så kom denne på Finn og da ble det gjensyn etter 10 år.Det hender at jeg savner å ha utseende på Vyger B sammen med SME.....
Må vel koble opp rørene i disse vinter tider
MEGET imponerende! Knelende hyller med vinyl og spillere på rad og rekke. NICE! Takk for at du deler.Svart gull:
Flott oppsett.
Jo takk for det.Flott oppsett.
Lurte litt på de brettene under høyttalerne. Er de selvlaget eller kjøpt?
Holdt på at falle ned fra sofaen ... det anlegget ville jeg gjerne høreVært vist mye før dette også, men får følge opp
Koselyd fra Luxman og Harbeth i daglig drift.
Samt hovedannlegget med Avantgarde, AirTight, EAR, Garrard osv.
Vis vedlegget 689422
Vis vedlegget 689423
Vis vedlegget 689424
Nei da, kjør på .. det er super at se alle de ulike anleggeneEtter og ha sett så mange fantastiske oppsett her, spesielt de med horn så føles det litt merkelig og legge ut i den nedre gruppen menmen![]()
Er det saft du har der i glasset
Både høyttalerne og musikken blir i hvertfall bedreEr det saft du har der i glasset![]()
Den som måler dårligst blir vel lytteren, heldigvis
Ja, lydbildet er nok noenlunde statisk ... men det er fantastisk som det likevel endrer seg med litt i glassetDen som måler dårligst blir vel lytteren, heldigvis![]()
Ikke meningen å lage en diskusjonstråd ut av denne flotte bildetråden, men må bare si at jeg virkelig hat sansen for høyttalerne dine. Sett mye på dem.Vis vedlegget 689898
Hegel H390, Qln Prestige 3, MoFi Ultradeck med Lyra Delos og Puffin, Nvidia Shield TV for streaming pluss noen surround greier.
Kunne godt tenkt meg de høyttalerne dineEtter og ha sett så mange fantastiske oppsett her, spesielt de med horn så føles det litt merkelig og legge ut i den nedre gruppen menmen![]()
Det kan jeg godt se for meg at de gjør, men siden jeg ikke har testet det, tør jeg ikke påstå det helt kategorisk. Selv er jeg nesten aldri over 50 på volumet, uten at det betyr så mye. Ta en prat med Audio Aktøren eller send en mail til produsenten og hør med han.Ikke meningen å lage en diskusjonstråd ut av denne flotte bildetråden, men må bare si at jeg virkelig hat sansen for høyttalerne dine. Sett mye på dem.Ser at du driver dem med Hegel H390, men har du noen formening om de kunne klart seg godt med mindre effekt?
Ser ut som om Pass'en er sjokkert over platene du har ofret til denGubberommet![]()