P
parafinoksen
Gjest
Ser ut som om Pass'en er sjokkert over platene du har ofret til den
Ser ut som om Pass'en er sjokkert over platene du har ofret til den
Dette er bruk av digital lyd material for romtilpassing! Du burde vite bedreSer ut som om Pass'en er sjokkert over platene du har ofret til den
Liten rigg på hytten også
Ser ut som en hyggelig krok!Vis vedlegget 690565
Kroken i stuen, langt fra det beste men jeg trives
Dempesauer er det siste nye, viktig å dyppe de i linolje før de plasseres på høyttaleren. Løfter den visuelle lyden til nye høyderSer ut som en hyggelig krok!
Dessuten mistenker jeg at dempesauer er undervurdert som høyttalertweak
mvh
De som står i hovedstuen ja. Nad C388 som brukes imot de. Quad Z-4 i front og Z-C center på hjemmekinoen, Canton Vento 416 i tak og bak med 2 x 12" subber Adam GTC integrert i stereobenken, Nad T778 er ampen her.Epicon som står fremst der?
Er det ikke fare for at anlegget vil kunne komme i fyr og flamme når sauene damper av linolje så nær strømførende elektronikkDempesauer er det siste nye, viktig å dyppe de i linolje før de plasseres på høyttaleren. Løfter den visuelle lyden til nye høyder
Nice !Denne tråden gikk jo over all forventning! Helt topp at folk deler, veldig morsomt å se hva som står i de tusen hjem. Fortsett sånn!
Jeg følger min egen innledende oppfordring om å legge inn en oppdatering ved endringer i anlegget. Derfor; nye Harbeth høyttalere, nye bilder! Har brukt den siste uken til å forske på plassering, men i dag er det fredag så i kveld blir første ordentlige runde med chill og jazz (og selvsagt øl).
Vis vedlegget 691456
Vis vedlegget 691457
Hva er de to smale boksene på midterste hylle?Denne tråden gikk jo over all forventning! Helt topp at folk deler, veldig morsomt å se hva som står i de tusen hjem. Fortsett sånn!
Jeg følger min egen innledende oppfordring om å legge inn en oppdatering ved endringer i anlegget. Derfor; nye Harbeth høyttalere, nye bilder! Har brukt den siste uken til å forske på plassering, men i dag er det fredag så i kveld blir første ordentlige runde med chill og jazz (og selvsagt øl).
Vis vedlegget 691456
Vis vedlegget 691457
Til høyre EAT RIAA, til venstre strømforsyning til både EAT platespiller og RIAA.Hva er de to smale boksene på midterste hylle?
Har du forhøyet topplokket BB? Har alltid likt Leben sjøl...
Ved eventuel mangel, lytt bedreMange fantastiske anlegg og rom her ser jeg.
Misunner litt de som kan ha et eget rom / egen hule til denna hobbyen her
Men, man får gjøre det beste utav det...
Slik det står akkurat nå
Gamut'en har fått hvile slik at Cary'ene får lov til å spille opp her
Vis vedlegget 691955
HeldiggrisGjør nok det serru