L
lark
Gjest
Audio Technica dempeføtter du har der? Glimrende demperemedier i så fall.
"Powerflight" med Earth Wind & Fire på tallerkenen.
"Powerflight" med Earth Wind & Fire på tallerkenen.
Det har du nok rett i.Zomby_Woof skrev:Jeg tipper det står 'Godkjänd Matchpuck' på dem. Jofa kanskje?
Hei Musicmanmusicman skrev:Halvveis Sperrling og diy.
Wow, mektig!GONG skrev:Her er et bilde av min Oracle Delphi i solnedgang 8)
Pent arbeide det du har gjort med motoren!musicman skrev:Halvveis Sperrling og diy.
HeiSadelta skrev:Pent arbeide det du har gjort med motoren!musicman skrev:Halvveis Sperrling og diy.
Har samme spilleren selv bare i rød granitt.
Er det noen mulighet for nærbilder av motordelen?
Har du brukt den orginale motoren?
Du har en god platespiller her![]()
ja, jeg synes dette var pent arbeide!musicman skrev:HeiSadelta skrev:Pent arbeide det du har gjort med motoren!musicman skrev:Halvveis Sperrling og diy.
Har samme spilleren selv bare i rød granitt.
Er det noen mulighet for nærbilder av motordelen?
Har du brukt den orginale motoren?
Du har en god platespiller her![]()
Min var også i rød granitt. Lakkerte den med spraylakk på boks. To strøk grunning og to med matt sortfarge. Har i tillegg senket både plinth og glassplate. Synes den ser mye bedre ut etter å ha gjort dette.
Motorhuset er dreid ut av ett stk massiv aluminum. Inne i huset sitter den originale motoren.
Alt i alt, meget fornøyd , både med ytelse og utseende.![]()
Interessant! 8) Har du flere kreasjoner å vise frem?government skrev:Noe helt annet,men alikevel......Fant en knust Dual og slikt liker jeg. Jeg slo vel ihjel ett par kveldstimer med dette.
Pokker meg den flotteste spilleren jeg har sett. Utrolig vil ha faktor. :'(Rubyred skrev:![]()
Slik skal en platespiller se ut.
Er møkka lei av alle de nymotens borreriggene. De spiller sikkert bra, men vekker ikke det samme HA begjæret hos meg.
Grattis med en krem spiller.
/Rubyred
Den der har godlyd selv uten plate på tallerkenen!Gubra skrev:Må slenge meg med på denne tråden.
Bildet er tatt av han som solgte den til meg, har ikke fått rota meg til å ta et bilde selv......
Iallefall, det er en Roksan Xerxes med Manticore Magician arm og Ortofon Supreme 30.
Jeg har begrenset erfaring med andre spillere men synes det låter svært så bra.
Får slenge inn et bilde av min istedet daottone skrev:Skal selvfølgelig ikke innrømme i all offentlighet at den er penere enn LP12, (hysj) så bilde av min får heller være.![]()
Er jo veldig fin denne og men........ den var jo utrolig lekker den Roksan spilleren ;DFZ skrev:Får slenge inn et bilde av min istedet daottone skrev:Skal selvfølgelig ikke innrømme i all offentlighet at den er penere enn LP12, (hysj) så bilde av min får heller være.![]()
![]()
Et flott stykke arbeid! Låter det like bra som det ser ut så har du en god spiller.gadus skrev:Min LP karriere har gått litt i rykk og napp, men heldigvis har jeg aldri solgt platene når jeg kvittet meg med spillere opp igjennom årene.... Av spillere som kan nevnes er Oracle Alexandria PARIS med SME 3009 arm, Rega planar 3, Michell Gyrodeck med Mörch arm....
Nå sitter jeg med ett hjemmesnekret prosjekt, i påvente av lottomillionene jeg trenger for å kjøpe spilleren jeg virkelig har lyst på... Nå er det jo det ett dårlig utgangspunkt iom at jeg ikke tipper
Her er utganspunktet for spilleren min, en gammel pro-ject 6 posten ødela og som skulle kasseres. Som en wannabe DIY måtte jeg jo forbarme meg over denne
Fikset nytt 40mm eike plinth oppå det gamle, byttet ut motor, tallerken og arm
Skulle egentlig sette på eikelister langs kanten for å fjerne skillet mellom orginalt mdf plinth og eiken, men har ikke kommet så langt
Her er armen, nyyyyyyyyyyydelig arm som UTKLASSERTE den orginale Pro-ject armen... En Jelco SA750D arm, etter min mening den klart beste armen jeg har hatt uansett platespiller. Pr nå står det en Denon DL160 på den, men den er klar for utskifting
Takker og bukker ;DBurnt_Island skrev:Et flott stykke arbeid! Låter det like bra som det ser ut så har du en god spiller.
impulse skrev:Siste anskaffelse. En Wilson Benesch ACT One Turntable. Den klart beste platespilleren jeg har eid noen gang.