|
Da må du handle inn noe slemt Bjarnetv.Det eneste er at 18 sound drivern er litt snill.
Det er viktig å ha det litt vondt og vanskelig for å kjenne at man leverDa må du handle inn noe slemt Bjarnetv.Det eneste er at 18 sound drivern er litt snill.
Der ser du. Akkurat som Sluket sa, fra nå av blir det bare vondere og vanskeligere.
Ps; hvor bratte filtere bruker du i AL nå?
Titan. Det er mange ihuga lydfolk i Japan som IKKE vil ha Be og sverger til andre materialer btw.Sist men ikke minst. Kanskje Sluket kan bekrefte?
Hva slags membran har Goto og innstegsmodellene til ALE?
Nevnte T500 og ikke minst ET-703 går "lekende lett" til 20k. Poenget med ET-703 og 45k er å unngå oppbrytninger i det HØRBARE området som teoretisk (dessverre) da er 20k. Da vil ikke distorsjon speile seg nedover i det hørbare området.Men det store spørsmålet er jo om man kan gå fra RAAL over til noe som ikke går like lekende lett opp til 20khz uten å kjenne savnet?
Dragningen mot 5-veis blir nok fort litt for sterk.
Bra saker! Du kan låne et par diskanter av meg for å prøve ut litt!
Det er ikke Avantgarde.Grattis med råflotte hønn! Fikk et svært godt tilbud på slike at Tor før prisene på Avantgarde gikk føyk til værs, og kan bare sitte her og angre i dag på at jeg ikke slo til.
Ok, det ble litt for mye skumming for meg denne gang. For mange sider å tråle gjennom. Da vil jeg gratulere ekstra mye.Det er ikke Avantgarde.Grattis med råflotte hønn! Fikk et svært godt tilbud på slike at Tor før prisene på Avantgarde gikk føyk til værs, og kan bare sitte her og angre i dag på at jeg ikke slo til.
Det er Tytte-Bakken-Hornlyd- deluxe. Laaaaaangt mer fleksibelt system til en brøkdel av prisen.
hehe, ja han ble litt sint når jeg spurte hva som var bak den låste døren bak den falske vedovnen, og blacklighten min ble konfiskert ved inngangspartiet.Alltid mørkt! Skremmer meg å tenke på alt man ikke ser i dette slukoteket![]()
Er det så rart? Hadde det blitt slått på blacklight der så ville det sett ut som et Jackson Pollock-bilde på veggene.hehe, ja han ble litt sint når jeg spurte hva som var bak den låste døren bak den falske vedovnen, og blacklighten min ble konfiskert ved inngangspartiet.Alltid mørkt! Skremmer meg å tenke på alt man ikke ser i dette slukoteket![]()