nei, det gikk ganske fint.Du fikset dette lett ser jeg. Perfekt plassering av strømkablene.
Var det tungt å borre i frontplaten?
nei, det gikk ganske fint.Du fikset dette lett ser jeg. Perfekt plassering av strømkablene.
Var det tungt å borre i frontplaten?
måtte bare bore fra begge sider, siden borret bunnet ut før jeg var helt igjennom.
har akkurat fått koblet opp sakene, og foreløpig konklusjon er tommelen opp!
helt utrolig hvordan svart bakgrunn kan endre karakteren til et oppsett.
synes ikke pop'et ved påslag er noe særlig høyt heller, så føler ikke det trengs noe relé eller mutingkrets.
Et par grader feil går fint når borret er litt større diameter enn bryteren, så da måtte man ha borret veldig feil for at den ikke skulle ha passet.Og du boret for hånd? Er ikke det stor risiko for at Shurter brytern kommer skjevt inn da?
Jeg tar meg en tur innom for å bekrefte.ok.
og det låter bra ikke sant
ja, synes det låter veldig bra!ok.
og det låter bra ikke sant
Skal nok klare å klemme deg inn skal du se!Jeg tar meg en tur innom for å bekrefte.
Har du en ledig ettermiddag/kveld denne uka Bjarnetv?
Herlig pus, fint anlegg, men få inn noen rør, ikke bare sotrørdet var på tide med en trivselsoppgradering i stuen.
etter overgangen til klasse D amper har jeg merket meg at det fort kan bli litt kaldt i leiligheten, så noe måtte gjøres.
sveivet i gang den trofaste renaulten og fikk bagasjerommet fylt opp med 80kg støpejern.
ingen av naboene var hjemme for å hjelpe til, så en vennlig kar som var ute og luftet bikkjen måtte hjelpe å få den ut igjen.
utålmodig som jeg var, så kunne jeg jo ikke bare la nyanskaffelsen stå ute i kulden, så litt kreativ bruk av ved og korsryggen måtte til for å komme meg opp trappen.
Vis vedlegget 479971
vel inne fikk jeg i det minste moralsk støtte til monteringen og testing av varmeegenskapene
Vis vedlegget 479972
Vis vedlegget 479973
anlegget låter altså litt bedre med litt varme i rommet (og en velfortjent øl)
Vis vedlegget 479974
rør har kommet og gått, men er ikke noe for meg.Herlig pus, fint anlegg, men få inn noen rør, ikke bare sotrør
selvfølgelig har den det! var en sprekk i fordeleren som lot fukt komme inn.Har formloffen våknet til liv igjen? Utrolig cool farkost. Hva er greia med de OSB platene? For å kunne herje vilt og skru opp verktøylister etc.?
Fantastisk hvilested for pusenHar hatt et gjesterom som jeg har brukt som verksted og lager etter oppussingen, og føler dette er et bra bilde på hvor organisert og velfungerende det har vært.
Vis vedlegget 482628
Vis vedlegget 482633
dette fungerte jo selvfølgelig ikke særlig bra som verken verksted eller soverom, så nå var det på tide å ta nevene fatt og gjøre noe med det.
ca 25m2 med verktøy, gamle hyller, klær og annet rot ble organisert, halvparten kastet, og i ly av mørket ble formloffen fyrt opp for å hente materialer.
Vis vedlegget 482632
Man har det ikke mer gøy enn man gjør det selv!
Vis vedlegget 482634
Nå er det musikkpause med kaffe og klassisk.
Vis vedlegget 482635