Der har du livet -mitt altså- i et nøtteskall.......hadde masse på agendaen i kveld - ble musikk isteden!
er noen hjemmesnekkrede dipolerFinnes det litt info om høyttalerne du benytter?
hvis du ser på det forrige bildet jeg postet så legger du kanskje merke til den GIGANTISKE hvite klossen bak expedit hyllen.Der har du livet -mitt altså- i et nøtteskall.......hadde masse på agendaen i kveld - ble musikk isteden!
Fint å se bevegelse i tråden, bjarnetv, etter en tung tid.
Jeg er litt sånn tungnem og konvensjonell på hifi, og lurer fælt på hva de der nye svære hemmelige integreringsgreiene kan være for noe.
Jøss. Og jeg som trodde at jeg var den eneste her på Sentralen med en merkelig dragning mot asiatisk elektronika. Fet låt.
Takk for det..................
hvis du ser på det forrige bildet jeg postet så legger du kanskje merke til den GIGANTISKE hvite klossen bak expedit hyllen........
det er da altså ett av to LAB12 Tapped horn basser jeg nylig var dum nok til å kjøpe
stikkordet er enorm effektivitet og rimelig god punch fra 20 til 100hz.
hehe, da er vi iallefall to!Jøss. Og jeg som trodde at jeg var den eneste her på Sentralen med en merkelig dragning mot asiatisk elektronika. Fet låt.
Hvis ikke du har gjort det allerede, sjekk ut Suiyobi No Campanella.
forhåpentligvis ender dette opp som en inspirerende suksesshistorie til ettertanke og etterfølgelse.Takk for det.
Min tendens er å gjøre meg litt dummere enn jeg er, for å få fram mest mulig detaljer. Det funker
Eller er jeg ikke fremmed for å gjøre noe liknende selv.
Litt liknende, ihvertfall. Ikke på tegneblokka enda men en vakker dag.
Da er noen jaggu godt vant Brutale saker det der, Bjarne - hadde forrige eier innom her om dagen.tror ikke noen kommer til å legge merke til at den plutselig står 35cm lenger ut
Da er noen jaggu godt vant Brutale saker det der, Bjarne - hadde forrige eier innom her om dagen.tror ikke noen kommer til å legge merke til at den plutselig står 35cm lenger ut
Steike, så bra. Dette må sjekkes ut!
Da hadde dybden fort vært oppi en meter, og akkurat det tror jeg ikke hadde sluppet forbi sensuren.Frekt! Du hadde tålt en dybde til... speilvendt
overraskende nok er suben nesten litt til bry på mange electronika-låter siden en del låter er mikset med ALT for mye dypbass.Helt klart en fredag uten tekno! Hos meg altså.. Godt at du er fornøyd og at det fungerer, kan levende vel forestille meg at den sub'en gjorde vei i vellinga når de råeste technoinnspillingene leges på tallerkenen. Nå har det kommet en ny sjanger også; SUBstep (c) Sluket
jepp, deler med 4x10HD.Utrolig fint og trivelig oppett du har, integrert i stua.
hva slags amper bruker du i bunnen? Er det aktivt delt ?
er gamletypen.Er det de nyproduserte Quad II-blokkene? Isåfall, har du sammenlignet med de originale fra femti- og sekstitallet? Min bror spiller på refurbished Quad II, og jeg synes absolutt at de har noe definitivt musikalsk over seg.