Har den på Blu-Ray. Netflix utgaven har ikke dynamikken og dypbassen som Blu-Ray utgaven med Dolby Atmos. Bare å glede seg til den snurrer i spilleren.Bestilte akkurat Hanz Zimmer: Live in Prague.
Sitter og ser den på Netflix akkurt nå, ble litt sånn. Hvordan ville denne høres ut med Dolby Atmos ?...
Lite viste jeg at denne er på Blu-Ray, Med Dolby Atmos lydspor
Måtte jo bare ha den da
.
186 kr fra Amazon
Håper den er underholdene med mye bedre lyd en det netflix kaller dolby digital plus
Blurayen fra Human Equation er ganske annerledes (likte veldig godt den og). Ayreon Universe er mer en best of, med låter fra bl.a. Star One i tillegg. Mulig det ligger noen klipp på tuben, anbefaler å sjekke. Jeg var der første kvelden, derfor noe mer spesielt for min del. Kommer til å bli sett gjennom flere ganger de kommende dagene.Lurer på å kjøpe denne selv! Likte ikke den andre Ayreon Blu-rayen overhode, har du sett den?
Var en helt utrolig opplevelse! Anser meg som utrolig heldig som fikk oppleve det.;DFantastisk konsert den Ayreon universe. Jeg var der andre kvelden, altså da konserten ble filmet
Hvordan er lyden på The Catalogue i stereo? Denne kunne jeg tenkt meg!Nå for tiden er det Kraftwerk - The Catalogue, Bruce Springsteen - Western Stars og Porcupine Tree - Anesthetize.
Den låter veldig bra både i stereo og surround. Kanskje ikke det heftigste sceneshowet men....Hvordan er lyden på The Catalogue i stereo? Denne kunne jeg tenkt meg!
Western stars går også en del her i kinoen, meget behagelig filmNå for tiden er det Kraftwerk - The Catalogue, Bruce Springsteen - Western Stars og Porcupine Tree - Anesthetize.
Muligens nevnt siden første innlegg, men uansett - både DTS-HD.MA og TrueHD er lossless. Så i utgangspunktet skal det ikke være noe forskjell på disse. DTS og Dolby har litt forskjellige anbefalinger relatert miksing (mer tyngde på de lave frekvensene for DTS, men dette har ingenting med formatene å gjøre - begge kan lagre nøyaktig den samme lyden).Lydkvaliteten ligger gjerne mer og mer på DTS HD Master nivå. Noen tidligere har Dolby True HD ikke noe galt i det
Takk for info, denne er nå bestilt, er vel lurt og ikke ha for høye forventninger til dennePind Floyds P.U.L.S.E. i ny versjon
Pink Floyds P.U.L.S.E. Restored & Re-Edited lanseres 18. februar 2022 som Blu-ray og DVD
Det er snakk om en oppskalert versjon med: "BLU-RAY: STEREO PCM 48/24, 5.1 dts MASTER AUDIO 96/24"
https://videomagasinet.no/artikkel/pind-floyds-p-u-l-s-e-i-ny-versjon/
Hvor bestilte du den?Takk for info, denne er nå bestilt, er vel lurt og ikke ha for høye forventninger til denne