Takker. Det blir ikke stort bedre enn Emmyou Harris med The Hot Band.
“There are only two kinds of men…those who are in love with Emmylou and those who have never met her.”
Willie Nelson
HerligNattamusikk 8)
Det var vel Gudny Aspaas og ikke Magni Wentzel som var med i Ruphus...HerligNattamusikk 8)
Norske Ruphus med Magni Wentzel var ikke noe å spøke med.
Og langt mer interessant enn den amerikanske utgaven Rufus med F.
Nei, ikke så vidt jeg husker, men det er jaggu snart 30 år sida!Hehe, har også hatt en omgang med Pogues hvor lyden var det siste jeg tenkte på
Der røk jeg rett i baret, og må gå noen runder med meg selvDet var vel Gudny Aspaas og ikke Magni Wentzel som var med i Ruphus...HerligNattamusikk 8)
Norske Ruphus med Magni Wentzel var ikke noe å spøke med.
Og langt mer interessant enn den amerikanske utgaven Rufus med F.
Den bældigre spolebændspæller`n var itte i bruk når je satt der.Tusen takk Power!
Snill du, som tenker på meg
Octave er innafor interessefeltet.
Helt klart!
Noen spørsmål:
Hvilke høyttalere ble brukt?
Hva er boksene i midten av racket?
CD drev og DAC?
Ble det spilt spolebånd?
Låt det bra?
Den konserten gikk jeg glipp av, var heldigvis på vei til eller allerede i Roma da den gikk av stabelen. Men jeg opplevde Shane MacGowan and The Popes over ti år tidligere på Cementen i Stavanger. Tror det må ha vært i 1993. MacGowan var så full da konserten startet (litt forsinket) at han ikke var i stand til å synge i det hele tatt. Da han ankom Sola Lufthavn tidligere på dagen måtte han kjøres i rullestol ifølge det som ble sagt. Mitt selskap på reisen til oljebyen var Bestum-bonden, og han forlangte performance så han lente seg ut over balkongen vi stod på og brølte "You're a fucking disgrace! Sober up!!". Det førte til at en i crewet geleidet den fullstendig bortreiste fake-iren bak scenen, og The Popes dro til med et 20 minutters heidundrende instrumentalsett. Etter det var over entret MacGowan scenen med en halvliter i ei hånd og et glass vann i det andre. Med de balanserte han promillen sin til et stadium der han klarte å avlevere en anstendig performance.Jeg bøyer mitt hode skamfullt og registrerer at jeg ikke har vært på Pogues, men Shane MacGowan konsert
Jeg husker ikke allverden fra konserten, men mere enn ham......
Den fulleste mannen i Bergen - Dagbladet
Er klar over det at lista varierer. Katalogen er ganske solid.Ser at de bytter setliste fra sted til sted. (Som vanlig!) Nesten så det hadde vært en ide å få meg seg begge dagene
Du får satse på Lyytinen og ikke 100 Club neste gang kwil.Ahhh gode minner (ikke til artisten, men til konsertlokalet)- leeeenge siden jeg var på 100 club
Høres ut som en god ide'- har jo ikke så langt fått rota meg på Gregers overhode (burde jo være enklere tilgjengelig en nevnte klubb)Du får satse på Lyytinen og ikke 100 Club neste gang kwil.Ahhh gode minner (ikke til artisten, men til konsertlokalet)- leeeenge siden jeg var på 100 club
Liksom litt nærmere og lettere å få til.
Kanskje vi kan tromme sammen en gjeng?
Jepp.Høres ut som en god ide'- har jo ikke så langt fått rota meg på Gregers overhode (burde jo være enklere tilgjengelig en nevnte klubb)Du får satse på Lyytinen og ikke 100 Club neste gang kwil.Ahhh gode minner (ikke til artisten, men til konsertlokalet)- leeeenge siden jeg var på 100 club
Liksom litt nærmere og lettere å få til.
Kanskje vi kan tromme sammen en gjeng?
Dum er du hvertfall ikke.Høres ut som du hadde en flott opplevelse! Selv er jeg nok for dum til å få utbytte enten det heter kunstrock eller Radiohead En kanskje vel så sannsynlig forklaring er at jeg er altfor utålmodig