bluesbreaker
Hundeeier
Anbefales søndag morgen som easy listening.
En uvanlig men høreverdig blanding av piano og mandolin.
Superjazzpianist Brad Mehldau, og Bluegrass-profet Chris Tile, kjent fra bl.a. Punch Brothers.
Vi sliper borr. Kommer snart innom deg ogsåDu verden så mye farende fant som renner ned dørene til skikkelige folk. Men fra spøk til alvor tipper jeg det var et hyggelig lag. Håper du takket nei til både takrennene og asfaltarbeidene jeg antar de tilbydde deg, Dag . Sliping har de vel sluttet med såvidt jeg vet.
Takk for turen Blues. Ble trivelig dette Vi må finne på noe mer etterhvert.RBN og u.t. var på utflukt i går.
Ingen skal si at det ikke er vits i å dra på Harrytur!
Vis vedlegget 446200
Trivelig besøk hos gismo i sør-fylket, med godlyd og prøving av Synergistic Research remedier.
Tror jaggu konklusjonen ender opp med den samme som her i Blåskogen. Hau!
RBN fikk blåst damebøsset ut av Mementoene , og den vegghengte RELen fikk tømmerhuset til å leve...
Hus med sjel, får en ny mening.
Riverside , Seglem og Trente Moeller sørget for at alle kveksbolene nå presumtivt har falt ned...
Og det låter bra
Dette skjedde imidlertid etter at det aller nødvendigste av svenskehandel var unnagjort.
Vi hadde litt ulike prioriteringer...
Jeg gikk for Lagunitas på Systemet, mens RBN handla hestebiff i kjøttdisken.
-Fordi vi fortjener det
Vis vedlegget 446199
Fin dag med hyggelige karer
Vis vedlegget 446198
Napoleoboms for anledningen.
Takker for hyggelig besøk gutter, alltid trivelig med "dørselgere"RBN og u.t. var på utflukt i går.
Ingen skal si at det ikke er vits i å dra på Harrytur!
Vis vedlegget 446200
Trivelig besøk hos gismo i sør-fylket, med godlyd og prøving av Synergistic Research remedier.
Tror jaggu konklusjonen ender opp med den samme som her i Blåskogen. Hau!
RBN fikk blåst damebøsset ut av Mementoene , og den vegghengte RELen fikk tømmerhuset til å leve...
Hus med sjel, får en ny mening.
Riverside , Seglem og Trente Moeller sørget for at alle kveksbolene nå presumtivt har falt ned...
Og det låter bra
Dette skjedde imidlertid etter at det aller nødvendigste av svenskehandel var unnagjort.
Vi hadde litt ulike prioriteringer...
Jeg gikk for Lagunitas på Systemet, mens RBN handla hestebiff i kjøttdisken.
-Fordi vi fortjener det
Vis vedlegget 446199
Fin dag med hyggelige karer
Vis vedlegget 446198
Napoleoboms for anledningen.
Det er stor sjanse for at jeg er til fjells på f.k. torsdag.Takk for laget, hvis du ikke reiser til fjells så sikter vi oss inn på Torsdag med tanke på en lytt hos meg.
Vi snakkes...
Mvh S
Helvete, må jeg hive meg i fiskingen også nåTakk, det samme T
Hvilke pressinger er det Obs! selger? Er det blant de gode/akseptable?
Det blir ikke helt det samme vet du...Den ligger på Tidal, blues