gismo
Æresmedlem
«Blåskogmannen» knipser flotte bilder
Snille «ulver» i Blåskogen må je si
God helg
gismo
Snille «ulver» i Blåskogen må je si
God helg
gismo
Joda, men Aura-riaa står nok i skapet.Hakkje han RIAA da?
Tror det bare var den som skapte godlyden, på tross av de andre krem-komponenteneJoda, men Aura-riaa står nok i skapet.
Chet Baker låt riktig godt på LP, og det har vel noe med den og gjøre tror jeg.
@Atlerovik Du får ta deg en tur oppover til Hedmarken, Likte du Orangutang på messa, så tipper jeg Blumenhofer kan falle i smak. Men både Blues og jeg bor sånn til at hvis du stopper på veien og går ut av bilen, så hører du nok Banjo musikk^ Liker looken, i hvert fall!
Den er gjemt men ikke glemt.Hakkje han RIAA da?
Veldig pent oppsett som sikkert spiller som en drømTakk for det, ja blir vel fort sånn i en "normal" stue. Har ikke målt, er nok ikke så lang unna, men litt nærmere 3m en to mener jeg det er .
Takk, Heldighvis så liker jeg lyden ogsåVeldig pent oppsett som sikkert spiller som en drøm
mvh
Du burde vel snart få Caddyn i gir nå ja.Nå var det så ryddig å pent hos deg @srtorp så dette bør/må nok tittes litt nærmere på
Redd det låter bra også
Som både RoDa og du nevner….trekanter på mellom 2-3m gir en fin og nær musikk opplevelse!!
gismo
Free Radicals og Folk singer er arkivert et sted jeg ikke huskerDu burde vel snart få Caddyn i gir nå ja.
Åra går Gismo. Åra går...
Du får ta en tur å høre "Free Radicals".
Jada. Den går noen runder i uka.Flott platespiller du har, men får den noe spilletid?
Ja, den ja! SL10 er i bruk et par ganger i mnd kanskje. Ikke mer.Jeg tenkte på den i sølv altså
Tsssk, denne kom da i -89
Hvorfor spør du om det? Du har jo solgt dine.Ser fint ut dette blues, som vanlig. Tanken om en sub til er glemt og borte? Hvor langt unna sitter du fjølene? Ser at du spiller utover, likte det også best slik. Innover fikk jeg litt haifai følelse. Kos deg med dagen
Stillstand er ikke meg... Skal nok ha et par Magnepan igjen, men må innrømme at jeg har blitt mer imponert over de små. Når det er sagt, Magnepan er et "steal" ifht pris,og enda mer de store. Kompromiss, som alltid. Og det er en tid for altHvorfor spør du om det? Du har jo solgt dine.
Jeg og høyttalerne er vel i en trekant på snaut 3 meter. 2.80ish. Avstanden er ikke hogd i stein.
1.40 til fronvegg fra ytterste panelside.
Noen grader toe inn.
Jeg skal ikke ha flere subwoofere, nei.
Aldri i verden.
Det du sier her skjønner jeg ikke.Stillstand er ikke meg... Skal nok ha et par Magnepan igjen, men må innrømme at jeg har blitt mer imponert over de små. Når det er sagt, Magnepan er et "steal" ifht pris,og enda mer de store. Kompromiss, som alltid. Og det er en tid for alt
Hadde en samtale med Syncrolux vedr de mindre modellene. Og eldre. Annen voicing. Subjektivt "bedre". Så ikke automatisk enig med deg at større er bedre. Men plass må de ha, og godt spiller de . Har jo hatt tre par nå.. Gleder meg til fjerde parDet du sier her skjønner jeg ikke.
Jo større paneler, jo bedre. Såfremt du har rom/ plass til det.
Jeg har aldri noe behov for å bytte det som funker,så derfor har det vært lite turnover her de senere åra. Gusjelåv.
De "små" Maggie er jo heller ikke direkte små, så det er relativt.@motoren Ikke alltid det er størrelsen det kommer an på
Vil gjerne ta en tur innom deg. Fikk en liten smak av Blumenhof på messa, vil gjerne høre mer! @bluesbreaker og jeg har jo en intensjonsavtale, med forventet eksekvering på nyåret. Kan vi ikke få til noe hos begge, da? Jeg skal definitivt passe på å ikke stoppe på veien@Atlerovik Du får ta deg en tur oppover til Hedmarken, Likte du Orangutang på messa, så tipper jeg Blumenhofer kan falle i smak. Men både Blues og jeg bor sånn til at hvis du stopper på veien og går ut av bilen, så hører du nok Banjo musikk
Det er klart vi skal få sydd sammen dette.Vil gjerne ta en tur innom deg. Fikk en liten smak av Blumenhof på messa, vil gjerne høre mer! @bluesbreaker og jeg har jo en intensjonsavtale, med forventet eksekvering på nyåret. Kan vi ikke få til noe hos begge, da? Jeg skal definitivt passe på å ikke stoppe på veien
Høres ut som en strålende plan.Vil gjerne ta en tur innom deg. Fikk en liten smak av Blumenhof på messa, vil gjerne høre mer! @bluesbreaker og jeg har jo en intensjonsavtale, med forventet eksekvering på nyåret. Kan vi ikke få til noe hos begge, da? Jeg skal definitivt passe på å ikke stoppe på veien