bluesbreaker
Hundeeier
Ok. Tvilen kommer tiltalte til gode.
Giddens er nå uansett ei flott dame og svært dyktig artist.
Giddens er nå uansett ei flott dame og svært dyktig artist.
Utsolgt, så dere må nok slå dere til ro med rælet dere har i hylleneVi må nukk tell Sverige å hente er par Rune
Vi tar dem inn på Finnskogen vettu
gismo
Nei da, finnes på lager hos noen!!Utsolgt, så dere må nok slå dere til ro med rælet dere har i hyllene
Det er Nuffe-Anton som vil ha litt oppmerksomhet igjen. Eieren har et firma i Trøndelag, og den bikkja ligner mest et PR stunt. Har nok tjent seg inn mange ganger han.Har hørt eierne er verre og krever mus på hotellrommet
Ja det var et flott bildeSiste bildet var fint, det er jammen ikke alle forunt å bevege seg mot lyset
Three to get ready, now go cat go!Jeg tror jeg ville trykket tre, og ventet i spenning på utfallet
Fin Old School IPA med malt som gir lett søtlig bakstykke hvor knekk, mørk sirup, sydhavsfrukter, fiken og modne plommer spiller hovedrollen i kroppen, mens grapefrukt, kvae og sitronskall gir bitterhet.Spennende, gleder meg å lese om intrykk vedrørende denne
gismo
Som jeg sier så er ikke dette en A-B test.Spennende forsterker. Ble ikke helt klart for meg hvordan disse spiller oppimot hverandre, men variasjon er artig det .
Blues oppsummerer det veldig bra, "problemet" har vert for at Octave`n har spilt litt for livlig på mine HT, Så jeg har hatt litt tro på en med litt mindre "kraft" kunne vert en bedre match, og det ble det. 2x20 i Triode og 2x40 i linear holder i massevis. Lyttetrøtthet har forsvunnet som dugg for solen . Har vert og er veldig fornøyd med Octave, og noen i en A B test ville kanskje ha foretrukket den, men for meg som spiller alt fra De Sørgelige Restene til Patricia Barber, så ble dette mye bedre.Spennende forsterker. Ble ikke helt klart for meg hvordan disse spiller oppimot hverandre, men variasjon er artig det .
Jeg har dempet meg med årene, så det går bra. Fravær av lyttetretthet er et interessant fenomen, hva gjør at det oppstår? Mindre forvrengning, mer ørevennlig forvrengning, rom,opptak...? Jeg vet ikke fasit. For min del har introduksjon av komponenter som forvrenger lite medført at jeg hører mer på musikken og mindre på anlegget. Når det er sagt, jeg har forsatt rør i kjeden. Ikke fordi det nødvendigvis er best, men fordi jeg liker lyden . Artig når det klaffer @srtorp, da senkes skuldrene. Barber er jeg usikker på om jeg vil spille for dere, men har mye annetTakk for invit. Sist jeg var på loftet ditt var det ALT for høyt. Det shingla i ørene da jeg temmelig omtåket ramla nedover trappa. En skulle nesten tro at sivilforsvaret hadde installert seg der.
Alt er relativt.
Blir stående, så kommer an på hvor treg du er ? Så sjeldent jeg bytter forsterker så bør du ha en tjangs.Bra beskrevet inntrykk @bluesbreaker Da jeg kjenner Octave’n relativt godt etter gjentatte lytteøkter hos deg og et par hos @srtorp tegner det seg et bilde av Canor
Nå skal det sies at disse to anleggene har, tross samme Octave amp, to forsåvidt forskjellige høytalere
Tror nok at Octave fortsatt passer best i Blåskogen og skal ikke forundre meg om Canor er et bedre valg hos @srtorp UTEN at jeg har hørt dette ennå?
Blir morsomt å få hørt Canor ved en senere anledning om den blir stående da
gismo
HeiHvorfor er det ingen importør eller forhandler av HiFi Rose i Norge?
Vis vedlegget 766105
HiFi Rose RS150 står fram som svært interessant.
Denne gjør så og si alt i alle format og tjenester. Premium dac. Streamer, pre amp og ripper og spiller CD ved hjelp av en tilhørende liten transport. Streamer også video. Praktisk og flott display med utrolige muligheter. Vekt 13kg (!) EISA vinner.
Kan kjøpes i Sverige...
Det blir spennende og høre tilbakemeldinger etter vertHei
Vi får forhåpentlig inn HiFi Rose i løpet av neste uke
Gratulerer!Hei
Vi får forhåpentlig inn HiFi Rose i løpet av neste uke