TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Jeg må spørre, er de så rolige som de ser ut og hadde det vært mulig for en fremmed å gi en av dem en kos, eller hadde jeg tapt både "munn og mæle?" Altså blitt bitt, avvist med knurr eller annet hint?
Ja det kunne jeg tenkt meg Hører mye på TTB på tuben når jeg sitter på sentralen og må bare si det svinger som faenTakk i like måte.
"Everybody's Talkin" har bra lyd, men det er jo et konsertopptak, noe som har både sterke og svake sider.
Du bør jo dra til med billett på Sentrum Scene nå motoren. Du som er TTB-fan!
Vis vedlegget 769694
Ja, du må gjerne spørre, for det er en del folk som tror at alle Newfoundlandshunder er lik Anton som er kjent fra TV. Det er de nemlig ikke.Jeg må spørre, er de så rolige som de ser ut og hadde det vært mulig for en fremmed å gi en av dem en kos, eller hadde jeg tapt både "munn og mæle?" Altså blitt bitt, avvist med knurr eller annet hint?
Anton er Newfoundlandshunden fra første sesong av NRKs "Fra Bølle til bestevenn".Oki. Vet ikke hvem denne "Anton" er
Ikke mine heller!Huff. Glad ikke min hund er slik.
Du har helt rett i det du sier herJeg har den @Cash 63
Det er en del "funny talk" fra Lou Reed mellom låtene som sikkert er for spesielt interesserte. Han var både vittig og skarp.
Så vidt jeg husker er dette en såkalt "binaural recording", noe som gjør at den antagelig låter best med hodetelefoner. Har ikke spilt den på lenge, men skal ta den fram igjen.
Binaural recording - Wikipedia
en.wikipedia.org
Tror, det er mest "safe" å bruke BÅDE utvendig og innvendigVis vedlegget 770290
Ikke heeeelt i humør hverken Brum eller jeg.
Lever ennå i håpet om å benytte innkjøpt Popovic-billett på lørdag.
Hvis en viser forsiktighet m munnbind, smittefrakk og bruker spriten utvortes bør det gå bra.
Vis vedlegget 770302
Bilde er fra Gregers, Hamar Bluesklubb sist hun var der. Enormt trøkk og driv var det da. Det frister til gjentagelse. Ett av de beste bluesband jeg har sett.
Hendrix-cover. Det ryker en streng ved ca 6.00.
The show must go on.
Og nye produkter.Det er nye tider..
Vis vedlegget 768215
Noe svineri, rett og slett.Migarstaven bør for hygienens og gjenbruksverdiens skyld impregneres med... med... øhhh... nanokryptonitt.
Ell' no' sånt no'
Er du medLEM i kortissforeningen siden du må ha en slik, eller er det kjærringa som bruker den!?
Greit å la den hvile på denne når det blir for tungt å holde.Er du medLEM i kortissforeningen siden du må ha en slik, eller er det kjærringa som bruker den!?
Dette ble en flott aften!Ana Popovic band, Hamar Bluesklubb, Gregers. 11/12.Trivelig følge med sundkoien som hadde tatt turen.
Vis vedlegget 771530
Noe amputert band.
Vis vedlegget 771531
Ikke blåsere med denne gangen, så det ble ikke helt det samme som forrige gang de var på besøk. Dessuten hadde trommisen havnet i hotel-karantene fordi hans dokumentasjon ikke var tilstrekkelig i Norge.
Fantastisk bra at de likevel gjennomfører konserten. Proffe, gode musikere som antagelig har hatt en helvetes dag bak seg gjorde en god forestilling ut fra de forutsetningene som rår. Artistene ble både blidere og bedre etterhvert som kvelden forløp. Har dessuten Ikke hørt Popovic synge så bra tidligere. Hun var som forventet god på gitaren, og spilte ganske mye slide /bottleneck.
Tross fullt koronaregime: Vi koste oss, - ikke sant @sundkoien?
Vis vedlegget 771534
Ja, hvertfall på Analogue Productions vinyl...Nyt, knallbra album
gismo
Det er synd at det er apekatter som skrur lyden på Adele sine produksjoner. De hadde fortjent bedre.Her nytes bass-balsam med det nyeste albumet til Adele på Spotify ...
Skal ikke bare klaske til med to basstårn rett bak panelene da blues? Med de digre panelene der kan du slippe unna med å gjemme de bak.