bluesbreaker
Hundeeier
Innmari fint ute om dagen.
Litt juleforberedelser inne.
Ei av de bedre juleskivene:
BOMBE!!!Vis vedlegget 875816
Det har vært mye fuzz rundt denne utgivelsen, men du verden så bra det låter.
Dette er altså den siste utgitte , og forhåpentligvis den sist kjøpte utgaven.
Her kommer Lumin D2 og Tidal til kort i sammenligning. Det hjelper ikke om opptaket er digitalt aldri så mye.
Vinyl ruler.
Hvis du vil teste en julesurøl @bluesbreaker så kan du jo prøve deg på Cervesiam Missile Toe Den er søtere en Helix, men kan passe fint til f.eks riskremen! Salikatt Helix er jeg veldig glad i-og en god surøl med flott adventsfarge er innafor synes jeg.
Vis vedlegget 875963
I Misilen får du to % til vurderer og bytte ut rød sausen til Riskremen med en boksTakk for tips @ou812rh. Skal se om det er å få tak i her ute i provinsen. De har 8 stk i Moelv som er nærmest, ser jeg . Hamarpolet er dog ypperlig og får kanskje tak i.
Helixen til Salikatt er skummelt god.
Såpass alkoholstyrke at man brått blir i hummmør.
Ja, jeg er Lommekjent her. Dette er turer jeg går ut fra døra mi.Du er sikkert lokalkjent, men med den triste nyheten om at to på snøscootere som gikk gjennom isen i helgen (husker ikke akkurat hvor), så er det utrygg is mange steder fortsatt.
Så hyggelig sagt T.Blir aldri lei av å se på den lille bissevoffen din
Helt sant den er bare nydeligBlir aldri lei av å se på den lille bissevoffen din
Too hot to handle, anyway...Beth Dutton ruler! Tror forøvrig ikke hun blir tent på «menn» som drikker surøl
Jeg ble fristet, men så viser det seg at du bare er en luremus Den første er ikke å oppdrive, mens den andre er det fem flasker av i Tiggerstaden, alternativt kan man ta en svipptur til Alta eller Lakselv hvis man har lyst på en flaske. Jaja, så vet du nå hva jeg ønsker meg til julSkal ikke pepre tråden med surøl anbefalinger @bluesbreaker , men disse er noe av det beste jeg har i glasset!
BFM Abbaye de Saint Bon-Chien Grand Cru
BFM Abbaye de Saint Bon-Chien 2017
PS! Liker du Salikatt Helix så liker du Lobe
Uff da @Karmana , det var ikke meningen å anbefale luremus Bestille er heller ikke mulig? Nå vet jeg hva jeg skal servere herren hvis du kommer på besøk engangJeg ble fristet, men så viser det seg at du bare er en luremus Den første er ikke å oppdrive, mens den andre er det fem flasker av i Tiggerstaden, alternativt kan man ta en svipptur til Alta eller Lakselv hvis man har lyst på en flaske. Jaja, så vet du nå hva jeg ønsker meg til jul
Finnes på Sotra og holder gavmilde 8 prosent til den sympatiske pris av 58kr. Har begynt å like den allerede jegMå si jeg er imponert over de som liker Missile Toe. Den dukket opp på ølsmaking jeg var på for noen uker siden og der var det for mye av alt spør du meg, mer julekakelikør enn øl.
Men nå var jeg på litt ølsmaking i går også, i nabolaget. 7 fjell sin julebock var bra
Falalalator -Doppelbock 12x33cl (BTL) - 7 Fjell Bryggeri
Doppelbock - ABV 8% - 12x 0,33 bottleswww.7fjellbryggeri.com
Snill du TrondFin genser og lue. Og bisk. Og eier selvfølgelig
Den må jeg tenke litt på.«Octave er faen noe av det beste som har skjedd meg» Har du en rangering når du tar med kone, barn og bikkjer