BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• kwil

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Antall liker
    996
    Ja. Det er riktig. Hvis du leser det slik har jeg ikke vært klar nok. Ikke i tvil om at dette er skapt med høyt kompetansenivå. Det sier jeg vel ganske klart(?)
    Er ikke noe amatørmekk eller delvis flaks dette her. 😊
    Sjølsagt lyttes det for å finne ut hvilke justeringer og endringer man skal gjøre for å vite hva man går etter, men Stig E sier det er målinger som ligger til grunn for valg han gjør.
    Her er det HEELT UT ja. 👍😊
    Leste bare de 5 første linjene dine jeg, vettu....🤪🤣 (du skriver jo så myyyyeeee 😋😁✌)

Tull til side, bare rommet igjen av det jeg hørte der for mange år siden. Låt alt annet enn dårlig den gangen også det som var kreert av huseier- skjønner det hele er løftet til nye, uante høyder senere👍 Intet annet enn artig og imponerende opplegg😃. OG selv all innsikt og kunnskap kunne nok ikke veid opp for event. manglende måling i et slikt system (om han mot alle formodning skulle funnet på å prøve noe slikt).

Sist redigert:

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.167
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Fantastisk oppsett og en meget leseverdig og spennende tilbakemelding. Gleder meg stort at du samler bagasjen med virkelige godbiter av anlegg.
    Bygger jo anlegg på noe av samme tankene, selv om jeg får en mistanke om at dette oppsettet til tangen er en del vassere på en del punkter. Hadde vært moro å hørt.

Ser rommer og det gir meg faktisk ideer jeg har lurt på om ikke jeg burde prøvd ut.
    Har han like stor lyttervinkel som han alltid har hatt? Og er det nærfeltlytting?
    I "stueanlegget" er det nærfeltlytting, men lyttestol står ikke riktig så nærme som forrige gang.
    I det rommet jeg prøver å beskrive er det jo høyttalere i alle 4 hjørner. Jeg vet ikke avstanden fra lytteposisjon, men fikk vel opplevelsen av å sitte midt i rommet. (?)

The Shy

Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Antall liker
    17.680
    Sted
    Langesund
    4x15" åpen baffel per side i bass/middbass høres ut som en ekstremt god løsning på musikk.;) Da er vel seas bassene avlastet over 60hz kan jeg tenke meg.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn